Tim911
Account Inactief (eigen verzoek)
Fictieve test vraag. Als Australië bedreigt wordt door een foreign entity. Zou ik opstaan als het conflict wordt?
Klinkt misschien debiel maar dat is ook een reden om een NL paspoort aan te houden, mocht het verkeerd gaan met China wat ik zeer onwaarschijnlijk acht maar ook zeker niet onmogelijk, (zie wat er gebeurd op de Solomon Islands) dan zijn we veiliger in NL dan hier. Dat het nooit zou kunnen weet ik niet, er hoeft maar 1 verkeerd target door afweergeschut of een verkeerd gelopen training geraakt te worden en je hebt WWIII. 3 jaar geleden had ik gezegd dat het onmogelijk was, maar ik vertrouw dan Rusland/China pact voor geen cent.
Dan de andere kant van de vraag, ik weet niet of je het zo bedoelt maar ik het intepreteer het maar even zo voor het gemak:
ALS Australia's sovereignty bedreigd wordt door een bepaalde entity zou ik dan vluchten of blijven en dit land met hand en tand verdedigen? Ik denk dat ik zou vluchten, ik zou het eerste vliegtuig naar Europa pakken. Fijn idee ook dat ze waarschijnlijk hier eerst aan land komen
Nederland zou ik wel met hand en tand verdedigen trouwens.
Maar ok, we dwalen nu wel heel erg af..
Last edited: