data familie-uitjes: 6 april, 1 juni, 3 augustus, 12 oktober

ah, dan wacht ik gewoon tot er iemand op de stoep staat voor koffie... zet ik de klok daarop.

Kreeg net een mailtje van Jeroen en Marieke, die gaan iets heeeel erg leuks doen dat weekeind, en ze doen het liever met zijn tweeën.

[quote author=mammavark link=topic=8472.msg115265#msg115265 date=1207220210]
Kreeg net een mailtje van Jeroen en Marieke, die gaan iets heeeel erg leuks doen dat weekeind, en ze doen het liever met zijn tweeën.
[/quote]

Hebben ze daar een heel weekend voor nodig?? :lol:

Bart

jeetje mineetje, wat was dat weer gezellig! auk, arthur en kids: bedankt voor de gastvrijheid en de uitermate gezellige dag/avond... waren in 45minuten thuis, tja dat heb je met een vrouw achter het stuur he? niks te tomtom, gewoon op gevoel, haha
foto's volgen inge! garoeten aan bernard van ico...

greetz Mariëtte

Wij vonden het ook weer helemaal leuk! sjeemig wat een leuke mensen hier- echt een leuk groepje. Ik weet inmiddels dat ook Johan heel thuis is gekomen, waarschijnlijk eerder dan de meesten.
foto's volgen...

We vonden het gisteren weer hardstikke gezellig. De cake met kaarsje en het zingen voor Tom zijn verjaardag maakte het helemaal af. Namens Tom nogmaals bedankt voor de lekkere warme sokken. Al die salades, schotel met taco’s e.d. waren heerlijk. Daarbij was wat wij mee gebracht hadden maar eenvoudig. Ik zal de volgende keer toch ook eens in de kookboeken duiken.  Aukje bedankt voor de gastvrijheid!

Nee hoor Ilse!
Jullie taart was ook heerlijk, en het gaat niet om wie- wat- hoe... maar om de gezelligheid. En jullie waren heel gezellig!
(Mariette en ik vinden koken gewoon erg leuk)

06-04-08%20120332.jpg

Inge was trouwens heel knap!

Ook wij vonden het weer erg geslaagd en voor herhaling vatbaar.
En (Aukje) bedankt hè voor deze openbaring op xpdite. Mijn wraak zal zoet zijn,
Mariette en Aukje. :evil: :evil: :evil:
Groetjes van Inge , Bernard en kids

Ik weet niet of ik het wel zo gezellig vond :cry:
Maar gelukkig kan ik foto niet zo groot zien.
Wacht maar.

:grin:

Leuk! Ik had de foto's al gezien op de blog van mammavark.. :)

Ik hoor nu trouwens wel heel vaak verhalen over je kookkunsten mammavark.. :)

ohhhhhhh, irri, krijg de foto's hier niet op!!! zal mijn straf wel zijn :grin: :shock:
ben er nog wel even mee bezig en dan komt het allemaal goed!

Mariette: doe geen moeite joh. Deze is al zo leuk.  :lol1:
Maar volgens mij steek ik geen tong uit dat is
een rare schaduw ofzo. :nana:  Maak me nou niet nog lelijker :oops:
Ik moet nog eens goed nadenken :whip: :stretcher: :cloud: wat ik met jullie kan doen????

[quote author=dism link=topic=8472.msg115739#msg115739 date=1207612666]
Mariette: doe geen moeite joh. Deze is al zo leuk.  :lol1:
Maar volgens mij steek ik geen tong uit dat is
een rare schaduw ofzo. :nana:  Maak me nou niet nog lelijker :oops:
Ik moet nog eens goed nadenken :whip: :stretcher: :cloud: wat ik met jullie kan doen????

[/quote]

06-04-08%2B120332_cr.jpg

:lol1: :lol1: :lol1:

hallo allemaal,
even voor de duidelijkheid: ik weet van een aantal mensen dat ze NIET kunnen op 1 Juni maar wie kunnen er wel en wie zijn van plan ook om te komen??

groetjes Marieke

nou, zo dramatisch was het toch niet de laatste keer :lol:??????
je weet wanneer wij wel en niet kunnen, dus ik sluit me aan bij de meute!
greetz mariëtte

Wij kunnen 1 juni wel. We vonden het de vorige keren erg gezelig en vinden het dan ook leuk om er weer bij te zijn. Maar als er bijna niemand kan, dan toch gewoon de volgende keer of op een andere datum? We lezen wel of het doorgaat en zo ja, wanneer.

wij zullen er sowieso niet meer bij zijn.

ook dat andere data niet meer.

veel plezier allemaal.

Back