effe kletsen, kweet niet waarover...

[quote author=Ingriddh link=topic=7092.msg126007#msg126007 date=1222855260]
eten of gegeten worden: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2075256/__Krokodil_eet_kampeerder_op__.html?p=7,1 en biologisch  :up:
Gr,
Johan
[/quote]

Las ook nog even de reacties van ander mensen op die site op dat bericht en kwam daar een typische Jack reactie tegen:
"Lijkt wel op de film van crocodile dundee. Daar dreef een hoed voorbij , als afleiding. Misschien is deze man wel gevlucht voor zijn vrouw. Afz.: ikke, dundeeland | 10:44 | 01.10.08"

Maar praat rustig even verder over de fornuizen... moet straks ook een nieuwe aanschaffen!
 
[quote author=lizzyhas link=topic=7092.msg126021#msg126021 date=1222869539]
mijn bedoeling met mijn vraag was eigenlijk,  te weten te komen hoe vaak  je nou eigenlijk in werkelijkheid buiten kunt  koken, gezien het klimaat, lijkt me namelijk hartstikke leuk.

kun je wel met me dollen, is ook leuk, :up: maar nu weet ik nog niks. :-(

Het viel me ook op dat gasfornuizen beduidend goedkoper waren dan de keramische fornuizen, (die zijn hier toch een stuk goedkoper,)  how come>??
wordt er overwegend op gas gekookt, ??

Ik lijk dom, maar ik woon gewoon nog in Almere, ( das opzich misschien ook heel dom)dus ik weet niet zoveel als diegene die daar al zitten he
[/quote]

Erg vaak, NT 360 dagen in het jaar, op gas meestal (bottles), Dat je dom bent ligt niet aan mij dat zijn jouw woorden :grin: :up:

Jack :evil:

Ps; Mr Charlie still rules, he's the boss
 
welke woorden???, blondjes hebben gelukkig ook een korte termijn geheugen , geen idee waar je het over hebt :thinking: :naughty: :lol1:
 
Hi Lizzyhas,

Jij bent ook al vroeg wakker en alles aan het checken? Was trouwens
ook altijd het eerste wat ik deed hoor. Hier in Cairns kan je ook gewoon
lekker buiten zitten (en koken/BBQ'n) als je wilt, je zit toch onder je patio
als het regent. En we hadden hier een uurtje geleden een lekkere flinke
bui, maakt niks uit.

greetz Miran
 
Hier nog steeds geen regen.
Vandaag zo'n 37 graden.........en zo'n 6 keer in het zwembad gedoken voor een minuut om af te koelen.
De regen wacht totdat ik het dak dicht heb.
Volgende week komen de pleisteraars.

Go go go, keep going Jack

Jack :evil:

Lizzy ga je haar rood verven want je word al een aardig duiveltje op dit forum.......
 
wat leuk dat je me aardig vind, de rest heb ik niet begrepen.

ghe ghe

enne over dat zwembad he,, wil je dat niet te vaak hier schrijven, ik zit namelijk in de  :bangcomputer:regen hier te verkleumen.
 
Ik begrijp je.......

[quote author=lizzyhas link=topic=7092.msg126061#msg126061 date=1222925714]
welke woorden???, blondjes hebben gelukkig ook een korte termijn geheugen , geen idee waar je het over hebt :thinking: :naughty: :lol1:[/quote]

Kun  jij ook niks aan doen zit in de genen....kun je er ook niet uitsnijden :shock:
Soms mag dat hier overdag ook wel zijn zoals in de avond dan waait het heerlijk koel met zo'n 26 graden.
Te koud om te zwemmen ...helaas.

Cheers,

Jack :evil:

ps; wat is het weer in Holland eigenlijk?.
 
