Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Ben enorm onder de indruk van al jullie mooie oplossingen om het gat te dichten :up: Het had er dan waarschijnlijk net zo uit gezien als het huidige resultaat....

We gaan dus gewoon verder met geduld hebben. Niet alleen voor het afmaken van het plafond, maar ook met het wachten op de start van de bouw van ons huis. Kreeg vandaag een reactie van de bouwer op mijn status verzoek. Ergens half september gaan ze eindelijk de site survey doen, daarna zullen de tekeningen definitief gemaakt worden en naar SHire worden gestuurd ter goedkeuring. Maar dan zitten we al begin oktober.... Zal mij benieuwe wanneer ze eindelijk dan gaan bouwen.... Je zou toch zeggen dat na een visum aanvraag je al genoeg lessen in geduld hebt gehad om hier niet meer moeilijk over te doen, helaas <_<

Wel als je dat geduld noemt??

Wij hebben ons kontrakt getekent op 31-08-2009 met een beetje geluk dan zijn ze eind september klaar (hopen we) :angry: :angry:

Bennie

@Annemarie: Ik wil eerst de tekeningen zien, voor ze deze naar Shire mogen sturen. In de eerste tekeningen zaten nog behoorlijk wat fouten, vooral aan de buitenkant en niet onbelangrijk, de plaatsing van het huis!!! Eerst zeker weten dat ze alles aangepast hebben naar onze eisen en daarna gaan de spullen pas naar Shire. Neem geen risico, ik ben gewaarschuwd en tel dus voor 2!!!

@Wilsil: Tegen de tijd dat ze eindelijk mogen gaan bouwen is de lente al weer bijna in zomer over gegaan.... :cool:

@Duiksmurf: ....Pfff... Succes met wachten... :shock:

O Sacha, ik dacht dat jullie tekeningen al goed waren toen we de laatste keer bij jullie waren, toen leken jullie al zo ver te zijn. En ja, je moet op ieder detail letten, hebben wij ook gemerkt. En dan nog zal er wel iets tussendoor schieten...... Afijn, ons huis hier is ook een nieuwbouwhuis en ook daar ging een hoop mis. Toch wonen we hier alweer 7 jaar met heel veel plezier.

Succes en hopelijk schieten ze nu een beetje op!

Groet,
Annemarie

Ja ja.. Vrijdagmiddag 14.45 uur eindelijk Settlement! Ga daarna eens even lekker op MIJN stukje zand staan te stampen!!!

En meer goed nieuws. Dirk zijn motor is gemaakt. Morgen mag hij zijn groene schat weer ophalen :)

Haal de kussens, luchtbedden, opblaasdingen maar te voorschijn.
Kun je die om de motor heen vastmaken voor de volgende dame die hem van de sokken rijdt. (zie de reclame van SGIO)

Ik heb vandaag een paar keer op de kalender gekeken want ik dacht echt dat het vandaag ineens weer 1 april was. Er kwam vandaag eindelijk eens iemand de schade opnemen van die grapjassen die het plafond hebben geprobeerd te herstellen. Conclusie: Dit is niet meer te herstellen, we gaan het opnieuw doen. We bellen deze week om een afspraak te maken.....

Maar het is vandaag geen 1 april en de beste man was dodelijk serieus. Het moet dus echt over :cry: Zit ik binnenkort dus weer in de puinhoop :lol:

Er rest dus nog maar 1 oplossing: HEEL HARD LACHEN!!! En dat heb ik dus uiteindelijk dan ook maar gedaan. Hoewel die aannemer daar dus weer helemaal niets van begreep :roll:

Ik heb vandaag een paar keer op de kalender gekeken want ik dacht echt dat het vandaag ineens weer 1 april was. Er kwam vandaag eindelijk eens iemand de schade opnemen van die grapjassen die het plafond hebben geprobeerd te herstellen. Conclusie: Dit is niet meer te herstellen, we gaan het opnieuw doen. We bellen deze week om een afspraak te maken.....

Maar het is vandaag geen 1 april en de beste man was dodelijk serieus. Het moet dus echt over :cry: Zit ik binnenkort dus weer in de puinhoop :lol:

Er rest dus nog maar 1 oplossing: HEEL HARD LACHEN!!! En dat heb ik dus uiteindelijk dan ook maar gedaan. Hoewel die aannemer daar dus weer helemaal niets van begreep :roll:

Fokko: Ik wil die aannemer wel uit de brand helpen hoor, laat hem maar een permanent sponsorship sturen, dan maak ik dat plafond wel even in een ochtend.
Even spulletjes netjes afplakken, klaar! :up:
Werken voor een woningbouw vereniging is een gave baan!

Zal je maar gelijk uit een droom helpen :mellow:

Schades worden hier niet gerepareerd via de makelaar (de verhuurder van het huis) maar dat gaat via de verzekeringsmaatschappij (HBF zijn de eigenaars bij verzekerd). Zij geven in dit geval de opdracht om de reparatie te laten uitvoeren en doen dat in ons geval via Midcity Building Group. Die hebben dan weer een enorme lijst met contractors en subcontractors, die vervolgens het werk doen. Jan 1 komt de lamp afsluiten, Jan 2 komt het plafond er weer inhangen, Jan 3 komt het plafond afschilderen en ik denk dat dan Jan 1 weer komt om de lamp weer aan te sluiten, maar dat kan ook Jan 4 worden...

Geloof mij, als ik het hier voor het zeggen had, had jij allang hier gezeten om mijn plafond te maken :up:

Hahaha, ik zal het doorgeven. :wink:
Fokko doet hier in Nederland alles zelf:
Van tegelen tot kranen aansluiten tot verven.
En hij is stukadoor!! :grin:

En meer goed nieuws. Dirk zijn motor is gemaakt. Morgen mag hij zijn groene schat weer ophalen :)

ik weet dat Dirk een Kawasaki heeft .... Is het er ook een zonder kenteken achterop?
Kan het zijn dat hij het was die tussen de auto door kwam scheuren vanmiddag (zo rond 3.50pm zeg maar)...

Het antwoord kan beter nee zijn ....

ik weet dat Dirk een Kawasaki heeft .... Is het er ook een zonder kenteken achterop?
Kan het zijn dat hij het was die tussen de auto door kwam scheuren vanmiddag (zo rond 3.50pm zeg maar)...

Het antwoord kan beter nee zijn ....

Jawel...op zijn achterwiel, zonder beschermde kleding in korte broek en slippers en dat terwijl hij de krant zat te lezen.

*Fol is fervent motorrijder en rijdt zelf niet erg netjes*

Enne Pete, nu weet Sas dat Dirk eerder van z'n werk vertrokken is terwijl hij op de gewone tijd thuis kwam. :)

Hahahaha.... Wat is het hier toch een dorp...

Nee Pete, dat was niet Dirk, want die heeft gewoon een kenteken op zijn motor zitten. Maar het had hem zo kunnen zijn, want hij rijdt inderdaad tussen de auto's door als het langzamer dan 30 rijdt!

Het is maar goed dat het "munne vent" niet was, want dan had hij mooi uit mogen leggen waar hij zo vroeg naar toe ging.... :evil:

Back