Prijs me in ieder geval gelukkig dat we niets over Australia te bespreken hebben. (Heb het NL nieuws niet echt mee gekregen, maar geloof dat wat mensen de Capitol riot aan het naspelen zijn... Wat een onzin)
Heb het NL nieuws niet echt mee gekregen, maar geloof dat wat mensen de Capitol riot aan het naspelen zijn... Wat een onzin
Als de vaccinaties de impact van de corona zo goed als uitroeien dan hebben we in WA maar eigenlijk 2 maanden corona restricties gehad en dat is het. Terwijl de wereld er elke dag mee bezig was een heel jaar lang.
Ik ben bang dat die als altijd aan het kortste eindje trekken. Geld speelt helaas altijd een grotere rol dan denken om, laat staan *zorgen voor* je medemens.En zijn er nog vaccins over voor armere landen?
Was te verwachten. Rijkste landen eerst...Dit is dan weer jammer. Ruzie maken over wie hoeveel vaccins krijgt.
Het Chinese vaccin waarschijnlijk (al lijkt het daarmee ook al vertragingen op te lopen)En zijn er nog vaccins over voor armere landen?
Hey, daar hebben we het cricket weer!Ik erger me er hier al aan, dat ze willen proberen ook de cricketspelers eerder in te enten. Pardon??? Netjes op je beurt wachten, lijkt me?
.
Ik erger me er hier al aan, dat ze willen proberen ook de cricketspelers eerder in te enten. Pardon??? Netjes op je beurt wachten, lijkt me?
Tassie?Geloof dat elke staat nu zijn (partial/regional) lockdown gehad heeft? Alleen de territories niet volgens mij.
Good luck daar!
Ik dacht dat de opmerking betrekking had op de periode na de nationale uitbraak van Maart/April, WA was toen ook in lockdown. Anders dan kan ik die opmerking niet plaatsen in de context van de huidige WA lockdown.Tassie had al in een vroeg stadium een grote uitbraak in een ziekenhuis in Burnie. Was je misschien alweer vergeten door alle andere lockdowns https://www.abc.net.au/news/2020-04...gion-tense-amid-coronavirus-lockdown/12137428
Tassie is een staatTassie had al in een vroeg stadium een grote uitbraak in een ziekenhuis in Burnie. Was je misschien alweer vergeten door alle andere lockdowns https://www.abc.net.au/news/2020-04...gion-tense-amid-coronavirus-lockdown/12137428
Thanks for sharing!Hoe de VS naar ons kijkt.
One Case, Total Lockdown: Australia’s Lessons for a Pandemic World (Published 2021)
The country’s short, sharp responses have repeatedly subdued the virus and allowed a return to near normalcy. Now its model is being applied to Perth, its fourth-largest city.www.nytimes.com