We gaan zonder bericht het weekend weer in....no worries!
Het "leuke" van Australie is dat de mensen er zooo relaxed zijn, toch?(komt ons nu even niet zo goed uit.....)
Ik heb vandaag op school een Ozzie landschap en tentoonstelling gemaakt voor de Australiedag op 29 april. :sunny: Compleet met kangaroe, krokodil en echt rood zand!
Helaas nog geen nieuws uit Melbourne, :-(
We hebben ze maar weer een mail gestuurd, om te vragen of ze niet wat sneller kunnen denken. :evil:
as Vrijdag weer kijkers voor het huis, slecht nieuws dus. :angry:
Hopelijk is het slecht weer! Plaatselijk dan, dan hebben jullie er geen last van, ok? :wink:
Klinkt ook raar als je het hele verhaal niet kent, :grin:
Wij hebben ons huis vorig jaar juni al verkocht, omdat we eigenlijk rond september zouden vertrekken, vandaar.
Afgelopen zomer zaten we net een paar weken te huren in een huis wat te koop stond, en toen werd het verkocht.
Dus na 4 maanden konden we weer verkassen naar het huis waar we nu in wonen.(staat ook te koop, al 19 maanden)
We willen dus eerst goed nieuws uit Melbourne en dan pas kijkers. :wink: Snappie?
Jeetje, wat een situatie Marie! Toen dat allemaal gebeurde, zat ik nog niet op het forum, is wel heel zuur als je al zover was met alle voorbereidingen!
Ik zal meeduimen dat de koop nog even niet doorgaat of beter nog, dat jullie een JA uit Melbourne krijgen!
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.