Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Wisil: Om ons huis bewoonbaar te maken moesten er natuurlijk een keuken en badkamer in, iets op de vloeren, iets op de muren, tuin aan laten leggen... was een nieuwbouw project! En aan kosten zitten we veilig, mijn schoonzusje huurt het van ons!


Maar ik ben in een jubel stemming: WE HEBBEN EEN CASE OFFICER!!!!!!!!!!!!

Voordeel van vroeg om je werk moeten zijn is dat er niemand klaagt als je een half uur in de wacht moet hangen om de DIAC te bellen......
 
Weer een stap dichterbij.

OK, begrijp het. Hebben jullie dan nog niet in jullie huiis gewoond dan? Omdat er geen keuken, badkamer inzit?
 
Ben geloof ik weer eens heel vaag geweest met mijn verhaal, sorry.
Wij hebben een nieuiwbouw huis gekocht 3 jaar geleden voor 249 duizend euro, hebben er vervolgens 40.000 ingestoken voor het aankleden van het huis (badkamer e.d.) hadden dus ook een oorspronkelijke vraagprijs van 289000 om uit de kosten te komen. Dat bedrag van die 40.000 was de overwaarde die we hadden op de verkoop van ons vorige huis en dat willen we graag terug zien. We zijn nu gezakt met de vraagprijs naar 275000 dus de koper krijgt een keuken van ons (doen we een strikje om...)

Hoop dat het verhaal nu duidelijker is geworden :smile:
 
[quote author=Sacha link=topic=9733.msg135954#msg135954 date=1238734477]
Maar ik ben in een jubel stemming: WE HEBBEN EEN CASE OFFICER!!!!!!!!!!!!

[/quote]

:up:  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:
Dan hebben jullie heel snel je visum, SUPER!!!!

Bart
 
Oeps, heb jullie gefeliciteerd in de verkeerde topic... Bij deze nogmaals:
GEFELICITEERD!!
Nog net voor de echte winter in Perth??
 
Nou Sacha,

het begint dan eindelijk een beetje op te schieten als jullie een case-officer hebben.

gefeliciteerd ermee!

groetjes heidi
 
Super nieuws Sacha, gefeliciteerd met jullie CO!

[move]:cheer: :happysun: :applaus: :cheer: :happysun: :applaus: :cheer: :happysun: :applaus: :cheer: :happysun: :applaus: [/move] 

En nu maar duimen  :up: dat jullie huis ook verkocht wordt.

Groetjes,
Susan
 
En voor je het weet is het geregeld...een CO!!!!

Gefeliciteerd en jubel het weekend nog maar lekker even door  :up:
 
Congrats! Echt super! Straks gaat alles heel snel en zit je idd binnen no-time in OZ. Wen (denk) er maar vast aan ;)
Succes!!
 
Ik heb besloten dat vandaag mijn geluksdag was. Eerst het nieuws van de CO, toen maar weer eens mijzelf op mijn werk gestort (ben intercedent en moet dus ook afspraken maken bij bedrijven die nog geen klant zijn van ons en dat in deze markt :-(). Had binnen het half uur 2 afspraken in de agenda staan (was al een week aan het bellen en steeds maar geen interesse). Ons "te koop" bord is gevonden (lag achter de kerk, was een tijdje geleden uit de tuin gestolen) en de makelaar belde met de mededeling dat er maandag weer een bezichting is.

Jullie begrijpen hoop ik dat ik vanavond nog even op de fiets naar de Albert Heijn ben gescheurd om een staatslot te kopen!!!!

:cool:
 
Beste Sacha en familie..... ook namens ons van harte en nu maar heel snel het visum dan kun je eindelijk genieten van al die cheesecakes hier, want volgens mij worden er een heleboel gebakken als jullie deze kant opkomen.  :grin: :lol: :grin: :lol: Voor nu alvast een waanzinnig weekend en op naar maandag voor de bezichtiging. En wanneer is de trekking van de staatsloterij want je moet natuurlijk voor die hoofdprijs wel in nederland zijn om hem te innen. Of redden jullie dat nog wel voordat het visum er is?? Hoe lang denk je dat dat zal duren? We zullen duimen dat het snel zal zijn..........

groetjes Ethel, Gert-Jan Tim en Liza
 
Met zoveel geluk kan het niet anders dat je ook de jackpot he bt gewonnen.
Fijn om te horen van al het goede nieuws dat jullie hebben :up:

Jack :evil:
 
De trekking van de staatloterij is iedere 10e van de maand en ik heb inderdaad een lot met jackpot erbij genomen!!!!
 
Het geluk gaat door......

Er kwam vandaag werkelijk iemand opdagen voor de bezichtiging, een serieuze kijker. Ze willen in deze wijk wonen, maar zijn zich nog aan het oriënteren wel huis het zal gaan worden.

Verder hebben we een nieuw bod gekregen uit onverwachte hoek... van mensen die in november bij de opendag zijn geweest. We gaan de makelaar even bellen om een tegen bod uit te brengen en zijn nu dus officieel weer in onderhandeling!

Sacha
 
Zegzegzeg, het houdt niet op. Jullie zittn in een goede flow.

Volhouden he. Ik zal duimen voor een goede afloop. Dat het huis maar snel verkocht mag worden  :lol:
 
Back
Top