effe kletsen, kweet niet waarover...

Ik las net in de krant ( okay de telegraaf, maar toch)  dat de Australische man maar 1 minuut per dag besteed aan zijn kinderen, ik hoop niet dat die gewoonte overslaat op mijn man eenmaal daar :x
 
1 minuut?

dat komt natuurlijk van al dat fast food! of; is dat geeg voor een nacht kus? samen een stubbie open trekken?
of genoeg tijd om ze de huid vol te schelden??
eigenlijk voor alles een beetje weinig- hoe hadden ze dat gezien??
 
CANBERRA -  Australische vaders zijn doordeweeks ongeveer 1 minuut per dag alleen met hun kinderen.

Dat blijkt uit een onderzoek waaruit Australische media maandag citeerden.
CANBERRA -  Australische vaders zijn doordeweeks ongeveer 1 minuut per dag alleen met hun kinderen.



Dat blijkt uit een onderzoek waaruit Australische media maandag citeerden.

Met moeder

Tijdens een werkweek besteden de vaders in totaal ongeveer 1 uur aan hun kinderen, becijferde sociologe Lyn Craig. Circa 90 procent daarvan wordt echter samen met de moeder gedaan.

Van maandag tot en met vrijdag brengen de onderzochte vaders in totaal slechts 6 minuten alleen door met hun kroost, iets meer dan 1 minuut per dag.

Fun stuff

Vaders houden zich in de opvoeding vooral bezig met „fun stuff” zoals spelletjes, blijkt uit het onderzoek.

De huishoudelijke taken, zoals de baby in bad doen en te eten geven, vallen vooral op het bord van de moeders. „Opvoeden is het beroep van de vrouw en de hobby van de man”, concludeerde Craig.
 
[quote author=Ingriddh link=topic=7092.msg127127#msg127127 date=1224497777]
Dan moet jij ook maar gaan werken dan heeft hij wat meer tijd voor de kids  :evil:

Gr,Johan
[/quote]

:evil:
 
Ik heb dan liever dat ie ze niet kietelt :lol: die ene minuut, kost mij weer een half uur om ze rustig te maken!!! :lol:
 
Deze Pap brengt heel wat meer tijd met zijn zoon door.[size=2pt]en dat wil hij straks eigenlijk wel zo houden[/size].

Bart
 
Ik had van een vriend een leuk boek gekregen over Oz , 1 stukje vond ik echt hilarisch: The Australian man is becoming more sensitive, in fact they ARE sensitive without being gay!

:lol:
 
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
:devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor:  :angry1: :angry1: :angry1: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :yellowcard: :yellowcard: :yellowcard: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hebben julie wel eens een gevoel dat je zo boos kan zijn?
Ik soms wel hoor :secret:.
(ik overdrijf wel een beetje met die smileys)
 
[quote author=lizzyhas link=topic=7092.msg127402#msg127402 date=1224845059]
Ik heb dan liever dat ie ze niet kietelt :lol: die ene minuut, kost mij weer een half uur om ze rustig te maken!!! :lol:
[/quote][quote author=lizzyhas link=topic=7092.msg127402#msg127402 date=1224845059]
Ik heb dan liever dat ie ze niet kietelt :lol: die ene minuut, kost mij weer een half uur om ze rustig te maken!!! :lol:
[/quote]

:lol:
lol!
het probleem hier is dat als je ze kietelt moet je dat hier opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw.......  :shocking: :loudcry:  :yawn:
 
[quote author=pokemon trainer link=topic=7092.msg127759#msg127759 date=1225637027]
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
:devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor:   :angry1: :angry1: :angry1: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :yellowcard: :yellowcard: :yellowcard: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hebben julie wel eens een gevoel dat je zo boos kan zijn?
Ik soms wel hoor :secret:.
(ik overdrijf wel een beetje met die smileys)
[/quote]

Waarom dan Pokemon Trainer?
 
Ik ben niet boos, maar wel heel ongeduldig, :devil: we willen gewoon graag lekker weg, maar ons huis is nog niet verkocht en daar houdt het dan gewoon ff mee op, balen. :loudcry:

is helemaal niet leuk hoor :cry:
 
Veel succes; het kan soms rar lopen; ons huis is gekocht door mensen die na het eerste bezoek wisten te vertellen dat er een weg door ons huis zou komen te liggen...
 
[quote author=mammavark link=topic=7092.msg128407#msg128407 date=1227438946]
Veel succes; het kan soms rar lopen; ons huis is gekocht door mensen die na het eerste bezoek wisten te vertellen dat er een weg door ons huis zou komen te liggen...




[/quote]

rar lopen he?

ja ook mijn zussen praten nu echt mengelmoes van nederlands/engels!!!

             
 
Back
Top