dit kan niet kloppen!

Status
Not open for further replies.
De manier waarop je mensen benadert druipt niet over van vriendelijkheid en respect Bas.
Dit staat in een schril contrast staan met de beschrijving die je eerder in dit topic over je zelf geeft: behulpzaam etc.
Met deze benadering heb je overal in de wereld een probleem; Nederland en Australie. Je ontvangt wat je geeft en uitstraalt.
 
Nou, dan kan dit topic gesloten worden, scheelt ruimte!
En ruimte hebben we nodig, letterlijk en figuurlijk.
Ik hoop dat een ieder krijgt wat hij toekomt, en houd mij vast aan wat
Sacha schrijft!
Good things comes to those who wait, was dat het?
In ieder geval fijn weekend allemaal,

groetjes, Marja
 
Quote verwijderd ivm schelden dat er in voorkwam.

39 Ballinger street Humpty Doo........mate
You little chicken with no brains.

Jack :evil:
ps; remember, wait and you'll see

[size=14pt]AC/DC Rocks[/size]
 
En zo zien we maar... Good things do come to those who wait.... Ik had last van grote ergenis van meneer Cadeboubas (?) maar dat heeft zich weer vanzelf opgelost. Met dank aan jullie! Op deze manier maken we elkaar het wachten dragelijk.

Sacha
 
tsja...hij past precies in de 'Nederlandse cultuur' zoals hij die zelf beschrijft. (Al vind ik Nederland een prima land om in te wonen. Zeker het op-een-na-beste land dat ik ken.  :grin: )

maar weer on topic: Ik kan me inderdaad heel goed voorstellen dat het wachten vreselijk lang is. Vooral als het geen meter opschiet. Dus voor iedereen die een aanvraag indient ...ga er maar vanuit dat je in veel gevallen lang, heel lang moet wachten.
Verder sluit ik me helemaal bij Jan en Sacha aan: gebruik die tijd niet om k#nkeren, maar om je heel goed voor te bereiden, want een nieuwe start in Australie is lang niet altijd even gemakkelijk!
 
[quote author=cadeboubas link=topic=9231.msg125132#msg125132 date=1221177570]
he feestneus ........ een grappig ventje goed nou ,  

[/quote]

Quotes naar schelden verwijderd, sorry Jack, maar als je het doet, moet je het goed doen  :up:




   :grin: :grin: Nou Nou,

Volgend mij is hij behoorlijk over de rooie, ons kipje :up:

tok tok :wink:

Jack :evil:

Ps; weet hij al dat hij op zijn beurt mot wachten ...zoal de rest.
 
Misschien een hele blonde vraag hoor, maareh, die wachttijd van een jaar die ik hier steeds tegen kom, geldt dat voor alle visa (op sponsored en spouse na), of alleen voor skilled?
Ik word het wachten beu man, zit nu al 3 dagen op onze Skilled Independant te wachten en nog niets gehoord  :lol: :grin:
Wij zijn iig voorbereid op een lange wacht periode, kan het alleen maar meevallen. Voordeel: We maken nog zo'n fantastische Nederlandse zomer mee  :up:
 
Nee, de wachtijden verschillen per visa. Ikzelf had een spouse-visa en dat duurde ongeveer 4 maanden ofzo.

edit: oops , je zei al 'op spouse na' ....
 
Slot op dit topic en post met schelden erin worden/zijn verwijderd. Dit wordt niet getollereerd op het forum. Mocht er nog over een ander, relevant, onderwerp doorgepraat willen worden, dan kan er een nieuw topic geopend worden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top