Bert gaat niet naar ozzie!

Mensen........ik ben helemaal ontroerd van al jullie steun betuigingen.
Dit doet mij heel veel goeds.
En het onderstreept dat mijn beslissing een juiste is geweest.

En ik ben echt nog niet zomaar weg van dit forum hoor,
want ik vind het veel te leuk om al jullie verhalen te lezen.
En ik ben natuurlijk ook benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat.
Zeker de mensen waar ik persoonlijk kennis mee heb gemaakt,
zoals o.a........Kaatje64, Marielle, Koen en Katrina, Bear en muis, M5 en Lin, Marina, Jean76, ReneL, Lin-shinji.
Tja.....nu ga ik weer namen noemen.......sorry als ik iemand vergeet hoor.
Verder ook iedereen waar ik natuurlijk leuke conversaties heb gehad hier op XPdite.

En wat betreft die uitnodigingen in ozzie...........wie weet!
 
@ Bert.

Ik sluit me aan bij al de steun betuigingen die iedereen heeft geschreven. Ik wens je dan ook alle succes toe die je hoopt te mogen beleven!
Je hebt in ieder geval een hoop ervaring opgedaan met al je zoeken.

Ik denk dan ook dat je best een aantal mensen behulpzaam kan zijn met HUN zoektocht.
Ik wil daarmee zeggen, wordt geen vreemdeling op het Forum. Kom vaak op bezoek, want we zullen je niet vergeten! Laat ons weten hoe het me jullie gaat.
En als je over een probleem leest van iemand die geen raad meer weet over een onderwerp waar JIJ mee temaken hebt gehad, vertel hun hoe jij dat (toen) hebt gedaan.

TOT HORENS (LEZENS) TOT HORENS (LEZENS) TOT HORENS (LEZENS) TOT HORENS (LEZENS) TOT HORENS (LEZENS) TOT HORENS (LEZENS) (genoeg?)

Rene (AKA Rene-L, de forum junkie nr 1.)
 
He Bert,

Moedig besluit hoor he! Had het misschien wel een tikkie verwacht, ik zou een van mijn kinderen nooit achter kunnen laten. En dat vooral nu ze nog zo'n jonge leeftijd hebben. Zijn ze volwassen en op eigen benen is het een geheel ander verhaal. Ik wens je alle geluk en vooral veel liefde :wink:. Volg je hart en dan zul je nooit een fout besluit maken!

Groetjes Lin :bye:
 
He Bert,

Ik was net wat aan het rondsurfen, zoekend naar info over een ENS visum (wat een bedrijf in Melbourne mij misschien wil aanbieden), toen ik jouw berichtje zag staan.

Jammer dat het niet doorgaat, maar zo te zien heb je voor jezelf de keuze goed overwegen.

Ik wens je in ieder geval het allerbeste voor dit jaar, en nog vele jaren daarna!

Gegroet, Bart
 
Wow..changes changes..ben helemaal onder de indruk! Goed dat je je besluit zo weloverwogen hebt kunnen nemen..veel geluk met alles!!!

Mir  :)
 
Hallo Bert

Het is goed om over moeilijke beslissingen na te denken,
krijg je later nooit spijt en hoef je jezelf nooit een verwijt te maken.

Heel veel geluk gewenst  :up:

Ton en Ineke
 
Shocking news.

:cry:

Maar je hebt de juiste keuze genomen en dat betaalt zich altijd op een positieve manier terug.

:up:
 
hoi Bert,

Verdorie zeg; ik heb deze hele maand deze topic niet in de gaten gehouden en ben je daardoor een beetje 'uit het oog' verloren. Wel knullig van me. Baal er wel een beetje van.
Ik moet je toch nog laten weten dat ik het moedig van je vind dat je deze beslissing hebt genomen. En wat AJ ook stelt; het betaald zich altijd op een positieve manier terug. Hopelijk zien we je nog weer eens hierzo!


groetjes,

Jeroen
 
Je lijkt me een stabiele persoonlijkheid die een juiste beslissing heeft genomen.
En zoals zovelen al zeiden: je weet nooit wat de toekomst nog brengt. Alles kan maar zo weer veranderen.
Voor nu is het gewoon goed zo.............
En je weet dat je er met jouw ervaring en skills kunt komen als je wilt! Da's ook wel lekker om te weten!

henriette
 


OFX
Back
Top