Tamarind
Well-Known Member
Kak zeg. Vluchten zijn inderdaad zeer tricky -- toen wij boekten was er een probleem met de naam van mijn man die ze verkeerd hadden geschreven, en dat moest rechtstreeks met Singapore airlines worden gecorrigeerd. Als dat niet gelukt was, hadden we geen vlucht gehad in augustus want er was dan niks anders meer vrij... Ik ben wel zeer blij dat de boeking is gebeurd via een agency (via mijn baan in NZ) want ik heb de indruk dat die toch iets meer on top of things zitten, maar er zijn geen garanties inderdaad. En sommige prijzen zijn om van omver te vallen...
Het vluchtschema van Singapore ziet er -- hoewel beperkt -- nu wel stabiel uit voor september, dus mocht dat helpen zou ik daar zeker eens naar kijken, ook van alternatieve luchthavens zoals Frankfurt en Parijs. Maar ik vermoed dat je misschien aan Emirates vasthangt gezien het een retour ticket betreft.
In elk geval veel moed gewenst in deze harde tijden, het is toch wel verschrikkelijk dat je zo gescheiden zit van mekaar door de vluchtproblematiek...
Het vluchtschema van Singapore ziet er -- hoewel beperkt -- nu wel stabiel uit voor september, dus mocht dat helpen zou ik daar zeker eens naar kijken, ook van alternatieve luchthavens zoals Frankfurt en Parijs. Maar ik vermoed dat je misschien aan Emirates vasthangt gezien het een retour ticket betreft.
In elk geval veel moed gewenst in deze harde tijden, het is toch wel verschrikkelijk dat je zo gescheiden zit van mekaar door de vluchtproblematiek...