Coronavirus in Australië

@Thijsvr Ik zag positive post op Insta? Jij ook al aan de beurt geweest, of alleen de significant other?

Klopt. Een collega van Annelies had hier uitgevonden dat als je regelmatig in Hotdoc checkt, dat je soms last minute openingen ziet omdat mensen geannuleerd hebben. Dus zij had vroegtijdig al een boeking voor direct na 30 augustus.

Ik kan niet via Hotdoc omdat ik geen Medicare heb, dus ik moest wachten tot ik via een hub kon. Ik had de persconferentie aan met Dan die zei dat het al vanaf de 25e open ging voor Pfizer en dat iedereen vanaf de 26e in kon boeken, maar dat als je al een AZ boeking had je die niet hoefde te wijzigingen.

Als vliegen op stront dook iedereen op de website die 10 minuten na die aankondiging uit de lucht ging vanwege overbelasting. Maar ik was al binnen en had al een boeking voor deze woensdag. Ter illustratie, als je nu probeert te boeken dan kun je half december op z'n vroegst. Een vriendin van Annelies probeerde het op 29 augustus en die kon pas eind November op z'n vroegst.

Ik ga mooi op de motor, komt die ook nog eens buiten!
 
Klopt. Een collega van Annelies had hier uitgevonden dat als je regelmatig in Hotdoc checkt, dat je soms last minute openingen ziet omdat mensen geannuleerd hebben. Dus zij had vroegtijdig al een boeking voor direct na 30 augustus.

Ik kan niet via Hotdoc omdat ik geen Medicare heb, dus ik moest wachten tot ik via een hub kon. Ik had de persconferentie aan met Dan die zei dat het al vanaf de 25e open ging voor Pfizer en dat iedereen vanaf de 26e in kon boeken, maar dat als je al een AZ boeking had je die niet hoefde te wijzigingen.

Als vliegen op stront dook iedereen op de website die 10 minuten na die aankondiging uit de lucht ging vanwege overbelasting. Maar ik was al binnen en had al een boeking voor deze woensdag. Ter illustratie, als je nu probeert te boeken dan kun je half december op z'n vroegst. Een vriendin van Annelies probeerde het op 29 augustus en die kon pas eind November op z'n vroegst.

Ik ga mooi op de motor, komt die ook nog eens buiten!
Goed nieuws dus!

Hier zag je (ietwat trager) een zelfde respons, toen het in QLD open ging voor 40 and up konden we de eerste dagen overal en altijd terecht. Maar een week later waren de slots voor de komende weken vol. Op zich goed nieuws natuurlijk, die uptake.


Veel plezier woensdag met de motor rit en 1e vax!
 
Was maar een vraag, dan weet ik waar ik hier sta.
Hoi Lucille, hartstikke prima vraag hoor. In dit topic is hier al vaak over gesproken (als je alles terug leest krijg je daar beeld bij). Helemaal niet erg als je zegt, hey ik heb me ingeënt of hey ik laat me niet inenten. Alleen als je dat op doorgaat leidt dit vaak tot oeverloze discussies, vandaar dat er niet verder op gereageerd wordt nu (mijn persoonlijke mening he). Je kan er wel altijd met iemand in PB over praten, als iemand dat zou willen of op je gereageerd heeft bijvoorbeeld, maar dat is aan jou. Voor mezelf, dit onderwerp is voor mij afgesloten, each to his/her own, dat is mijn visie op wel of niet inenten. Ik ga hierover niet meer in gesprek en/of discussie, waar het toch vaak op uitdraait. Dus je opmerking ‘dan weet ik waar ik hier sta’, hoewel ik je initiële reactie wel kan volgen, is wat mij betreft zeker niet de bedoeling dat je je zo voelt. Ik hoop dat dit wat helpt in uitleg/verduidelijking. Groetjes Miranda
 
