Bart's Lastavaza, or: from Adelaide to Darwin

Hoe lang was je in Darwin en wat heb je allemaal gezien.

Zei tegen die man in Ballina (de buurman) we gaan naar de NT.
Hij onmiddelijk geschrokken terug, de NT ...ja als je van heet en heter houd.
In de NT is het nooit koel zelfs snachts niet.

En de zon is heet zeker in het wetseizoen maar ook dat wend en daar pas je eigen aan.
Een jongen van 24 jaar die van New zealand hier kwam werken werd roofer.
Van 8 graden naar 37 graden....
Na 3pm moest hij van het dak af omdat hij niet helemaal lekker was.
Na 20 minuten te hebben overgegeven en 45 minuten een natte koele doek in zijn nek was hij daarna nog 4 dagen thuis met zware hoofdpijn.

Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt maar inderdaad de zon bijt en brand op je huid.
Daarvoor zijn die ijskoude blikjes bier ....daarmee regelen wij ons lichaamstemperatuur. :smile:
Je rolt het ijskoud blikje 2 maal in je nek, 2 maal over je hoofd en dan drink je het op.....en het werkt.
Alleen het autorijden word na zo'n warm dagje wel een stuk minder. :oops:

En Bart , het droge seizoen is veel beter, nog steeds warm en is de zon volop aanwezig maar de hemel is helder blauw en constant voel je een koel briesje waaien wat het zeer aangenaam maakt zeker als jet het wetseizoen hebt meegemaakt.
Wie was trouwens die blonde die in je auto zat toen ik je vandaag tegenkwam op Driver street??.....

Cheers,

Jack :evil:

Hee Bart, dat nummer van die madam die alleen met je uitgaat als je je goatie afscheert, gooi je dat effe gauw weg? I hope so! Begint het gesodemieter nú al?! :-D

En ik denk dat Henriëtte precies bedoelde wat ze zei; veel te warm om je met zulke dingen (als je huurder) bezig te moeten houden. Maar dat heb je inmiddels al besloten :)

Back