@Lamarck, dat is erg vervelend voor je vader. Hopelijk kan hij het een beetje loslaten en blijft het nu niet spelen elke keer dat hij "onder de mensen" is.
Ik denk wel dat je moet opletten met "generaliseren", dst is 1 geval. De coronahoax mensen heb je overal, ook in AU. Maar door het lage aantal komt dat hier niet echt tot uitting m.i.
@Thijsvr, zorgwekkend... zijn mensen vergeten waar ze net uitkomen? Ik denk dat het in WA ook een keer goed fout gaat. We zijn totaal niet ingesteld op een uitbraak. De gemeenschap niet en ik vraag me af of de overheid dat wel is.
@Lamarck en
@Beebmeep, mijn moeder heeft een 70 jarige vriendin die na 50 jaar roken enorm slechte longen heeft (COPD), daarnaast heeft ze longkanker en ondergaat ze immunotherapie. We zeiden al tegen elkaar. Als die corona krijgt is het meteen afgelopen. 2 weken geleden heeft ze coronavirus gehad. En wat denk je? Beetje griep tot nu toe, wel wat vermoeider (maar niet zo erg als sommige verhalen) en dat is het (tot nu toe, even afkloppen). Zij is wat mij betreft bij uitstek het teken dat het niet "meteen afgelopen" hoeft te zijn als je een senior met kwaal bent. De kans is welicht groter, maar als zij het met haar al bestaande ziektebeeld kan overleven, dan zou iedereen dat moeten kunnen (op basis van vooraf bekende gezondheidstatus).
Live vanuit een hotelkamer, dag 2
1.30am..jetag