Hoi Lucille, hartstikke prima vraag hoor. In dit topic is hier al vaak over gesproken (als je alles terug leest krijg je daar beeld bij). Helemaal niet erg als je zegt, hey ik heb me ingeënt of hey ik laat me niet inenten. Alleen als je dat op doorgaat leidt dit vaak tot oeverloze discussies, vandaar dat er niet verder op gereageerd wordt nu (mijn persoonlijke mening he). Je kan er wel altijd met iemand in PB over praten, als iemand dat zou willen of op je gereageerd heeft bijvoorbeeld, maar dat is aan jou. Voor mezelf, dit onderwerp is voor mij afgesloten, each to his/her own, dat is mijn visie op wel of niet inenten. Ik ga hierover niet meer in gesprek en/of discussie, waar het toch vaak op uitdraait. Dus je opmerking ‘dan weet ik waar ik hier sta’, hoewel ik je initiële reactie wel kan volgen, is wat mij betreft zeker niet de bedoeling dat je je zo voelt. Ik hoop dat dit wat helpt in uitleg/verduidelijking. Groetjes Miranda
Mee eens. Discussies ga ik ook niet aan :) Maar wilde ook geen 100 pagina's lezen... daarom.
 
Was maar een vraag, dan weet ik waar ik hier sta.
Hooi!

Er is in de meeste landen en beroepen (nog) geen vaccinatieplicht. Er is in een aantal landen wel sprake om dat te veranderen voor bepaalde beroepsgroepen en als dat constitutioneel of federal of op state level kan. Het is juridisch heel onzeker of je die plicht kan afdwingen. Zolang die plicht niet bestaat, is het aan jou om je eigen keuzes te maken en je hoeft je daarover niet te verantwoorden. Dit is een immigratiewebsite, geen wetenschappelijk informatiecentrum over immunologie en vaccinaties. Wij hier weten daar allemaal geen bal van. Wat we wel kunnen is per staat de recente wetgeving laten weten als je die nodig mocht hebben.
 
Hoi Lucille, hartstikke prima vraag hoor. In dit topic is hier al vaak over gesproken (als je alles terug leest krijg je daar beeld bij). Helemaal niet erg als je zegt, hey ik heb me ingeënt of hey ik laat me niet inenten. Alleen als je dat op doorgaat leidt dit vaak tot oeverloze discussies, vandaar dat er niet verder op gereageerd wordt nu (mijn persoonlijke mening he). Je kan er wel altijd met iemand in PB over praten, als iemand dat zou willen of op je gereageerd heeft bijvoorbeeld, maar dat is aan jou. Voor mezelf, dit onderwerp is voor mij afgesloten, each to his/her own, dat is mijn visie op wel of niet inenten. Ik ga hierover niet meer in gesprek en/of discussie, waar het toch vaak op uitdraait. Dus je opmerking ‘dan weet ik waar ik hier sta’, hoewel ik je initiële reactie wel kan volgen, is wat mij betreft zeker niet de bedoeling dat je je zo voelt. Ik hoop dat dit wat helpt in uitleg/verduidelijking. Groetjes Miranda

Je bent politiek correcter dan zou hoeven wat mij betreft.

Anyway, afgelopen zaterdag 2de pdizer gehad, geen bijwerkingen gelukkig behalve dat het wifisignaal nu beter is.
 
Je bent politiek correcter dan zou hoeven wat mij betreft.

Anyway, afgelopen zaterdag 2de pdizer gehad, geen bijwerkingen gelukkig behalve dat het wifisignaal nu beter is.
Min 5 G werkt ook prima 😋.
Dat ‘politieker correct‘ ligt aan mijn werkgebied denk ik Fol.
 
Yes ging goed. Onder de indruk van de efficiëntie en hoe thorough ze waren met alles uitleggen etc. Ik voelde me totaal niet opgejaagd of dat ik nummer 10,000 was (ik was nummer 31 van de dag voor de persoon die me hielp).

Kreeg geen Chupa Chup en daar ben ik nog steeds wat teleurgesteld over, maar ze zullen wel gedacht hebben "zo'n stoere motormuis wil dat vast niet".

Meteen geboekt voor de volgende. Blij dat de eerste prik binnen is.
 
Back
Top