effe kletsen, kweet niet waarover...

ja, maar toch is een magneet-boord leuk.
en nee, we hebben absoluut geen computer  :wink: (dus wel)
ja, ik zal aukje nog eens aansporen voor antwoord....
 
AUKJE....mag jij je ma aanspreken met haar voornaam....... :shock:
Het respect bij de jeugd is ook volledig gone.  :grin:

Heb jij een computer, zal wel!!.
Okay bewijs dat maar eens.

Jack :evil:
 
ik ben in slaap gevallen...

hu, is het nu alweer zo laat... zit dat kind alweer achter dat zwarte ding met heul veul knopjes, te staren in het blauwe niets...

Hoe zit het met jou Jack?? al een vierde coma computer aangeschaft voor de nieuwe spruit??
 
:grin: :grin: ........ Coma computer.

Ben al flink aan het rondkijken naar de beste prijzen.
Die coma computer heb ik nodig in zo'n 6 weekjes.

Cheers,

Jack :evil:
 
ik heb een muis, is dat genoeg bewijs voor een computer?
(een dooie muis en een electronische :roll: )
 
k hoop het wel want met zo'n laptop waar ik op bezig ben moet ie de muis en de computer eten :evil:
 
Gisteren ''snakes on a plane'' gezien.
Die beesten slikken alles door.
Eet smakelijk

Jack :evil:

ps; heeft je ma het recept van de bananaprawns ontvangen via mail?...............
 
We hebben een kleine wijziging aangebracht, (dat heb je met al die kook-mannen) dus hebben we een heleboel gember gehakt, met olie en een beetje sambal... half uurtje marineren, barbeque..JAMMMMM!!!!

nee, er was niks over, maar als je op bezoek komt, maak ik ze weer!!

(de ocean trout met lemonmyrtle olie was ook errug lekker)
 
HUH WANEER HEBBEN WE ZE DAN GEGETEN? :?
kan ik me niet herineren dat we die gegeten hebben...
ik hoop niet dat ze die door mijn mond gesmokeld heeft...
 
:grin: :grin: :grin:

beetje extra kruiden en je proeft geen verschil.

Jack :evil:
 
Moet ik in Aus , weer opnieuw leren koken????

hebben ze wel low carb producten daar, anders groei ik meteen dicht.

Hebben ze lekker fruit, vis?

koken jullie buiten of binnen.

stomme vragen he, maar ja dat zegt wel e.a over mij, eten is belangrijk als ik er maar niet dik van wordt.

daar draait t eigenlijk om.
zo nu heb ik ook ff gekletst.

leuk.
kmeenut hoor.
 
Wij spraken laatst iemand en die dacht dat het een verplichting was in een australische woning om een buitenkeuken te hebben :lol:

Maar bij regen, harde wind en vliegen (of andere insecten) is binnen koken toegestaan  :smile:
 
[quote author=Sacha link=topic=7092.msg125998#msg125998 date=1222849048]
Wij spraken laatst iemand en die dacht dat het een verplichting was in een australische woning om een buitenkeuken te hebben :lol:

Maar bij regen, harde wind en vliegen (of andere insecten) is binnen koken toegestaan  :smile:
[/quote]
Hebben huizen hier zoiets als een gasfornuis?? Ik dacht dat iedereen buiten de deur eet of zijn/haar eten klaar maakt op de BBQ  :wink:

Chantal

p.s. gaan vliegen op de BBQ zitten dan  :lol:
 
gaan vliegen op de BBQ zitten dan
is best handig als je geen vlees hebt  :wink:

En ik heb laatst geleerd hier dat scharrel of biologisch vlees beter is voor mens en dier, dus het moet wel een scharrel of biologische vlieg zijn  :shock:

Gr,
Johan
 
eten of gegeten worden: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2075256/__Krokodil_eet_kampeerder_op__.html?p=7,1 en biologisch  :up:


Gr,
Johan
 
Mr Charlie rules.......


Had deze ''ster'' toch meer geluk met een croc uit de NT....

http://www.ntnews.com.au/article/2008/10/01/6815_ntnews.html

Jack :evil:
 
mijn bedoeling met mijn vraag was eigenlijk,  te weten te komen hoe vaak  je nou eigenlijk in werkelijkheid buiten kunt  koken, gezien het klimaat, lijkt me namelijk hartstikke leuk.

kun je wel met me dollen, is ook leuk, :up: maar nu weet ik nog niks. :-(

Het viel me ook op dat gasfornuizen beduidend goedkoper waren dan de keramische fornuizen, (die zijn hier toch een stuk goedkoper,)  how come>??
wordt er overwegend op gas gekookt, ??

Ik lijk dom, maar ik woon gewoon nog in Almere, ( das opzich misschien ook heel dom)dus ik weet niet zoveel als diegene die daar al zitten he
 
Back
Top