Zwerver
Moderator
Of is dat geen vraag bij de Citizen Ship test?
Toen mijn zoon rijexamen deed heb ik me inderdaad eens in de theorie regels verdiept. Het viel me inderdaad op dat rechts voorrang heeft nergens wordt genoemd. Recht doorgaand verkeer heeft altijd voorrang en anders wordt het dmv borden geregeld. In de verwarrende situatie waar iedereen op een kruising voor een stopbord moet wachten, zoals in Ipswich op een paar punten (nergens anders zo’n situatie gezien), wacht iedereen gewoon op zijn beurt.O is dat zo? Nooit geweten. Zal dus ook niet vaak voorkomen. Bewijst wel dat een theorietje geen kwaad kan.
Misschien als je voor je boat licence gaat?
In de verwarrende situatie waar iedereen op een kruising voor een stopbord moet wachten, zoals in Ipswich op een paar punten (nergens anders zo’n situatie gezien), wacht iedereen gewoon op zijn beurt.
Truck/Unimog: als eersteMaar wat/wanneer is "jouw beurt" ?
yep. Aanvraag ergens begin September verzonden. Tot nu toe nog niets gehoordTruck/Unimog: als eerste
4x4 met echt stalen roo-bar: tweede
SUV met bunny-bar: derde
Hatchbacks: vierde
Fietsers en wandelaars: alleen als er een zebrapad is.
En om weer op het citizenship terug te komen. Zonder een voertuig in de familie uit de 2e of 3e optie, kun je je aanvraag wel schudden
@SteveSW Was jij nu al begonnen?
Maar wat/wanneer is "jouw beurt" ?
Iedereen staat stil, want het is een stopbord. Dan kijkt iedereen elkaar afwachtend aan totdat iemand gebaart dat de ander voor mag gaan. In de praktijk is het vaak wie het eerst komt gaat voor. Het gebeurt eigenlijk zelden dat twee auto’s precies op hetzelfde moment op de kruising stil staan.Maar wat/wanneer is "jouw beurt" ?
Hier heb ik blijkbaar overheen gelezen.Echt waar, ik verzin het niet:
View attachment 1916
Ik had het automatisch gedaan, maar Q heeft haar motor license in QLD gehaald, dus die wist het zo op te zoeken
Yep. Is een normale manier van werken op gelijkwaardige kruisingen in de USA als ik het goed onthouden heb van lang geleden. maar Slatsr is onze USA deskundige geloof ikIn Miami heb ik veel van dit soort kruispunten gezien. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Of het hier werkt weet ik niet.
een nieuwe LenteEen mooie (nietszeggende) datum.
Als OZ zegt de datum me niets inzake Lenteeen nieuwe Lente
Autumn start hier op de 1e Volgens mij een vraag in de Citizenship test hahahaFirst day of Autumn! Tijd van bezinning en inkeer.
Nope. Ook hier start de meteorologische herfst op 21 maart. Maar de Aussies vinden dat te moeilijk rekenen .Autumn start hier op de 1e