BESTEMMING [Wie gaat waarheen ?]

Wat is jou/jullie bestemming

  • Western Australia

    Votes: 130 23.6%
  • Northern Territory

    Votes: 11 2.0%
  • South Australia

    Votes: 67 12.1%
  • Queensland

    Votes: 136 24.6%
  • New South Wales

    Votes: 94 17.0%
  • Victoria

    Votes: 90 16.3%
  • Tasmania

    Votes: 16 2.9%
  • Australian Capital Territory

    Votes: 8 1.4%

  • Total voters
    552
Jeetje, de pol valt bijna van de bladzijde af ... weer even bovenaan zetten voor alle newbees ... ;-)
 
Wat ik niet begrijp dat er zo weinig mensen in New South Wales terecht komen..... Nog geen kwart!!! Wat is daar mis mee? QLD is toch eigenlijk een flink deel van het jaar heet en vochtig, Tasmania winderig, Victoria onbestemd.... West Autralie ben ik nog noit geweest dus weet ik niet wat mensen daar aantrekt.

Van alle plekken in Oz waar ik inmiddels geweest ben moet ik zeggen dat ik de Oostkust van NSW - zo tussen Sydney en Coffs het mooiste wonen vind....... En daarom wonen we dan ook hier.

WAAROM zijn jullie niet allemaal hier terecht gekomen???????? Heb ik dan zo mis gekleund?  :evil: :roll: :wink: :| :x :p :smile:
 
[quote author=-+henk+- link=topic=2850.msg83259#msg83259 date=1173090137]
.... West Autralie ben ik nog noit geweest dus weet ik niet wat mensen daar aantrekt.

[/quote]

Zegt al genoeg Henk. Kom kijken en je weet waarom.
 
Doe maar niet Henk ....... Je zou wel eens willen blijven .. ;-) ;-) (Dus weer een keer 'migreren')
 
QLD is toch eigenlijk een flink deel van het jaar heet en vochtig

He Henk: dit geldt misschien voor de noordelijke delen maar hier in Brissie is het paar een paar maanden (eigenlijk maar een paar weken) in de zomer heet en vochtig.
's Winters 20 graden overdag en zomers 30 graden: wat wil je nog meer?

Maar ik snap ook niet helemaal dat NSW wat lager scoort... We zijn er met de feestdagen (slechts... :-() 10 dagen geweest en inderdaad: van Coffs tot Newcastle is prachtig en het binnenland (Hunter Valley, New England/Armidale!) zijn schitterend!

Maarre: voorlopig blijft het Queensland voor mij hoor!  :wink:
 
@PerthPete:
(Dus weer een keer 'migreren')

Nou, op zich niks tegen. Maar het is zo'n gedoe.....  :p Nee, voorlopig blijven we lekker zitten waar we zitten (acre block, vlak achter de duinen en 300m van zee - midden in een natuurgebied).

WA staat op onze verlanglijst om te zien - waarschijnlijk eind volgend jaar. Eerst naar New Zealand (ook nog niet geweest). Cruise met P&O is geboekt voor Febr. volgend jaar: 15 dagen rond de eilanden met flink wat stops voor sight seeing. No worries, we'll get there - eventually....  En anders (willen ze me doen geloven) kan je het altijd nog uit de hemel bekijken.....  :roll: Misschien hebben ze daar wel iets beters dan Google Earth....
 
He Tweety: Je kunt toch je stem 'intrekken' (Remove Vote), kun je daarna dan niet weer opnieuw stemmen?
 
Hallo allemaal ons lijkt WA ook helemaal te gek qua klimaat en de nog meer ruimte.
Een jaar de oostkust gedaan ook helemaal super mooie stranden en aardige mensen en een
wereldstad(sydney) die aanvoelt als een gezellig "dorp" want voor zo'n grote stad is iedereen
vriendelijk.5 maanden in een kapsalon gewerkt en leuke contacten gehad erg open allemaal.

Maar ik denk dat qua werk vinden een eigen zaak etc WA de toekomst heeft of vergis ik mij

gr.dunk :cool:
 
Hmmm, ik denk gezien te hebben dat er een aantal WA/Perth-gangers bij gekomen zijn (in voorstellen topic).

[size=10pt]Hebben jullie al gestemd ????[/size]
 
Yep =)

gaan er zoveel naar Perth :eek:. Lol de eerste dutchie-reunion, is niet ver dan haha!

~Ben
 
Mede migrators,

Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit, op de Human Development Report van de Un staat OZ wederom na Noorwegen en IJsland op de 3e plek van Best places to live. Geloof zelfs dat Melbourne als stad op 1 staat en Perth op 3. Dus voor eenieder die kiest voor OZ geldt dat je op een plek in de wereld komt die erg goed is.

Zie ook;

http://hdr.undp.org/hdr2006/report.cfm
 
[quote author=-+henk+- link=topic=2850.msg83259#msg83259 date=1173090137]
Wat ik niet begrijp dat er zo weinig mensen in New South Wales terecht komen..... Nog geen kwart!!!
[/quote]

Alleen maar goed! Dan blijven er meer banen vrij voor mij ;)
 
Nou als ik het zo hoor komen er weer heel wat banen vrij rond Perth. Althans dat zeg me schoonvader daar, vooral in de mijnen is er veel werk. (dagmijnbouw en nachtmijnbouw). Ik zou opzich hier wel willen werken.

Maar ik ga vooral rond Perth (WA) wonen omdat me meissie daar woont. Ze wilt niet weg uit australia, kan ik goed begrijpen. Als ik het zo zie op dit forum is het ook niet lang voordat alles dutch auzzies een keer bij elkaar komen *lol*!

~Bungi
 
Heeft iemand al van het NT gehoord, hahahehe. :grin:

En zo is deze alweer 3maal geactiveerd.
Moet perthpete zijn geluksweekend zijn

Jack :evil:
 
Back
Top