Ik wil toch als wergever van Barry en Vanessa even reageren. Vind het jammer dat Barry erg negatief reageerd op dit forum over Coober Pedy en het werk wat hij verricht heeft voor de Opal Inn.Barry wist van te voren waar hij aan begon,
Hiya Willem!
Valt toch wel mee? Zo negatief vond ik Barry in zijn verhalen over Coober niet eigenlijk...........als ik eerlijk ben ben ik er eigenlijk juist meer nieuwsgierig door geworden en of hij wist waar hij van te voren aan begon is? tsja dat is 'debatable' :-D Emigreren is in de praktijk vaak echt wel een tikkie anders dan de voorstelling die men had toen er nog van alles geregeld moest worden vanuit een Nederlandse stoel.
Maar van een werkgevers point of view kan ik me je reactie / frustratie echter wel voorstellen....but hey, that's how the cookie crumbles......en ik kan me dan ook voorstellen dat Barry deze kans met beide handen aangrijpt. Misschien kan je iets regelen met een bonus die na 6 maanden betaald wordt? en dan nog een na nog eens 6 maanden? Zelfs hier in suburbia is het bere moeilijk om personeel vast te houden als small business owner en moet je af en toe een beetje creatief zijn. Maar er zijn vast wel mensen die het een geweldige uitdaging vinden om richting Coober Pedy te komen en ik hoop dat je veel reacties krijgt.
Bij deze dus all the best for both Bear, Vaness & Willem!
Groetjes
Syl