Coronavirus in Australië

voor de gein de NOS @Tim911 @Zwerver
Screen Shot 2021-06-27 at 18.41.16.png
  • Overall, we rate Nederlandse Omroep Stichting or NOS Right-Center biased based on story selection that slightly favors the right and High for factual reporting based on proper sourcing. By American standards, this would be a Least Biased source.
Let op de opmerking: By American standards, this would be a Least Biased source. :)
 
Back on topic?

Hoe is het met de Sydneysiders, waar had je dit weekend tijd voor wat er normaal nooit van komt? TV Serie gebinged? Schuur opgeruimd?

Genuine question!
 
Back on topic?

Hoe is het met de Sydneysiders, waar had je dit weekend tijd voor wat er normaal nooit van komt? TV Serie gebinged? Schuur opgeruimd?

Genuine question!
Even denken... We hebben hardgelopen, veel gegeten, @Roels is aan zijn tweede puzzel begonnen, ik heb wat gegamed, van de zon genoten, cocktails gemaakt en zijn nu met een half oog State of Origin aan het kijken :)
 
Gewandeld in mijn eigen buurtje en nieuwe plekken ontdekt, beetje gegamed, beetje gewerkt en tv gekeken (sbs Sand Hamn Murders).
Grappig hè. Wij wandelden ook veel meer in Canberra begin 2020. En toen ik echt last van mij rug had vorig jaar liep ik elke dag een rondje in de buurt, leer je je eigen buurt ook weer eens kennen ;)
 
Veel gewerkt omdat ik morgen een nieuwe cursus moet geven, maar dan wel lekker buiten in het zonnetje! Gisteravond wijn gedronken rond kampvuur in de achtertuin en vanmiddag met aantal vrienden getennist. Geen slecht begin vd lockdown. Hopen dat het volgend weekend ook zulk mooi weer is……
 
OK, no lockdown (yet) maar we doen gezellig mee in SEQ nu.

"...For two weeks, masks will be required in Noosa, Sunshine Coast, Ipswich, Logan , Redlands, Brisbane, Gold Coast, Scenic Rim, Lockyer Valley, Moreton Bay and Somerset local government areas..."

En, o de ironie, terwijl nu bijna elke staat nu zo'n beetje nieuwe Covid gevallen heeft, staat Victoria op een Donut ;) Good on you guys!
 
OK, no lockdown (yet) maar we doen gezellig mee in SEQ nu.

"...For two weeks, masks will be required in Noosa, Sunshine Coast, Ipswich, Logan , Redlands, Brisbane, Gold Coast, Scenic Rim, Lockyer Valley, Moreton Bay and Somerset local government areas..."

En, o de ironie, terwijl nu bijna elke staat nu zo'n beetje nieuwe Covid gevallen heeft, staat Victoria op een Donut ;) Good on you guys!
Zeker goed! Maar voor hoe lang. Het blijft Victoria hè 😂😊
 
Na een relaxed weekend zonder het nieuws gevolgd te hebben, lees ik vandaag dat SA de grenzen voor vrijwel elke Aussie staat gesloten heeft en dat zelfs de NT een lockdown heeft. Misschien m'n hoofd maar weer in de Spencer Gulf steken om naar cuttlefish te kijken.

Sterkte iedereen die in lockdown zit!
 
OK, no lockdown (yet) maar we doen gezellig mee in SEQ nu.

"...For two weeks, masks will be required in Noosa, Sunshine Coast, Ipswich, Logan , Redlands, Brisbane, Gold Coast, Scenic Rim, Lockyer Valley, Moreton Bay and Somerset local government areas..."

En, o de ironie, terwijl nu bijna elke staat nu zo'n beetje nieuwe Covid gevallen heeft, staat Victoria op een Donut ;) Good on you guys!
please laat het niet naar boven komen!
 
Hoezo? Komen die nu ook deze kant op?
Nou… miners zijn FiFo. De case in Sunshine Coast is een FiFo miner. Kan me met al die mijnen in QLD niet voorstellen dat 1 of 2 miners niet in Cairns wonen.

Maar verder niets wat je daaraan kunt doen. Rustig blijven, genieten van je vaccinatie en het zonnetje 😉
 
Back
Top