Ik wil toch als wergever van Barry en Vanessa even reageren. Vind het jammer dat Barry erg negatief reageerd op dit forum over Coober Pedy en het werk wat hij verricht heeft voor de Opal Inn.Barry wist van te voren waar hij aan begon, ik zocht mensen voor MINIMAAL 1 jaar die bij mij wilde werken in ruil voor een redelijk loon met geen verdere kosten ( geen huur,gas,water,licht, verzekeringen, eten, drinken etc, gebruteerd 20.000 dollar op jaarbasis). Ik zocht geen electronica experts maar mensen die een jaar lang wilde werken in huishouding, schoonmaak bottleshop etc)
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3678.0 Weinig positiefs van Barry, eigenlijk alleen maar negatief, jammer. Ook Barry heeft de kans gehad om eventueel ander werk binnen het bedrijf te doen en bij te scholen in bv. de Gaming Industry ( betaald een stuk beter en vanuit die hoek zou je die machines ook kunnen gaan repareren ). Met dat aanbod heeft Barry nooit iets gedaan. Barry wilde perse terug naar Adelaide om daar te werken, dat is natuurlijk zijn goed recht en ik hoop dat hij de goede stap neemt. Maar met Coober Pedy en de Opal Inn is echt niks mis.
Mochten er nog mensen geinteresserde zijn in werk in Coober Pedy ( inclusief gratis woonruimte, eten en drinken) dat kunnen die zich nog steeds bij mij aanmelden. Nee er is hier geen Meyer Centre, geen zee, geen stoplicht, McDonalds etc. Je kan hier wel heel veel andere dingen doen die je in Adelaide niet kunt doen en of veel moeilijker/duurder zijn. Gun license is hier erg goedkoop en een fluitje van een cent. De Coober Pedy Shooters Club is een leuke club mensen die 2 keer per week bij elkaar komt om met een geweer of pistool wat lol te hebben. Motorrijbewijs, nee je hoeft geen 2-daagse cursus te doen, L plaat kost 25 dollar en als je op de motor kan blijven zitten als een politiewagen je stapvoets richting kroeg volgt heb je gelijk je P plaat, LANG LEVE COOBER PEDY. Mocht je opaal willen zoeken, dagje met een collega mee de dogfence repareren, dan zit je hier goed. Voor eenieder die dus ECHT in Australie wil wonen en eens een jaar wat anders wil meemaken dan city life en daarnaast nog eens als couple gemakkelijk $40.000 dollar OVERHOUDT na 1 jaar, schrijf je dan nu in voor een baan.
Willem Vollebregt
Operations Manager
Opal Inn Coober Pedy
manager@opalinn.com.au