BESTEMMING [Wie gaat waarheen ?]

Wat is jou/jullie bestemming

  • Western Australia

    Votes: 130 23.6%
  • Northern Territory

    Votes: 11 2.0%
  • South Australia

    Votes: 67 12.1%
  • Queensland

    Votes: 136 24.6%
  • New South Wales

    Votes: 94 17.0%
  • Victoria

    Votes: 90 16.3%
  • Tasmania

    Votes: 16 2.9%
  • Australian Capital Territory

    Votes: 8 1.4%

  • Total voters
    552
Joeppie, het Ozzie lay back life style.

Eh, ik bedoel eigenlijk  :lol: ikke nie gestemd hebbe.

Maar uiteraard WA, er is geen mooiere staat.

Groeten,
Wilco vanuit Perth.
 
Ik had nog niet gestemt omdat ik twijfelde en nog niet zeker weet waar ik uiteindelijk terecht kom. Kans is groo dat het WA wordt.
 
Blijkbaar had ik in het verleden toch al gestemd, maar geen berichtje achter gelaten.
want ik kan niets aanklikken. Dus voel ik me niet meer schuldig...........

Maluka, WA is 1/3 van Australie dus dat zou nog wel hard mee vallen. Aangezien er nog steeds minder mensen wonen dan in NSW komt dat wel goed.
 
Zo, mijn stem ook even uitgebracht :smile:

Wij gaan voor Queensland zoals het nu lijkt maar niks is zo veranderlijk als de mens (nou ja misschien het weer :|)

20 januari op vakantie vanuit Sydney langs de oostkust omhoog tot aan de whitsunday islands.
Perth was (en nog steeds wel een beetje)een optie.
Vrienden van ons gaan per 1 februari definitief vanuit NL naar WA (perth area) :up:
 
Waarschijnlijk Melbourne, Victoria. Maar niks is nog zeker en het duurt nog wel een paar jaar voor het zover is. :-(
 
[quote author=tweety link=topic=2850.msg79385#msg79385 date=1169295494]
SA voor mij. Maakt niet uit hoe lang het duurt en hoe maar komen zal ik er![/quote]

Dat is de instelling  :up: :up:

Hopefully soon Tweety
 
Perth, WA...

in elk geval voor 3 jaar (studie & parttime werk)

Daarna zie ik wel weer.... misschien blijf ik er of ander deel van Australia...
 
Voor mij zal het uiteindelijk ook WA Perth worden.
Het duurt nog even, maar mijn voorkeur gaat daar naar uit.

Jidske  :cool:
 
Ik ga me voegen bij mijn vriend in NSW dichtbij Penrith. Er is daar nog zoveel ruimte. Fantastisch. En 45 minuten van swinging Sydney! Helemaal mijn plek.

Maxx
 
Ok jongens (en meisjes), 200 votes moet toch te halen zijn... Wie????
(Vooral WA gevraagd natuurlijk ;-)
 
Mammavark en Artvark gaan samen naar omgeving Melbourne, Victoria, en nemen hun drie schone blonde dames mee!!!!

auk
 
Wij zijn dus al in NSW - Port Stephens! En dat hebben we heel bewust uitgezocht.
Wat wilden we: max 3 uur van een "capital",
Zo dicht mogelijk aan zee.
Gematigd klimaat (niet te heet en vochtig in de zomer of te koud in de winter).
Redelijk goed bevolkt met shopping, theatre and medical facilities in de buurt.

Nelson Bay voldoet aan al deze eisen, met Newcastle op ca. 45 minuten en Sydney op 2.5 uur.

QLD is ons te heet, VIC te koud, WA te veel uit de buurt, SA te wisselvallig, ACT te klein, NT alleen voor een wintervakantie en TAS te hollands........  :smile:
 
Hmmm ... 3 reacties sinds de laatste oproep, maar slechts één stem meer... hadden jullie al 'gevoted'? Of nog niet gedaan ..
 
Back
Top