Bart, Miranda en Boris hebben de stickers in de paspoorten!!!!!!!

Hoi Marie,

Ben toch bang dat je geheugen je nu in de steek heeft gelaten. Als ik je signature lees, hebben jullie in juli de aanvraag ingediend. Wij echter al op 5 mei. We hebben jullie dus niet ingehaald.
Mocht alles voorspoedig verlopen voor ons, kunnen jullie ons huis inderdaad vast wel een tijdje huren  :up: alhoewel ik toch liever heb dat het dan verkocht is.

Gr.
Miranda

Vanmorgen om 6.30 uur zijn we wakker gebelt door Rob van M2A;
[size=50pt]We hebben de grant letter[/size]

Verder zijn we momenteel een beetje hoteldebotel :dance:

Bart

[quote author=loecky link=topic=5657.msg130301#msg130301 date=1231758729]
Da's mooi, Proficiat.
Wanneer en waar gaan jullie wonen?
Cheers,
Fam Munnichs
[/quote]
Voor 11-07 moeten we er zijn (we hopen zelf ergens in April te kunnen gaan).
En onze eerste stop zal Waikiki WA worden, daar wonen tante, oom, nichten en neven van Miranda.
En van daaruit zien we wel, eerst maar eens een huurhuisje vinden en kijken wie ons te werk wil hebben :lol:

Bart

[quote author=perthpete link=topic=5657.msg130316#msg130316 date=1231766150]
Joehoe!!! goed nieuws, gefeliciteerd!!

(effe kijken waar Waikiki ook al weer precies is ;-)).
[/quote]
Als je ons op komt halen op het vliegveld, wijs ik je de weg wel :lol:

Bart

Ik heb het gevonden, ligt net onder Rockingham ... Op dit moment ben ik zonder werk (redundant verklaard, samen met nog vele anderen) dus als je snel genoeg komt (en op een niet al te vreemde tijd, en niet al te gek veel bagage en zo ;-)) valt er mogelijk wel wat te regelen .. :)... Anders doen we dat ritje wel ergens NA jullie aankomst ...

Bart, :happysun: :happysun: super !!!!!! Wat snel ineens?!!
Natuurlijk ook 'errug jaloers' :x maar van harte gegund !

:balloons2: :bis: :balloons2: :bis:

Marika

Wat moeten jullie aan het genieten zijn!!!!!!

Hoeveel flessen champagne zijn er al door heen?

Feest nog maar even lekker door!

Sacha

Bart,
geniet nu van het feesten, en geniet straks in OZ nog meer van........het genieten van het genieten van........gewoonweg alles.

Gefeliciteerd  :up: :cheer:

Frank

Gefeliciteerd met het felbegeerde papiertje en straks het sticker
in je paspoort, het gouden randje denken we er zelf wel bij  :grin:

5.gif

Allemaal bedankt voor de felicitaties :up:
De sjampie hebben we maar dicht gelaten, Miranda mag eigenlijk niet drinken (dat was een van de redenen waarom we nog een beetje bang waren) en om nou in m'n eentje een fles leeg te lurken :p
En verder zijn er niet zoveel mensen die graag mee zouden proosten, iedereen is wel erg blij voor ons, maar voor zichzelf.......

Toch wel een leker gevoel, van de "Pauze" knop mag je ineens op de "Fast Forward" knop drukken :up:
Wij zijn zo ongelofelijk blij met M2A, dankzij hun Know How hebben we nu ons visum al.
Met de nieuwe regels zou het waarschijnlijk nog heeeeeeel lang gaan duren, maar dankzij Rob moeten we al voor 11 Juli ons visum valideren :up:

@Pete; erg aardig dat je ons op zo willen komen halen, maar dan krijg je waarschijnlijk ruzie met de fam. in OZ :wink:
Maar een leuk toertje op een zondagmiddag is natuurlijk altijd goed :up:

Zo ik ga weer opruimen en bellen, mailen, marktplaatsen, etc........

Bart

Van harte gefeliciteerd met jullie visum.  :up:
April komt al snel dichtbij dus nog even en dan zitten jullie in Oz.  :lol:

Gerrit

[quote author=Tekkel link=topic=5657.msg130443#msg130443 date=1231923456]
@Pete; erg aardig dat je ons op zo willen komen halen, maar dan krijg je waarschijnlijk ruzie met de fam. in OZ :wink:
Maar een leuk toertje op een zondagmiddag is natuurlijk altijd goed :up:
[/quote]

;-) en dat kunnen we natuurlijk niet maken, ruzie .. ;-)

Back