TheBroute
New Member
Weer ff een laatste update:
Afgelopen weekend de questionnaire voor dat bedrijf in Adelaide teruggestuurd.
Maandag jl. direct alweer een email terug met aanvullende vragen.
Uiteraard betreffende m'n zoon.......hoe ik dat in het vat wilde gieten?
En dat ik er in Ozzie dan helemaal alleen voor sta, zonder sociaal netwerk.....hoe ik dat zou ervaren en oplossen?
En nog een paar van die vragen in die richting.
Ik heb ze zo goed en eerlijk mogelijk proberen te antwoorden en dezelfde dag nog teruggestuurd, maar tot op heden nog geen reactie teruggehad.
Ook wilde ze weten of ik al bezig was met het papierwerk voor de visa aanvraag.
Nou.....nee dus, want ik heb mijzelf ten doel gesteld dat ik pas ga beginnen als ik echt een bedrijf heb gevonden dat mij wil sponsoren en eerder niet......zekerheid voor alles.
Ik moet zelf de procedure in gang zetten en dan kunnen zij "speed up the process" zo werd mij verteld.
Natuurlijk.......maar dan moet ik eerst zekerheid hebben omtrend die baan en voor wat voor visa ik dan uiteindelijk ga.........(dat zal in dat geval wel een 457 visa worden)
Ik had zelf in de questionnaire dus ook nog aanvullende vragen gesteld natuurlijk betreffende de arbeidsvoorwaarden, salaris, huisvesting, visabekostiging etc.
Maar zoals gezegd.......tot nu toe nog geen reply gehad. ff afwachten dus.
Verder was er ook nog een bedrijf in Canberra die zeer geïnterresseerd was in mij.
Daar ontving ik eergisteren een tweede email van.
Zij willen graag een telefonisch intervieuw met mij.
Daar gaan we dus een afspraak over maken en dat zal dan t.z.t. wel plaats gaan vinden.
Ik hou jullie op de hoogte.
Bert
Afgelopen weekend de questionnaire voor dat bedrijf in Adelaide teruggestuurd.
Maandag jl. direct alweer een email terug met aanvullende vragen.
Uiteraard betreffende m'n zoon.......hoe ik dat in het vat wilde gieten?
En dat ik er in Ozzie dan helemaal alleen voor sta, zonder sociaal netwerk.....hoe ik dat zou ervaren en oplossen?
En nog een paar van die vragen in die richting.
Ik heb ze zo goed en eerlijk mogelijk proberen te antwoorden en dezelfde dag nog teruggestuurd, maar tot op heden nog geen reactie teruggehad.
Ook wilde ze weten of ik al bezig was met het papierwerk voor de visa aanvraag.
Nou.....nee dus, want ik heb mijzelf ten doel gesteld dat ik pas ga beginnen als ik echt een bedrijf heb gevonden dat mij wil sponsoren en eerder niet......zekerheid voor alles.
Ik moet zelf de procedure in gang zetten en dan kunnen zij "speed up the process" zo werd mij verteld.
Natuurlijk.......maar dan moet ik eerst zekerheid hebben omtrend die baan en voor wat voor visa ik dan uiteindelijk ga.........(dat zal in dat geval wel een 457 visa worden)
Ik had zelf in de questionnaire dus ook nog aanvullende vragen gesteld natuurlijk betreffende de arbeidsvoorwaarden, salaris, huisvesting, visabekostiging etc.
Maar zoals gezegd.......tot nu toe nog geen reply gehad. ff afwachten dus.
Verder was er ook nog een bedrijf in Canberra die zeer geïnterresseerd was in mij.
Daar ontving ik eergisteren een tweede email van.
Zij willen graag een telefonisch intervieuw met mij.
Daar gaan we dus een afspraak over maken en dat zal dan t.z.t. wel plaats gaan vinden.
Ik hou jullie op de hoogte.
Bert