Dat is ZO Sydney .Rockdown
Wow, dus je (ScoMo) argument om de internationale borders dicht te houden is dat gevaccineerde mensen ook covid kunnen verspreiden. En dan… https://www.smh.com.au/politics/fed...-vaccine-take-up-pm-says-20210624-p58451.html
Ja, want Ozzies die gevaccineerd zijn verspreiden geen COVID? Het is echt zo'n ScoMo van marketing actie. Of je zegt "nee, grenzen dicht want vaccinatie is geen goede stop gap om verspreiding tegen te gaan" en je hanteert hetzelfde principe intern en extern, of je bent een voorstander van alle borders open. Niet dit halve gedrag.Maar ook dat je als volledig gevaccineerd persoon insterstate moet kunnen reizen buiten lockdowns om.
Ja, want Ozzies die gevaccineerd zijn verspreiden geen COVID? Het is echt zo'n ScoMo van marketing actie. Of je zegt "nee, grenzen dicht want vaccinatie is geen goede stop gap om verspreiding tegen te gaan" en je hanteert hetzelfde principe intern en extern, of je bent een voorstander van alle borders open. Niet dit halve gedrag.
Chuppa Chups!!!Booster jabs (1x per jaar voor de zieken, zwakken en misselijken zoals ik, en 1x per 2 jaar voor de jonge goden zoals jullie) worden onvermijdelijk geacht.
Situatie is wel verwarrend…
Wellicht wat politieke motivatie naast medisch/economische redenen? Gladys kan natuurlijk niet een ‘Melbourne’ doen in Sydney(?)
Situatie is wel verwarrend met deze halfbakken lockdown. Buurvrouw werkt in de stad dus zit nu in thuisisolatie, maar haar echtgenote mag gewoon de deur uit. Slaat nergens op. Ik heb al wat berichten gehoord van anderen die wel in de stad waren maar hierin de bergen wonen niet van plan zijn om thuis te blijven . Dus ik denk dat deze uitbraak alleen maar blijft groeien komende week.