Eindelijk onze Grant Letter

Ja ik ben altijd heeeeeeeeeeeeeeeel erg vroeg wakker. Maar momenteel zit ik later achter de computer. Bij de buren met ADSL beter alsbij ons hebben namelijk  inbel systeem erg langzaam. En ben nu veel aan het opzoeken met name voor huis. Is wel handig als we ergens slapen. Maar goed Jan heeft een baan en dat is ook erg handig.

Groet Erna

Jan & Erna, GEFELICITEERD! fANTASTSICH! Bedankt voor de IELTS boeken en alle informatie/tips! Hopelijk kunnen we samen een borrel drinken in de toekomst! Tijl & Carmen.

Hoi

Carmen ben je al druk aan het studeren, zet hem op je haalt het vast. en dan snel een borrel in Perth.

Groet Erna

Hallo allemaal

Het begint eindelijk voor ons op te schieten nog een kleine 2 weken en we vliegen naar Perth. Kunnen dan ook niet wachten tot het zover is.
de laatste loodjes, afscheidsfeestjes en laatste kopjes koffie met vrienden en familie hier in Nederland.
Het huis wordt steeds leger en het is net  kamperen hier, geeft al een aardig vakantie gevoel.
Vandaag 2 dozen met 20 kilo op de post gedaan ,volgende week nog 2 en dat was het. We beginnen helemaal op nieuw, voelt als of we weer 18 jaar zijn en op kamers gaan.

Allemaal een goede jaarwisseling en een zonnig begin

Erna

Veel succes met de laatste loodjes!!!

Een goede jaarwisseling gewenst èn een fijne vlucht alvast

groetjes Miranda  :smile:

Heel veel succes en sterkte toegewenst de komende tijd.

Happy Newyear

Cheers Sander :cool:

[quote author=M5 link=topic=6010.msg77672#msg77672 date=1167336313]
Heel veel succes en sterkte toegewenst de komende tijd.

Happy Newyear

Cheers Sander :cool:
[/quote]

Ook namens mij!

Alvast een goede vlucht gewenst.
Als er iets is, kun je altijd een pm sturen. Misschien weten wij het antwoord. Niets is erger dan ergens zijn en niet weten hoe je verder moet.

Groeten, Wilco

Hoi Jan en Erna,
Alvast een goede vlucht toegewenst (maar ja, hierheen komende kan het nauwelijks slecht zijn natuurlijk ;-). Al een plek gevonden voor de eerste periode hier in Perth?

Bedankt iedereen voor de reactie's.
Wij hebben voor de eerste 3 weken een cabin geboekt in big 4 in Caversham. Jan begint pas 13 february met werken zodat we nog even tijd hebben om een woning te zoeken. Geen idee of het momenteel moeilijk is om iets te vinden. Anders blijven we gewoon langer in het carvanpark.
Wel raar dit is de eerste keer dat we iets van te voren geboekt hebben in Australie (we zijn inmiddels al 4 keer voor 5 maanden geweest) normaal als we aankomen fietsen we een beetje rond om iets te vinden.
dus dit is wel heel easy going. Maar we hebben dit gedaan vanwege de schoolvakantie's en de extra bagage die we nu meeslepen.
Nog een weekje.

Groet Erna

Hi Erna,

Waar hebben jullie zoal gezocht om zulke parken te vinden.
Jullie komen nog aan in de schoolvakantie ook.

Mariette

Hoi Mariette

Ja schoolvakantie, dat was ook de reden dat we dit jaar niet durfden te gokken om niks te boeken. Wij kennen de managers van het park, waren daar in maart nog 2 maanden.  een beetje mazzel dus want bijna alles is vol geboekt vooral het weekend van Australian Day. Hebben daar ook wat spullen opgeslagen bij permanents van het park en onze 2 fietsen, zodat we nu onze andere 2 fietsen mee kunnen nemen. Dus als er iemand zin in een tochtje Perth Hills heeft?? Ik ben er altijd voor in.

Groet Erna

[quote author=Jan and Erna link=topic=6010.msg77790#msg77790 date=1167489032]
Dus als er iemand zin in een tochtje Perth Hills heeft?? Ik ben er altijd voor in.

Groet Erna
[/quote]

Met de auto????? :lol:

[quote author=Jan and Erna link=topic=6010.msg77861#msg77861 date=1167561238]
Grapjas, met de auto doen we niet.
Fietsen natuurlijk, misschien als goede voornemens.

Groet Erna
[/quote]

Als je Ozzie wil worden, kun je niet gaan fietsen hoor. Alles wordt met de auto gedaan. Even boodschapjes doen bij de super om de hoek? Hup de auto in.

Hallo Wilco

Ik wil heel graag in Aussie wonen, maar zal altijd mijn fiets trouw blijven, ook voor een boodschap op de hoek bij de supermarkt.
Wij hebben dan ook al heel wat asfalt versleten op de fiets in Australie. Dus mocht je ooit nog zin in een tochtje je hebben, kan altijd.

Groet Erna

Back