De echte LaStaVaSa van Marie en Dan (nu met goede afloop...)

Kramp in mijn duimen en heb het helemaal warm van alle kaarsen die ik voor julllie aan het branden ben. Wat zou dit geweldig zijn.... Begrijp het helemaal dat je nu door het huis stuitert... Zou ik ook doen in jouw geval. Nog even doorbijten, we denken aan jullie!
 
Zou toch wel prachtig zijn als je ons een dezer dagen het verlossende woord kan meedelen! Jullie zijn wat mij betreft echt wel aan de beurt met alle ups en down die jullie al hebben gehad!
We duimen nog even stevig mee...
 
Maar goed, ondertussen heb ik dus zware ADHD :crazy: slapeloze nachten :gapen: en ben ik alweer mijn koffers aan het pakken :peace:

Keep you posted!

Marie

ps. Stond er vandaag op m'n werk zomaar een vrouw uit Melbourne voor m'n neus, toeval? :think: Ik ga even Derick Ogilvie bellen :call: Hihi

Ik zit hier al te stuiteren als ik dit lees, kan me voorstellen dat jullie bijna aan de rustgevende middelen moeten :lol:

Oh ennehhh... toeval bestaat niet!!!!! Dit is jullie pad :wink:
 
Nondeknetter! Dit moet ie zijn! Hoeveel keer.... 3 x toch? SCHEEPSRECHT!!

Hoop het zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo voor jullie :up:
 
Geeees... GEWELDIG!

Ook ik zal duimen... zo zie je maar, nu is nu, morgen is morgen, wat komt, komt... jullie gaan gewoon naar Ozzzzzzzzzz!!! :up:

Fingers Crossed, :smile: Betty
 
OOOOH, zo fijn dat jullie allemaal meeduimen!
Dit gaat een heel lang weekend worden..... :grin:
De mail met CV, loon-eisen, enz is al gelezen aan de andere kant!
Volgende week zal er wel antwoord komen.(hoop ik) :lol:

Woepeeeeh!

Marie
 
Zekers Whoeptidoe!!!!! Het weekend komen jullie wel door, lekker lente zonnetje en volgende week super nieuws!!!! :up: :lol: :smile: Betty
 
Lieve mensen, door blijven duimen!
We zijn er (hopelijk) bijna...
Onze gegevens liggen nu op het buro van manager nr..?

Zooooo ontzettend fijn dat ze in Oz zoooo relaxed zijn! NOT :lol:

Marie :p
 
1,2 of drie kaarsjes weet je wat steek ze allemaal aan die op het altaar staan. Mijn duimen zijn gevoelloos maar we blijven duimen!
Groeten, Magda
 
Ook wij blijven duimen en kaarsjes aansteken. HET KOMT GOED!!!!! Positief blijven denken, want jullie hebben het verdiend. Blijf zo'n gevoel van oneerlijkheid houden. Toen wij elkaar bij die bijeenkomst van Buysse spraken, waren jullie bijna net zover als wij en wij wonen hier nu al weer bijna een jaar. Het is hoog tijd dat jullie ook hierheen komen zelfs al is het naar Melbourne!
 
Back
Top