dit kan niet kloppen!

Status
Not open for further replies.

cadeboubas

New Member
even om wat steam af te blazen, want het wachten komt me ongelovelijk me neus uit en begint al zijn tol te eisen.

zo'n blanco email naar aspc.processing@immi.gov.au gestuurd omna 4 maanden weer eens te checken waar ze zijn met de zaken.

4 mnd geleden was het dus dat ze waren op 10 nov met de online app
nu blijken ze na 4 maanden pas op 19 nov te zijn,, ongelovelijk :angry1:
Ik wil weg hier!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit klopt toch niet ,??? wie weet hier meer van,, dat mailtje wat je terug krijgt slaat toch nergens op ??? of wel?

Bas
 
Ben bang van wel.
Vier maanden geleden was paper based 20 September, de laatste maanden is het 19 September.

De reply op mijn vraag aan Rob ,van M2A, hierover ;
"Helaas is de situatie bij het ASPC erg droevig."

Bart (ook heel erg  :cry:)
 
Hoe zou dat nu kunnen he?
Ik bedoel, okee, er is een nieuw computersysteem in gebruik genomen eind mei,
maar verder kan het toch niet zo zijn dat ze vier maanden bezig zijn met aanvragen
te verwerken, en dan maar 1 luttel weekje opschuiven met data?
Als ze in dit tempo doorgaan, ben ik bejaard voordat ik in Australie terecht kom.... :cry: :cry:
 
Die lange wachttijden gelden niet voor iedereen. Het lijkt er toch op dat we in het verkeerde land wonen. OK daar waren we al achter maar dit bevestigd het maar weer.
Neem maar is een kijkje op deze site, http://www.beupdate.co.uk/. Bij de engelse worden al visums verstrekt aan de April aanvragers van een 175 online visum. :x

Groetjes Rudi
 
Verhuizen we eerst maar naar Engeland!

Ach, we proberen maar geduldig te blijven, het helpt niet om
gefrustreerd te raken. Maar dat is makkelijk gezegd dan gedaan...
dat weet ik!

We nemen er nog maar een pepernootje op!  :lol:
Lagen hier al in de winkel afgelopen week!
 
Dat hele feestdagen verhaal hadden we dus verwacht in OZ te kunnen doen , maar helaas.

En ja inmiddels begint de wacht frustratie toe te slaan, ik ben deze cultuur zo zat als wat.
en hoe meer je er naar kijkt hoe rotter het wordt bij mij,, ik wilde niet weg met een rot gevoel over NL ,maar dat is te laat.

Hoe dan ook dat emailtje wat je terug krijgt kan echt niet kloppen want anders zou het dus echt nog jaren duren alvorens wij een CO krijgen
en die verhalen heb ik gelukkig nog niet gelezen , dus dat zal wel niet gebeuren.
maar het blijft van de gekken dat er geen onderscheid gemaakt word wat iemand voor beroep heeft en of het twee mensen zijn  die een sol beroep hebben of zo,, mijn vrouw is verpleegklundige (ik chefkok), en daar van werd gezegd dat die een snellere behandeling zou krijgen , maar nee dus.. ik kan er niet over uit ,, als je ziet hoe bedrijven in de verpleging om mensen staan te springen ,, we zijn niet de enige dat weten we , maar ik begin me op te sluiten haast want ik wil hier gewoon niet meer zien hoe mesnen met elkaar praten en omgaan. een bah cultuur , en de aspc is niet droevig het is treurig wat ze daar doe ,, of het nou met te weingi mensen is wat ze moeten doen of niet ,,,
 
Tja geduld is een schone zaak....... Maar ik ben schoon  :wink: Mijn aanvraag van 9 dec (176 State sponsorred) is nog niet veel verder dan de status required. Morgen komen mijn dozen aan in de haven, dus ook hier wordt het allemaal wat krapjes! Maar ach zo lang dat visum niet komt geniet ik maar!

Chantal
 
ik stuur iedere dinsdag ochtend een mail naar aspc maar de reply is bijna volledig hetzelfde iedere week.
De datum van de mail veranderd wel maar voor de rest....

maarja wat kunnen we doen? mails gaan sturen hoe belachelijk het is dat sommige mensen voorgetrokken worden?
+1 notitie op je visum aanvraag.

boehoe
 
Bellen helpt ook niet! Ik heb 1x vanuit Ned gebeld en afgelopen week vanuit australie, sta gewoon in de rij met de rest van de wachtende. Toen ik begon over de Engelsen zei de dame aan de telefoon een beetje pinnig dat dit niet kon  :|
 
Kom kom, zo erg is het toch niet in Nederland??
Hier is alles voorradig, alles kan en mag, en hoe je met mensen omgaat,
heb je zelf in de hand. Wie goed doet, goed ontmoet, toch?
Dat het lang duurt, heeft in mijn opinie niets met Nederland te maken.
Als ik op die Engelse site kijk, zie ik nog voldoende visa openstaan, ook van januari.
Laten we maar hopen op een inhaalslag, en probeer positief te blijven!!
En als ik heel eerlijk ben, vind ik het juist goed dat er geen onderscheid wordt
gemaakt tussen de beroepen. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Daar houd ik van.

groetjes, Marja
 
oh oh ... dit wordt weer een discussie in wat is beter; Nederland of Australia :|
 
[quote author=Joep link=topic=9231.msg124855#msg124855 date=1220781020]
oh oh ... dit wordt [size=20pt]weer [/size] een discussie in wat is beter; Nederland of Australia :|
[/quote]

Australia  :happysun:
Nederland  :depressed:

1-0 voor Australia :lol:

Bart
 
volgens mij was het gister ook 2-1 voor Australie met voetbal

kijk NOOIT voetbal maar de aussies WON! :p
 
Ik weet nog dat wij zon mail gestuurd hadden, ze waren toen ergens bij juni 07 en wij zijn van augustus 07. Ik dacht dat het nog wel even zou duren, maar een week later kregen we een case officer die binnen 4 weken de vog etc. van ons wilde. 5 Weken nadat de medicals zijn verstuurd, hebben we het visum.
Het zegt dus niet alles.
 
Welkom in het land van het papierwerk, maak je borst maar nat...... (en dat is geen geintje, ik meen het echt)
 
:grin: :grin:
Ben je verpleegster, kok timmerman of minister.
Als je eenmaal op die stapel ligt is het lang wachten.....heel lang wachten.

[quote author=Joep link=topic=9231.msg124826#msg124826 date=1220755047]
Is de "wacht frustratie" niet juist de Australische cultuur dan?
[/quote]

We zien wel is de Australisch cultuur..is het niet over een uur dan is het wel morgen, volgende week eind van de maand, horen we niets dan gaan we vissen.

Jack :evil:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top