Jack
het pleurt van de regen, de bloemen die net in de bloei staan leggen het af tegen de regen in combi met de wind en het is 12 graden. :depressed:

jij met je 26 graden koud!!!!!!!!!!!!!!! :sunny:

heb maar kaarsjes ingeslagen en lekkere hapjes, want het is echt wegkruip kaars aan lekker eten weer. :cake2:
 
[quote author=Sacha link=topic=7092.msg125998#msg125998 date=1222849048]
Wij spraken laatst iemand en die dacht dat het een verplichting was in een australische woning om een buitenkeuken te hebben :lol:

Maar bij regen, harde wind en vliegen (of andere insecten) is binnen koken toegestaan  :smile:
[/quote]

wow, wat als je in een flat woont en een balkon van een vierkante meter hebt?  :lmao:

[quote author=lizzyhas link=topic=7092.msg126061#msg126061 date=1222925714]
welke woorden???, blondjes hebben gelukkig ook een korte termijn geheugen , geen idee waar je het over hebt :thinking: :naughty: :lol1:
[/quote]

nou dankje...  :devil: (  :blond: im blond and im proud of it.)






:grin:
 
ik ook, maar ik heb een zeer zelf sarcastische humor, waarschijnlijk genetisch bepaald door de joodse kant vd familie.
 
berightje:
mijn zussen zijn gisteren door de slang opgegeten.

(ik wist gewoon niks anders te zeggen  :grin: )
 
En jij bent niet als ridder op het witte paard gesprongen om ze te redden... het is tenslotte jouw slang  :grin:
 
Gelukkig kwam Lemon, de bearded dragon, te hulp, die heeft Tieske als een worstje uitgeknepen, en nu spelen ze weer allebei op de trampoline (naast de buitenkeuken...)
 
Gelukkig maar, want anders hadden jullie moeten wachten op de jager van Roodkapje en dat had dan ook weer een litteken achter gelaten :grin:
 
Gelukkig is een draak in je huis helemaal niet raar  :grin:
Wij kunnen vanaf maandag weer sparen bij de Albert Heijn voor de nieuwste actie: Doornroosje poppen... dus ook met de draak!!!

Die neem  ik mooi mee in de verhuis container voor het geval ik ooit nog word aangevallen door een slang!
 
[quote author=Ingriddh link=topic=7092.msg126007#msg126007 date=1222855260]
eten of gegeten worden: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2075256/__Krokodil_eet_kampeerder_op__.html?p=7,1 en biologisch  :up:
[/quote]

Een update:

AFP - Tuesday, October 14

SYDNEY (AFP) - - Australian police say they have found human remains in the stomach of a giant crocodile captured in a remote area where a fisherman went missing late last month.
Arthur Booker, 62, disappeared on September 30 after he went to check crab pots while holidaying with his wife near Cooktown, in the so-called "Cape Crocodile" region of far north Queensland.

Queensland state police said late Monday that forensic tests had determined material taken from the stomach of a 4.5 metre (15 foot) crocodile captured in the area where Booker was last seen came from a human male.
They said more detailed DNA analysis was needed to positively identify the remains as those of Booker, reportedly a Scottish-born Vietnam War veteran.
Australian media reported that before the human remains were confirmed, X-rays of the crocodile had revealed a wedding ring in its stomach.
Police said the X-rays showed a circular object in the reptile's gut but could not confirm it was a wedding band.
Booker's wife, who had been waiting for him in their car when he went to check the crab pots, alerted authorities when he failed to return.
She found some of his belongings, including a camera, close to crocodile marks near the water.
The incident has sparked calls among some locals for a cull of saltwater crocodiles, which are a protected species under Australian law.
However, the father of the late "Crocodile Hunter" Steve Irwin earlier this month said there should be no revenge attacks against the giant reptiles.
"We have to remember that the crocodile is a vital part of the eco-system and it was behaving naturally," naturalist Bob Irwin told brisbanetimes.com.au.
http://sg.news.yahoo.com/afp/20081014/tap-australia-animal-crocodile-5a1703c.html

Het lijkt erop of hij toch niet voor zijn vrouw is weggelopen.... Zou een draak bij hem ook geholpen hebben???
 
[quote author=lizzyhas link=topic=7092.msg127077#msg127077 date=1224403830]
Kan hiermee geconcludeerd worden dat ze in oz niet van die lange scheidingsprocedures houden??
[/quote]

:grin:

nou, je komt hier vaak gescheide types tegen, maar dat dit de manier is om dat te doen dat wist ik niet!
 
In je boekje schrijven voor later... als je ooit nog eens tegen een vent aan loopt die na het huwelijk toch niet de ware is... :smile:
 
Back
Top