@Thijsvr Ik zag positive post op Insta? Jij ook al aan de beurt geweest, of alleen de significant other?
Goed nieuws dus!Klopt. Een collega van Annelies had hier uitgevonden dat als je regelmatig in Hotdoc checkt, dat je soms last minute openingen ziet omdat mensen geannuleerd hebben. Dus zij had vroegtijdig al een boeking voor direct na 30 augustus.
Ik kan niet via Hotdoc omdat ik geen Medicare heb, dus ik moest wachten tot ik via een hub kon. Ik had de persconferentie aan met Dan die zei dat het al vanaf de 25e open ging voor Pfizer en dat iedereen vanaf de 26e in kon boeken, maar dat als je al een AZ boeking had je die niet hoefde te wijzigingen.
Als vliegen op stront dook iedereen op de website die 10 minuten na die aankondiging uit de lucht ging vanwege overbelasting. Maar ik was al binnen en had al een boeking voor deze woensdag. Ter illustratie, als je nu probeert te boeken dan kun je half december op z'n vroegst. Een vriendin van Annelies probeerde het op 29 augustus en die kon pas eind November op z'n vroegst.
Ik ga mooi op de motor, komt die ook nog eens buiten!
Was maar een vraag, dan weet ik waar ik hier sta.Medical reasons lijkt me toch wel een goede
Hoi Lucille, hartstikke prima vraag hoor. In dit topic is hier al vaak over gesproken (als je alles terug leest krijg je daar beeld bij). Helemaal niet erg als je zegt, hey ik heb me ingeënt of hey ik laat me niet inenten. Alleen als je dat op doorgaat leidt dit vaak tot oeverloze discussies, vandaar dat er niet verder op gereageerd wordt nu (mijn persoonlijke mening he). Je kan er wel altijd met iemand in PB over praten, als iemand dat zou willen of op je gereageerd heeft bijvoorbeeld, maar dat is aan jou. Voor mezelf, dit onderwerp is voor mij afgesloten, each to his/her own, dat is mijn visie op wel of niet inenten. Ik ga hierover niet meer in gesprek en/of discussie, waar het toch vaak op uitdraait. Dus je opmerking ‘dan weet ik waar ik hier sta’, hoewel ik je initiële reactie wel kan volgen, is wat mij betreft zeker niet de bedoeling dat je je zo voelt. Ik hoop dat dit wat helpt in uitleg/verduidelijking. Groetjes MirandaWas maar een vraag, dan weet ik waar ik hier sta.
Hatseklats! One for the team (en jezelf )Vrijdag mijn tweede prik AZ gekregen en jongens, wat voel ik mij sterk en beschermd
Mee eens. Discussies ga ik ook niet aan Maar wilde ook geen 100 pagina's lezen... daarom.Hoi Lucille, hartstikke prima vraag hoor. In dit topic is hier al vaak over gesproken (als je alles terug leest krijg je daar beeld bij). Helemaal niet erg als je zegt, hey ik heb me ingeënt of hey ik laat me niet inenten. Alleen als je dat op doorgaat leidt dit vaak tot oeverloze discussies, vandaar dat er niet verder op gereageerd wordt nu (mijn persoonlijke mening he). Je kan er wel altijd met iemand in PB over praten, als iemand dat zou willen of op je gereageerd heeft bijvoorbeeld, maar dat is aan jou. Voor mezelf, dit onderwerp is voor mij afgesloten, each to his/her own, dat is mijn visie op wel of niet inenten. Ik ga hierover niet meer in gesprek en/of discussie, waar het toch vaak op uitdraait. Dus je opmerking ‘dan weet ik waar ik hier sta’, hoewel ik je initiële reactie wel kan volgen, is wat mij betreft zeker niet de bedoeling dat je je zo voelt. Ik hoop dat dit wat helpt in uitleg/verduidelijking. Groetjes Miranda
Hooi!Was maar een vraag, dan weet ik waar ik hier sta.
Hoi Lucille, hartstikke prima vraag hoor. In dit topic is hier al vaak over gesproken (als je alles terug leest krijg je daar beeld bij). Helemaal niet erg als je zegt, hey ik heb me ingeënt of hey ik laat me niet inenten. Alleen als je dat op doorgaat leidt dit vaak tot oeverloze discussies, vandaar dat er niet verder op gereageerd wordt nu (mijn persoonlijke mening he). Je kan er wel altijd met iemand in PB over praten, als iemand dat zou willen of op je gereageerd heeft bijvoorbeeld, maar dat is aan jou. Voor mezelf, dit onderwerp is voor mij afgesloten, each to his/her own, dat is mijn visie op wel of niet inenten. Ik ga hierover niet meer in gesprek en/of discussie, waar het toch vaak op uitdraait. Dus je opmerking ‘dan weet ik waar ik hier sta’, hoewel ik je initiële reactie wel kan volgen, is wat mij betreft zeker niet de bedoeling dat je je zo voelt. Ik hoop dat dit wat helpt in uitleg/verduidelijking. Groetjes Miranda
Min 5 G werkt ook prima .Je bent politiek correcter dan zou hoeven wat mij betreft.
Anyway, afgelopen zaterdag 2de pdizer gehad, geen bijwerkingen gelukkig behalve dat het wifisignaal nu beter is.