bregje en owen gaan naar Melbourne...IELTS resultaten binnen!! én Visa binnen!!

[quote author=Sacha link=topic=7972.msg122310#msg122310 date=1216818863]
Ben alvast begonnen: duim, duim, duim, duim....
[/quote]
Ik ook !!! *duim *duim* *duim* *duim*

En samen duimen sas en ik wat af, heel mde duimen doen nou al zeer ;) nee grapje! zal zeker wel duimen en hopen voor jullie allebei!

Hoi hoi allemaal,

Nou... IELTS vandaag voor de 2e keer gedaan...
Heb er een goed gevoel over, maar ja dat zegt natuurlijk niet zo heel veel...
Hoop dat het duimen van jullie geholpen heeft, zou natuurlijk erg fijn zijn...

Wel raar... als we de uitslag binnen krijgen zitten we gewoon al in Australië...
Heel vreemd gevoel...

Maar goed... de toets... ik was in elk geval niet zenuwachtig, wat erg prettig was!
Verder begon het met luisteren en lezen... nou, heb eigenlijk bij geen vraag getwijfeld over het antwoord, dat geeft dus ook wel een goed gevoel!
Toen kwam schrijven... task 1 was goed te doen vond ik... in elk geval makkelijker dan vorige keer, en ik heb het gevoel dat ik alles wat duidelijker en algemener heb beschreven... Deze keer ging de opdracht over bezoekers aan de UK uit Noord Amerika en Frankrijk, voor vakantie en werk... Lukte op zich aardig denk ik...
Task 2 vond ik wel wat moeilijker, weer een onderwerp waarvan je denkt... ja... wat moet ik hier nou weer mee... De bedoeling was dat je beschreef of het beter was het nieuws via de radio te horen of via tv te kijken en waarom... tja... wát een vraag... maar goed... heb er een verhaaltje van gemaakt, en kwam er in elk geval beter uit dan de vorige keer, want toen heb ik écht alles uit mijn duim gezogen... Maar ja even afwachten maar...

Toen héél lang pauze (1,5 uur...) maar goed... had een boekje bij en heb lekker in de zon zitten lezen... want het was vandaag een van de fijne zomerse dagen (en ja dan moet ik natuurlijk mijn toets doen...) maar goed... toen spreken.
Had een gesprek met een vrouw uit Nieuw Zeeland (daar kwam ik wel pas na het gesprek achter, maar goed... nog even gebuurt).
Zij schreef al tijdens het gesprek een aantal van mijn punten op... je wordt op 4 gebieden beoordeeld, en 3 daarvan had ze al ingevuld... 3x8... dus hoop dat dat in elk geval wel goed komt...

Nou ja... het was dus in elk geval wel weer schrijven waar ik de meeste moeite mee had, maar heb wel een beter gevoel dan de vorige keer... we wachten maar weer af... maar goed... een stukje van het wachten kan ik lekker al in Melbourne doen haha...

Groetjes Bregje

Pijn in mijn duimpjes... maar het lijkt geholpen te hebben en daar gaat het om!

Goede reis alvast en laat je niet gek maken!  :up:

Zooo...we zijn er... hoe het verder is moet je maar op onze website lezen...

Alles loopt tot nu toe gesmeerd, alleen weer die GVD K*T IELTStoets niet gehaald  :x

Had deze keer lezen 9, luisteren 9 (max. score dus...), spreken 8 en schrijven 6...

Het ergste is nog dat ik waarschijnlijk eind oktober pas opnieuw kan... dat is op de website van ielts de eerst mogelijke datum in Melbourne en omstreken...

Echt balen dus...
Maar ja nu zometeen maar eens op jobseek naar kindergarten baantjes zoeken ofzo, want dat is dan een andere optie hopelijk tot ik les mag gaan geven...

Tot snel!

Gr. Bregje

Hee Bregje, shit wat balen van die Ielts..... maar je zit ER! Geweldig toch? Vergeet heel die stomme Ielts ( ff dan he... )
Ik ga snel je website lezen , maar voor nu wil ik je heeel veel plezier wensen in Melbourne en ook de groetjes aan je mannetje.
Geniet ze daar,

Cheers, Ingrid  :cool:

Back