Ben enorm onder de indruk van al jullie mooie oplossingen om het gat te dichten Het had er dan waarschijnlijk net zo uit gezien als het huidige resultaat....
We gaan dus gewoon verder met geduld hebben. Niet alleen voor het afmaken van het plafond, maar ook met het wachten op de start van de bouw van ons huis. Kreeg vandaag een reactie van de bouwer op mijn status verzoek. Ergens half september gaan ze eindelijk de site survey doen, daarna zullen de tekeningen definitief gemaakt worden en naar SHire worden gestuurd ter goedkeuring. Maar dan zitten we al begin oktober.... Zal mij benieuwe wanneer ze eindelijk dan gaan bouwen.... Je zou toch zeggen dat na een visum aanvraag je al genoeg lessen in geduld hebt gehad om hier niet meer moeilijk over te doen, helaas <_<
Ja ja.. Vrijdagmiddag 14.45 uur eindelijk Settlement! Ga daarna eens even lekker op MIJN stukje zand staan te stampen!!!
Er rest dus nog maar 1 oplossing: HEEL HARD LACHEN!!! En dat heb ik dus uiteindelijk dan ook maar gedaan. Hoewel die aannemer daar dus weer helemaal niets van begreep :roll:
Ik heb vandaag een paar keer op de kalender gekeken want ik dacht echt dat het vandaag ineens weer 1 april was. Er kwam vandaag eindelijk eens iemand de schade opnemen van die grapjassen die het plafond hebben geprobeerd te herstellen. Conclusie: Dit is niet meer te herstellen, we gaan het opnieuw doen. We bellen deze week om een afspraak te maken.....
Maar het is vandaag geen 1 april en de beste man was dodelijk serieus. Het moet dus echt over :cry: Zit ik binnenkort dus weer in de puinhoop :lol:
Er rest dus nog maar 1 oplossing: HEEL HARD LACHEN!!! En dat heb ik dus uiteindelijk dan ook maar gedaan. Hoewel die aannemer daar dus weer helemaal niets van begreep :roll:
En meer goed nieuws. Dirk zijn motor is gemaakt. Morgen mag hij zijn groene schat weer ophalen
ik weet dat Dirk een Kawasaki heeft .... Is het er ook een zonder kenteken achterop?
Kan het zijn dat hij het was die tussen de auto door kwam scheuren vanmiddag (zo rond 3.50pm zeg maar)...
Het antwoord kan beter nee zijn ....