Coronavirus in Australië

Woolworth's gift cards kan je ook bij de, Dan Murphy's Big W en BWS uit geven. Ook zijn er veel caltex tank stations waar je die zelfde kaart kan gebruiken.

De Coles Group & Myer Gift Cards kan gebruikt worden bij Coles Supermarkten, Coles Central, Coles Express, Myer, Target, Kmart, Officeworks, Liquorland, Vintage Cellars en First Choice Liquor. Not bad :)

Trouwens als ze een keer hulp nodig hebben met iets, ik zit maar een half uurtje van Rosebud vandaan :up:
Woolies zijn dan ook Wishcards :)
 
  • Like
Reactions: tum
En dan te bedenken dat ze ondanks de hoge nummers bepaalde restricties gaan verlichten voor de mensen die 2x de jab hebben gehad. Geen idee hoe ze dat gaan of kunnen controleren. Dat soort versoepling van de restricties met zoveel dagelijkse cases hoeven we iig niet van onze Dan(Andrews) te verwachten.
 
Ik denk dat mental health een belangrijke reden is voor de versoepeling in NSW. Sociaal contact is belangrijk en is iets waar velen van ons behoefte aan hebben. En er zijn minder besmettingen buiten, dus het is een veiliger optie dan bijv. de kappers open gooien. Zoals het nu lijkt zitten we zeker tot eind Oktober in lockdown (ja, ik ben een ras optimist) en dit maakt het wat makkelijker om vol te houden. We zullen moeten leren leven met Delta net als in Europa en de US als we weer ‘vrij’ willen zijn. Ik ben er in ieder geval blij mee!
 
  • Like
Reactions: tum
Laatste lid van gezin is aan de beurt voor vaccinatie. In Cairns kan binnenkort iedereen 12j en ouder gaan voor Pfizer. Ze mikken op het grootste public health event uit Cairns geschiedenis. Het convention centre wordt een mass vaccination site vanaf 10 september.
He fijn! Ik las het volgens mij in TropicNow, mass hub vaccination centre toch?
 
Is er hier ook iemand die niet laat inenten?
Ik geloof dat de meesten dat punt wel een beetje voorbij zijn hier.

(Is er ook maar één wetenschappelijke onderbouwde reden om het niet te doen is mijn vraag eigenlijk maar het is meer een retorische vraag)

We willen graag weer reizen, familie zien, en…. niet geheel onbelangrijk: Niet dood gaan. Dus dat.
 
Vaccineren beschermt ook de mensen die om medische redenen (immunocompromised) geen vaccinaties mogen of kunnen hebben.
Zei ik iets anders dan? Het "geen vaccinaties mogen of kunnen hebben" is precies wat ik zeg als reden voor iemand om niet de vaccinatie te krijgen/nemen.
 
Back
Top