Coronavirus in Australië

Zat om over te praten: economische schade, thuisbrengen van aussies en permanent residents, vaccinatie (en al of niet verplichting), wanneer kunnen de grenzen open, voorkomen van nieuwe infecties van inreizigers etc... maar dat gaat weer verzanden in discussies ;)
 
Zat om over te praten: economische schade, thuisbrengen van aussies en permanent residents, vaccinatie (en al of niet verplichting), wanneer kunnen de grenzen open, voorkomen van nieuwe infecties van inreizigers etc... maar dat gaat weer verzanden in discussies ;)
En dat mag best nu, want we zitten niet meer in lockdowns around the country.
Maar, en dat is wat mij betreft een harde eis, met respect voor elkaar en gebaseerd op feiten- dus niet op basis van Facebook conspiracy zooi.
 

Ik kan hier echt boos om worden. Zo'n persoon brengt zoveel in gevaar met dit bewust domme en egocentrische gedrag.

Ik lees dit over die pizza leugenaar wat me positief stemt over wat deze persoon te wachten staat:

Premier Steven Marshall said police would look at "all and every avenue to throw the book at this person".
 
SA Health said people who on Sunday, November 22, were at Big W Brickworks between 12:15pm and 12:50pm, Foodland at Norwood between 1:20pm and 2:00pm, and Kmart at Kurralta Park between 2:45pm and 3:00pm should urgently get a COVID-19 test.
Less risk; On the Run at Hilton, Anaconda at Mile End, Guzman y Gomez at Glandore and Boost Juice at Glenelg, but they still should monitor for symptoms and get tested if they develop.

Ik ken Adelaide niet heel goed. Maar dit is zo'n beetje elke winkel en fast food toko in de stad of niet? (komende van de meest saaie/rustige stad, mag ik grappen maken over RADelaide). Maar serieus: Wat bezielt zo iemand?
 
Ja dit is niet een noodgeval geweest. Dit is iemand die er willens en wetens een dagje op uit is gegaan. En dan mogen we nog blij zijn dat ze er achter zijn gekomen I guess.
Lekker een politie auto bij al deze mensen voor de deur. Lijkt me een prima plan.
 
Ja dit is niet een noodgeval geweest. Dit is iemand die er willens en wetens een dagje op uit is gegaan. En dan mogen we nog blij zijn dat ze er achter zijn gekomen I guess.
Lekker een politie auto bij al deze mensen voor de deur. Lijkt me een prima plan.

Yep, was niet een toilet paper run :eek:

Enkelbanden met GPS?
En bij (moedwillige) overtreding mag je naast Brian hangen ;)

monty-python-s-life-of-brian-original.jpg
 

Ik kan hier echt boos om worden. Zo'n persoon brengt zoveel in gevaar met dit bewust domme en egocentrische gedrag.

Ik lees dit over die pizza leugenaar wat me positief stemt over wat deze persoon te wachten staat:
 
Ik ben niet zo'n vliegtuig-kenner hoor. Was het falende onderdeel niet een feature van alle MAX modellen?

Zeker. De raar hoog geplaatste motoren zorgde voor ander vlieg karakter en dat hebben ze opgelost met software, de beruchte MCAS.
Efin, zal maar niet de aviation geek in mij los laten in dit draadje ;)

Meer ontopic, ik merk wel meer vliegverkeer. We wonen vrij dichtbij Sydney airport en de laatste paar dagen horen we steeds meer vliegtuigen overvliegen. Zal ongetwijfeld te maken hebben met de VIC en QLD border opening. Weer een stukje dichterbij het normale leven.
 
Nu maar duimen dat het in NSW met een sisser afloopt anders dan gaan de borders meteen weer op slot.
 
Back
Top