En dat mag best nu, want we zitten niet meer in lockdowns around the country.Zat om over te praten: economische schade, thuisbrengen van aussies en permanent residents, vaccinatie (en al of niet verplichting), wanneer kunnen de grenzen open, voorkomen van nieuwe infecties van inreizigers etc... maar dat gaat weer verzanden in discussies
Premier Steven Marshall said police would look at "all and every avenue to throw the book at this person".
Ja dit is niet een noodgeval geweest. Dit is iemand die er willens en wetens een dagje op uit is gegaan. En dan mogen we nog blij zijn dat ze er achter zijn gekomen I guess.
Lekker een politie auto bij al deze mensen voor de deur. Lijkt me een prima plan.
7.30
www.abc.net.au
Hahaha, OngetwijfeldZouden ze met een vloot gaan vliegen van 737 MAX's?
Ik ben niet zo'n vliegtuig-kenner hoor. Was het falende onderdeel niet een feature van alle MAX modellen?Hahaha, Ongetwijfeld
(Max 8 to be precise voor Slatsr ons ter orde roept )
South Australians urged to get tested after COVID-positive patient breaks quarantine
SA Health is urging a wide group of people to get tested for coronavirus after revealing a man with COVID-19 broke his quarantine period to visit several Adelaide locations.www.abc.net.au
Ik kan hier echt boos om worden. Zo'n persoon brengt zoveel in gevaar met dit bewust domme en egocentrische gedrag.
Ik lees dit over die pizza leugenaar wat me positief stemt over wat deze persoon te wachten staat:
Ik ben niet zo'n vliegtuig-kenner hoor. Was het falende onderdeel niet een feature van alle MAX modellen?
Ik ben niet zo'n vliegtuig-kenner hoor. Was het falende onderdeel niet een feature van alle MAX modellen?
No new virus cases in SA
South Australian health authorities have issued a public apology to the man they claimed breached quarantine to go shopping, now saying he did nothing wrong.www.news.com.au