Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

JB hifi, Harvey Norman, Retravision, Dick smith, Big W, Office works etc. etc. verkopen printers zoals de hp 2180 voor onder de 50 dollar...he Frank??? :cool: :cool:
We hebben mekaar nog niet ontmoet maar in geval van nood, stuur maar een pmtje!
Wel SoR .... :roll:[sub][/sub]

Greetz
Monja & Arno

Wij hebben de Pixma printer/scanner/copier.
En je weet ons te vinden.

Wij hadden trouwens de notaris gemachtigd om voor ons te tekenen zodat het heel snel gebeurd was.

In ieder geval, gefeliciteerd met de verkoop.

@Jack: Wat fijn dat er iemand in Humpty Doo een scanner heeft! Je buurman???? :lol: Wanneer gaan we vissen? We hebben ontdekt dat ze wij de K-Mart heeeel veeeel hengels verkopen!

@Hummer: SoR is geen enkel probleem voor een bakkie koffie of thee. Wij hebben nog geen sociaal leven buiten de mensen van Xpdite, dus vinden het heel leuk om andere mensen te ontmoeten hier, dan hoeven we niet eens te komen scannen!

@Tekkel: We gaan snel even bellen om iets af te spreken. Tot nu toe zijn het allemaal erg gezellige gesprekken geweest met alle Xpditers, dus wij hebben er al zin in!

@Wilsil: We zien jullie zaterdag, maar hopen voor die tijd alles al geregeld te hebben. Hele domme actie gedaan... Hadden zelf een machtiging op papier gezet met kopie paspoorten, dat bleek dus niet genoeg te zijn, hadden dat inderdaad via de notaris moeten doen.... Dom, dom, dom....

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg141682#msg141682 date=1246200282]
@Jack: Wat fijn dat er iemand in Humpty Doo een scanner heeft! Je buurman???? :lol: Wanneer gaan we vissen? We hebben ontdekt dat ze wij de K-Mart heeeel veeeel hengels verkopen![/quote]

Heel goed, ik heb de mijne ook bij K-markkt gekocht.
Er zit  5 meter lijn op want dat was goedkoper dan 50meter lijn :|
Niet erg want als  ze verder weg zwemmen duik ik er achter aan :up:

Wanneer kom je barra vissen?.

Jack :evil:

Wij hebben 2 scanners! Eéntje overnemen? kan ik hem naar je opsturen?  :grin:

We hebben een fijne Epson V30 gekocht hier voor weinig (bij Dick Smith) omdat die meteen in PDF kon scannen.
Die nemen we denk ik wel weer mee terug.

Maar vooral verder veel geluk en succes Meid! Ik hoop echt dat het uitwerkt zoals je het voor ogen had.
Het enthousiasme springt van het scherm af!  :grin:

[quote author=Jack link=topic=9733.msg141735#msg141735 date=1246272044]
Wanneer kom je barra vissen?.

Jack :evil:
[/quote]

Eerst even ergens een contract tekenen dat er ook weer geld binnen komt. Daarna kunnen we weer geld uitgeven aan reisjes en andere pleziertjes. Maar het lijkt me wel heel leuk om langs te komen, dus dat komt wel goed!

Sas

Jaja!!! Familie de Wit blijft nog even een tijdje in Perth, want het mannelijke deel van de familie heeft een baan gevonden!!!!!!

Morgen gaat hij beginnen bij AlphaWest (onderdeel van Optus) en gaat hij een migratie doen bij de klant Western Power. Minimaal 6 maanden, kan zomaar een jaar worden met uitzicht op een vaste aanstelling. We kregen vanmiddag het telefoontje en vanaf morgen heb ik geen chauffeur meer, maar dat zal me een zorg wezen, ga ik lekker zelf rijden met 2 stuiterende kinderen in de auto (hmmmmmm.....)

Jammer, nog geen champagne gekocht, hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan, dus dan maar een colaatje en een biertje open getrokken om het heugelijke nieuws te vieren!!!!!

Hoi Sacha,

Van harte gefeliciteerd met de baan van Dirk. Dat is dan heel mooi en snel geregeld he?
En jullie zijn nog geen eens een maandje daar.

Dat worden dus flinke reisjes komend jaar; naar jack in darwin en met oud en nieuw naar sydney om daar onder de brug te gaan zitten.

Heel veel succes met de baan en enjoy your live!

groetjes heidi

super gefeliciteerd!  :up:

ik hoop dat het voor ons ook allemaal zo positief mag uitkomen zoals bij jullie!

...daar moet op gedronken worden, hie ha ho.

Feestje, feestje, feestje,,,,,,,,,,,,, :dance:

[quote author=Wilsil link=topic=9733.msg141896#msg141896 date=1246406189]

Feestje, feestje, feestje,,,,,,,,,,,,, :dance:
[/quote]

Er is altijd reden voor een feestje!!!!! Zullen wij dan het bier meenemen zaterdag?

Back