Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Hi Sacha,

Allereerst super gefeliciteerd met de approval, kunnen jullie lekker door met het huis. Moet nu allemaal wat vaart in komen toch? Voor dat jullie het weten, wonen jullie daar (zonder plastic op het plafond... :wink:

Wat is er met Dirk gebeurd?

Groet,
Anneamrie

Hee Sas,

Ik heb het 'arm van dirk' verhaal helemaal gemist.. Whatskebeurd?
Hij had ook niks gezegd op msn..

x

Dirk heeft soms nog de neiging (zoals in Holland) links te kijken en te geloven dat er geen verkeer is en dan aan te rijden.
Moet je hier niet doen met al die roadtrains....

tjsoeke tjsoeke toet toettttt.....
road-train-australia-truck.jpg

just kidding mate :cool:

Cheers,

Jack :evil:

Lieve mensen, geen paniek!

Ik had het hele verhaal al netjes op onze weblog gezet, maar inderdaad niets hier op het forum geroepen. Zal Dirk wel even een standje geven dat hij niets aan Sheila heeft gezegd :wink: ... Foei

@Wilsil: maakt niet uit, het staat verder gewoon op internet dus is publiek geheim, maar ik vergeet wel wie ik wat en waar en waarom verteld heb. Jullie waren nu gewoon al snel op de hoogte

@Jack: Helaas had het meer met de kijk/stuurkunsten van een dame te maken.... Dirk was gewoon op de verkeerde tijd op de verkeer plaats en de dame heeft geprobeerd dward door hem heen te rijden om in een parkeergarage te komen :cry:

Voor het volledige verhaal: www.landdownunder.nl

Daar kunnen mensen ook lezen hoe het staat met de status van ons prachtige plafond.... is nog altijd (na 4 maanden) een mooi gat...

Een mooi gat kan geen lelijk gat zijn!!.
Ja ik weet het , ik ga zwijgen.

Jack :evil:

Was Dirk haar misschien links aan het inhalen daar... :devil ..

Ik ken de weg goed en net voor die afrit naar de parkeer garage (Convention centre:)) wordt nogal eens wirwarrig gereden ja:) :) Altijd goed oppassen daar!

Hij is vol in de remmen gegaan, zijn motor kwam hierdoor omhoog en viel daarna om. De motor is vervolgens op Dirk gevallen

Huh?
Dus heeft hij te veel op z'n achterrem getrapt!!
Dacht hij dat hij Eddie Knievel was ofzo? :grin:

@PerthPete: Had hij haar maar links ingehaald, dan was hij er voorbij geweest voor ze besloot de parkeergarage in te duiken! Hij had die dag lekker uitgeslapen na de wedstrijd en was op z'n gemakkie naar de stad gereden. Normaal gaat hij ook altijd vooraan staan bij het verkeerslicht, maar omdat hij zo ontzettend van het mooie weer aan het genieten was, bleef hij achter een auto staan en trok daarna dus rustig op. Dirk heeft dus ook de eerste dagen aleen maar gemompeld van "als.. als... als..." Als hij 1 minuut eerder of later was vertrokken, als hij gewoon naar voren was gereden, als hij een andere route had genomen.... Uiteindelijke conclusie: Als die dame nu gewoon gekeken had, was het niet gebeurd!

@Wilsil: Precies andersom... Zijn voorremmen doen het duidelijk beter dan de achterrem. En Dirk kan helaas niet zo goed balanceren op zjn voorwiel... Zou daar een cursus voor zijn?

@Jack: Dat gat valt ons ook al niet meer op. We worden er pas aan herinnerd wanneer andere mensen het zien en wanneer we foto's terug zitten te kijken. Verder valt er goed mee te leven, alleen jammer dat zo'n stuk plastic niet echt goed isoleerd :angry:

Hmm, begreep de verhaal lijn al even niet meer. Dirk gevallen? Waar staat dat dan?!?!
Wens hem het beste met het herstel, als fellow motorrijder voel ik natuurlijk toch meer dan een beetje met hem mee hoor.
Ben er gelukkig nog nooit van afgereden maar soms is een rem of een uitwijkende manouvre wel echt nodig.

En gefeliciteerd met je financiering!

Ik kan het verhaal niet vinden op jullie weblog ....Maar heb zo een beetje begrepen wat er is gebeurt..
Ach het zijn toch altijd die vrouwen achter het stuur he :evil:

Sterkte Dirk!

Onder: Erop of eronder

Maar we hebben er nog een!
Zo zit je nl. op de motor en zo lig je eronder...
Niet schrikken, Dirk heeft een ongeluk gehad met zijn motor. Hij ging afgelopen woensdag midden op de dag naar zijn werk ('nachts natuurlijk wakker geweest voor de halve finale en daarna uitgeslapen) en en dame die op de middelste baan zat, zag een parkeergarage aan de linkerkant op Mounts Bay Road en dook daarin. Dirk zat echter op de baan links van haar en zat in de weg. Ze heeft hem helemaal niet gezien!
Gelukkig heeft Dirk enorm goede reflexen voor een vent van 41 jaar, een motor in zeer goede conditie en een zeer goed beschermend motorpak. Hij is vol in de remmen gegaan, zijn motor kwam hierdoor omhoog en viel daarna om. De motor is vervolgens op Dirk gevallen. Voor hij er erg in had was de motor door omstanders al weer van hem afgehaald en de schade aan zijn motor valt gelukkig mee. Zelf dacht hij dat de schade aan hem ook wel mee zou vallen, maar toen ik hem eindelijk had overtuigd naar de EHBO mee te gaan, bleek het iets anders te zijn.
Hij heeft een aantal haarscheurtjes in zijn sleutelbeen en een paar prachtige blauwe plekken.
De dame is gewoon netjes verzekerd en uiteindelijk zal alles weer in zijn oude staat hersteld worden. Zelfs Dirk! We zijn er gelukkig met wat haarscheurtjes en veel schrik vanaf gekomen.
De komende tijd mag hij lekker met mijn Jeep in de file staan, want motor rijden mag nu even niet.

Hoeven jullie niet allemaal verder te zoeken, hihi
Het gaat al een stuk beter met de patient. Alleen niezen is heel erg pijnlijk en onze meiden willen nog wel eens perongeluk aan zijn arm zitten. Heb zelf in de eerste week de enorme fout gemaakt om even over zijn schouder te wrijven, er zaten wat kruimels op zijn schouders en die wilde ik er even snel afwrijven. Vergat alleen dat het zijn pijnlijke schouder was.... :oops:

Denk dat mijn man is zoals iedere man: Heeft niet snel pijn, maar als hij dan eenmaal iets heeft, moeten we dat ook nog weken aanhoren.... en is er niemand zieliger dan hij :evil:

Back