data familie-uitjes: 6 april, 1 juni, 3 augustus, 12 oktober

Het was gisteren weer een heel leuk clubje zo bij elkaar en erg gezellig. Marieke en Jeroen bedankt voor de organisatie, wel jammer dat Marieke zelf niet mee kon bowlen. 
 
Hallo allemaal,

Wij vonden het harstikke leuk en voelden ons ook erg welkom! Leuk hoor!

Aukje, zou het inderdaad heel leuk vinden om je foto's te krijgen via Picasa....

Groetjes, Annette
 
hallo allemaal,
mijn reactie is beetje laat zie ik nu, maar heel graag gedaan en geen dank hoor! Het was vooral heel gezellig!

groetjes Marieke

ps en nu op naar de volgende date! Geef hem van Jetje! ( :lol:)
 
hallo beste mensen,
door onvoorziene omstandigheden, wil ik "de pijp graag aan Maarten geven"....
ik nodig bij deze de volgende in rij (Inge :lol:) uit om het volgende uitje te regelen!
greetz Mariëtte
 
Oh,Oh dat gaat niet lukken we hebben al een drie dubbele afspraak op 3 aug.
Of we moeten weer met data gaan schuiven, maar of dat zo handig is????

Sorry, misschien Ilse?

Groetjes Inge
 
Wij kunnen ook niet derde...

, tenzij alle families naar een paardenshow willen komen, waarbij wij onze ponies showen als; fluffiest pony, en tail closest to the ground.  :lol:
 
We vinden het prima om het een keer te organiseren. Alleen is Tom voor een aantal weken in Brisbane voor zijn werk en het is wel zo leuk als hij er ook bij is als wij het regelen. Dus bij voorkeur een andere keer. Sorry!!
 
sorry, maar dit is het oude draadje. Ik ben zo brutaal geweest om de datum naar 5 okt. te
verzetten, omdat ik aan de beurt was voor de organisatie. Ik heb een nieuw draadje geopend
Ik hoop dat jullie ook van de partij zijn. Het wordt de Werribee zoo!

Groetjes Inge
 
Mooi is dat, dat is al de tweede keer dat ik een uitje van jullie misloop, omdat iemand het op het laatse moment verzet. De 13e vlieg in naar NL via Melbourne, dus ik dacht laat ik wat eerder gaan.
Maar nee hoor mag weer niet zo zijn.  :|
 
Eigenlijk hebben we ooit de eerste zondag alle 2 maanden vast gelegd, dat heeft Marriette (die niet meer hier is) toen naar de 12e verandert omdat zij de 5e niet kon. Maar omdat ik nu de taak heb het te organiseren, ben ik zo vrij geweest de datum weer terug te zetten. Sorry als daardoor sommige plannen in de war worden geschopt. Maar heb het speciaal al heel vroeg bekend gegeven(zie andere draadje). Maar Melbourne is leuk kom een weekje eerder :wink:

Groetjes Inge
 
Kom je toch gewoon een avondje wijnen met de meiden???

ons gasten huisje is dan al een eind klaar,dus je bent welkom!!

aukje
 
Gezien de rare datum van over twee maanden (voor de meeste Nederlanders) schuiven we de volgende door naar Februari.

Ilse en Tom organiseren het dan, maar omdat ze rond die tijd misschien verhuizen, kan de datum nog wisselen. Houdt 'm in de gaten!!!!!
 
Hmmm, februari... Dat kan lastig worden!
Maar wie weet, kunnen we er eind feb. bij zijn. Dan nemen we beschuiten met (roze) muisjes mee  :up:.
Was het leuk in de dierentuin?

Marije
 
In februari zijn wij als het goed is gesettled met zijn 3tjes, dus we zullen de site in de gaten houden voor data/plaatsen (er vanuit gaande dat we welkom zijn  :wink:). Overigens, mochten mensen interesse hebben in onze avonturen in Kenia tot ons vertrek naar Melbourne, deze zijn te vinden op joosteninge.waarbenjij.nu

Groetjes en tot in februari!
 
Verhuizen van Nairobi naar Melbourne, dat lijkt me wel even wennen, de olifanten staan hier gewoon achter hekken....

Maar iedereen is natuurlijk gewoon welkom. Succes met de verhuizing!

Groeten, Jeroen
 
Hallo allemaal,

Wij zullen per 7 december emigreren naar Australie en zullen ons eerst gaan vestigen in Berwick.
Alle uitjes voor dit jaar zijn al voorbij las ik maar mocht er voor volgend jaar nog wat op de planning staan
gaan we graag mee :up:

groetjes Petra
 
Back
Top