Bart's Lastavaza, or: from Adelaide to Darwin

Hi Bart,

Klinkt goed, wel een hele verhuizing.
Maar als ik je verhaal zo lees, zal je je bij je nieuwe baas wel vermaken.

Succes met de overstap.

Bart

Hoi Bart,

Jammer dat je zo'n gammele stap hebt gehad, dat moet redelijk klote zijn geweest, maar de toekomst klinkt een stuk positiever. Die Jack toch hè, hebben we toch nog 's wat aan die jongen :-D :-D (just teasing, Jack!). Hoe exact die 3 maanden vochtigheid zijn, hmm, misschien een tikkie langer. Maar alles went - of in ieder geval 'veel went'.

Blij te horen dat 'things are looking up'!

Succes,

Ireen

Goed om te lezen dat niet alles zo mooi/ideaal is als het in eerste instantie vanuit Nederland lijkt.
Heel veel plezier met je nieuwe baan en succes met je nieuwe start!

Groetjes Chantal

Man,

Wat een verhaal weer....
Ik vind het wederom een moedige stap, maar wel voor te stellen.
Het bedrijf klinkt erg interessant, ik ben zelf, sinds kort, project engineer in de staalindustrie en moet zeggen dat de baan genoeg uitdaging in zich heeft....

Veel succes gewenst

GEERJAP

Hahaha, wat een verhalen man.. Mooi topic, genieten. Erg leuk om te lezen, vooral na de topics van Hawk.

En inderdaad, als ik ooit nog eens bij de pakken neerzit ga ik vissen met Jack.. :p

Succes ermee!

Hee Bartmans! Ben nog steeds aan het genieten van je CDtje :)

Maarruh, ik wilde je natuurlijk ook heel veel sterkte wensen bij je verhuizing en opstarten van je nieuwe baan in het Top End. Spannend heur! Tjarco, Hylke en ik zijn in februari heel kort eventjes in Darwin, een lang weekend voor een trouwerij van aussie vrienden van ons. Misschien kunnen we dan ergens een snel biertje delen! :cheers:

Hi Bart,

Geweldig weer een uitdaging. Je gaat van de ene naar de andere.
En af en toe een wat mindere periode.................. geeft niets, daardoor lijkt de rest alleen maar weer positiever!
Succes met de verhuizing en je nieuwe baan en geniet nog maar even tot die tijd.  :up:

Mariette

Bart,
Wat een verhaal joh! Heel veel succes in Darwin!
What doesn't kill you, makes you stronger :up:

Groetjes Lin

Hoii Bart,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! :up: Zo te horen ga je je daar veel beter op je 'plek' voelen. En die 'sociale contacten' dat komt toch helemaal goed joh!! Je kent daar ook zo weer een hoop mensen zodat je je weer thuis kunt voelen.

Heel veel plezier en succes met je nieuwe ontdekkingstocht. Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt! En oud en nieuw onder de sterren, prachtig toch, je eigen vuurwerk!

Liefs Eutrice

Hoi Bart,

Ik sluit me bij de rest van de posters aan, véél succes
met je nieuwe baan..en goed van je dat je de beslissing
neemt die bij je past!! Want 2 dagen rijden, 8 uit 12
uur betalen en met 6 man in een 4 persoonshuisje zonder
verdere ontspanningsmogelijkheden....mmmhhh dat is mèt
vrienden al moeilijk  :lol:.

SUCCES en veel PLEZIER.

Greetz, Miran  :smile:

[quote author=amoz link=topic=3932.msg104234#msg104234 date=1196850140]
Hee Bartmans! Ben nog steeds aan het genieten van je CDtje :)

Maarruh, ik wilde je natuurlijk ook heel veel sterkte wensen bij je verhuizing en opstarten van je nieuwe baan in het Top End. Spannend heur! Tjarco, Hylke en ik zijn in februari heel kort eventjes in Darwin, een lang weekend voor een trouwerij van aussie vrienden van ons. Misschien kunnen we dan ergens een snel biertje delen! :cheers:
[/quote]

Kom dat pilsje maar halen! Tot ziens.

En iedereen bedankt voor zijn posting. Ik hou jullie op de hoogte.

Bart

Voor mijn vertrek (27 januari) wil ik iedereen in Adelaide nog even bedanken voor de korte of langere tijd die we hebben doorgebracht, en waarin jullie mijn leven hier een beetje aangenamer hebben gemaakt.

Ik stap straks in mijn auto, en hoop onderweg allerlei nieuwe avonturen mee te gaan maken.

[size=16pt]Darwin here I come!!![/size]

Hi Bart

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, en alles zal vast goed komen als je in Adelaide contacten kan maken kan je het in Darwin ook.
Geniet van je reis door het rode hart en succes met alles in Darwin. :up:

[quote author=Bartman link=topic=3932.msg105575#msg105575 date=1198455503]
Voor mijn vertrek (27 januari) wil ik iedereen in Adelaide nog even bedanken voor de korte of langere tijd die we hebben doorgebracht, en waarin jullie mijn leven hier een beetje aangenamer hebben gemaakt.

Ik stap straks in mijn auto, en hoop onderweg allerlei nieuwe avonturen mee te gaan maken.

[size=16pt]Darwin here I come!!![/size][/quote]

He Bart,

Geef me een belletje als je in Darwin/ Palmerston aankomt
Je bent van harte welkom.

Be careful on your way up.

Jack :evil:

ps; op tijd eten/ drinken en benen strekken.
     Beetje moe is een uurtje of meer slapen langs de weg....niet doorrijden.
     Vergissen is dodelijk ik bedoel ,vergis je niet ...de weg is langer als je denkt en meestal rechtdoor naar boven je ogen gaan sneller dicht dan je denkt zeker met die warmte.....take care.
     Mag me altijd onderweg bellen om bij te praten, je hebt mijn nummer.

[quote author=Eerainuh link=topic=3932.msg105605#msg105605 date=1198495024]
Wah benne tonne skatje  :up:[/quote]

Zal wel aan mij liggen en die xxxx van gisteren, is dit engels ??  :smile:

Jazeker wel. Uit de cursus "The easy way: Dutch for Australians". Hoe minder verschillende medeklinkers, des te makkelijker.

Vergelijk: WaT BeN Je ToCH een SCHaTJe, met 'Wah beNNe ToNNe SKaTJe"

Beide schrijfwijzen hebben weliswaar 8 medeklinkers, maar in The Easy Way wordt de H in "Wah" niet uitgesproken.

Jaaaa, hier is over nagedacht!

:grin: :grin:

Ik noem dat platte boere taal.in de goede positieve zin natuurlijk :lol:
Ik ga naar huis......I go noar huus......  zie je die huis,  zo heb je ook dezelfde klinkers ..ineens 2 u's 
Men ik ben goed vandaag in nadenken :smile: :evil:

Zoals Ramsey al zei.
We hebben in England hetzelfde eten als in France alleen die f$cking france people hebben er charmante namen voor maar het blijft dezelfde f%cking crap...alleen mijn hond zou zoiets misschien lusten omdat zij er charmante namen voor hebben vreet ineens het iedereen.

Ramsey for president whhhhhhhhhooooooohooooooooo :up:

Cheers,

Back