wie zegt nou dat ik mensen zo benader, nou ik niet , punt is dat als je aardig bent in dit land denken ze dat je zwak bent ,, they mistake kindness for weakness, en die omgang is niet wat ik doe het is wat in deze cultuur zit,, weet niet of je in OZ geweest bent al of zit,,, maar dat is daar echt anders.
en heb ook nog geen ozzie tegen gekomen die het interresant vond wat ik heb of bezit of wil hebben ,, gaat daar om hoe je bent en niet wat je heb.
afgunst en calvinisme zit ook in deze cultuur,,, zeker meer dan daar,,,
verder is het een kwestie van tuig is overal en dat ontken ik niet ,, gaat om wat er in de mensen cultuur zit,, en dat wat ik bedoel wat wellicht niet over komt dat bestaat niet in OZ uiteraard in grote steden nagenoeg almaal het zelfde.
en ach ik wil nog steeds alles eruit gooien wat ik over NL denk,,, loopt verder allemaal best wel los.
en nog over OZ zelf,,, dat land staat werkelijk waar op het punt dat als er niet genoeg mensen toe gelaten worden binnen korte tijd het hele land daar de gevolgen van moet dragen voor de komende 20 jaar ,, groot onderwerp en niet te doen in paar zinnen ,maar het land is echt so in need of people dat het gewoon niet normaal is dat er zo lang op gewacht moet worden,,
geen probs met me ,,,,,toets