Sooooo, da's lang geleden!
Anybody miss me???
Ik heb de stoute schoenen maar weer ns aangetrokken om maar weer ns te posten.
Was alweer n paar maanden geleden, ik kon het gewoon niet opbrengen zal ik maar zeggen.
Wat is er ondertussen weer veel gebeurd met alle Xpditers en wat zijn er veel nieuwkomers, gezellig hoor!
Maar goed, LaStaVa, we gaan weer ns verhuizen!
Helaas weer niet naar Oz, dat is dan wel jammer.
Er kwam zowaar een goede kans aangewaaid, een huis in onze fijne oude straat waar we kunnen huren met een optie tot kopen.
Past helemaal in ons plaatje. :smile:
De verhuurder weet van onze plannen, en we zijn nu een constructie aan het uitdokteren dat alles legaal op papier komt en iedereen blij is... :smiliegoed2
nog iemand met juridische ervaring en goede ideeen in de zaal?)
Dan hebben we alvast 1 stressfactor geëlimineerd, dat je elk moment moet verkassen omdat er kopers zijn.
De verdere stand, we zijn de tel kwijt qua sollicitaties, heel Australië weet ondertussen van ons bestaan. :scheel002:
Maar de "net-niet-factor" heeft weer toegeslagen. Hoe het elke keer zo gebeurd, I really don't know!
Ondertussen hebben we een aardig bestand opgebouwd van de reacties "please contact us first thing set foot in Australia". Ik kan er een klein muurtje mee behangen.
Niet dat we er werkelijk iets aan hebben, maar toch...
Met vele anderen wachten we op verbetering, ze zullen het toch wel een keertje gaan snappen?
Wel fijn om te lezen dat het met veel van jullie wat meer voor de wind gaat.
Thumbs up!
Marie