Familie achterlaten

hoi heidi.
Wat een gedoe he met al de familie!
Maar ik wil ook geen slapende honden wakker maken hoor, maar ik heb echt een hechte band met mijn moeder, en ze merkte ook wel dat er iets met mij was, en ik kon het gewoon niet langer voor haar verborgen houden..

Een paar jaar terug ben ik met me tante en neefjes nog langs mijn opa en oma gegaan. ik dacht nou na die jaren kom ik zelf wel naar jullie toe,
Het begon met, goh, wat een verassing! wat leuk dat je er ook bij bent.
Daarna kwam, goh hoe gaat het op school, goed naar je zin?
En daarna viel er een stilte.
Ze vroeg aan mijn neefjes of ze wat wouden drinken.
Niet denken dat ze het ook aan mij zou vragen...

Ik wenste alleen nog maar dat ik naar huis kon vanaf dat moment, en ben er ook nooit meer geweest.
Toen kwam dat verhaal met de kanker enzo, dat ik hiervoor heb geschreven.

Nikki

Hoi Nikki,

Ik denk dat je je niet echt welkom voelt als ze jou zomaar overslaan met het drinken.
Over een poosje heb je er geen last meer van en ga je een groot avontuur tegemoet met z'n tweeen.
Dit alles is dan lekker verleden tijd. Krijgen jullie trouwens een tijdelijk of permanent visum als je naar perth gaat.
Ik krijg een permanent visum als ik naar australie verhuis want ik ben al meer dan 11 jaar samen met mijn man waarvan 5 jaar getrouwd.
Als mijn ouders willen emigreren via een parentvisa dat kan dan ook , alleen ik geloof nooit dat ze zoiets doen. Volgens mij moet je dan bakken met geld neertellen voor je eigen levensonderhoud. Laten ze dat nou net niet hebben.

groetjes heidi

Back