Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

@Afterbang: Ik heb niet veel nodig om het een goed excuus voor een feestje te vinden :) Jullie komst naar Perth is tcoh ook al een mooie reden voor een feestje? Laat maar even weten wanneer jullie lang willen komen, dan gooien wat lekker op de BBQ en wat kouds in de koelkast!

@Wilsil en Tweety: Inmiddels kennen ze mij al bij naam, was vanochtend even naar het huis gaan kijken (moest iets nameten), bleek de hoofdwaterleiding gesprongen te zijn. Met dank aan de loodgieters!!! Gelukkig was het waterbedrijf er snel bij, de rekening gaat naar Aveling en omdat de boel afbrak voor de watermetere, kost het ons dus ook niets :cool: Maar na een telefoontje van mij aan de bouwer, stond binnen 15 minuten de construction manager op de stoep!!

@FOL: Maar staat het niet in de verkeerde staat voor jou?

Hoi Sascha,

We hebben je tel. nummer. Bellen wel als we van de pont van Kangaroo Island afrijden ;) Heb je nog ff om de boel te organiseren :smile:

Groetjes,

Michel en Nataschja

@FOL: even denken... ALS jullie besluiten om na die 2 jaar naar WA te komen en ALS Dirk en ik de lotto winnen en gaan reizen, DAN kunnen jullie ons huis wel huren, incl. gebruik van de dirtbike :)

@Wilsil: ....Je wilt het inderdaad niet weten... Dankzij een klungelig gemaakte aansluiting, heeft het heel blok een paar uur zonder water mogen zitten.... We weten nog niet of de schuld bij de bouwer of de projectontwikkelaar heeft gelegen. Watercorporation legt de hoofdleiding aan en de projectontwikkelaar (Satterly) zorgt voor de aftakkingen naar de diverse lots, daarna zorgt de bouwer weer voor de leidingen naar het huis. De leiding is gebroken op een koppelstuk voor de watermeter, dus het is in elk geval ons probleem niet. De buren waren denk ik gistren wat minder blij... geen water in huis, maar wel duizenden liters op straat.... :(

@Afterbang: Dan weet ik nog niet of dat telefoontje ooit gaat komen :cool: Geniet van KI en laat maar weten als je nog tips wilt voor leuke plekjes daar!

Deal! Je snapt wel dat ik nu elke maand ga vragen of je wel een lot hebt gekocht hé...

Oh maar Sacha het is niet zo lastig hoor...

Afterbang stuurde een pm die bedoeld was voor jou maar die kwam wellicht aan bij Jack terwijl jij ook het idee had dat je die PM ontvangen had waarbij Jack vervolgens de pm doorstuurde naar jou omdat hij dacht dat de door hem ontvangen pm voor jou bedoeld was maar die was misschien voor hem bedoeld en moest hij het eerder replyen naar michel en natascha in plaats van naar sacha en dirk waardoor het nu iets ingewikkelder is geworden maar feit is dat er nu pm's zijn verstuurd en niemand weet meer waarheen... Misschien is het toch niet helemaal duidelijk :shock:

Alles best, als die foto's er maar niet in staan die Jack ooit een keer heeft gemaakt, toen ik er geen erg in had dat de webcam nog aan stond...:oops:

Uhhhhh ik dacht iets te lezen over "naakt in het huis rondrennen is geen probleem zolang je een heg hebt en de webcam uit staat". Doel je daar op? :shock:

Oh maar Sacha het is niet zo lastig hoor...

Afterbang stuurde een pm die bedoeld was voor jou maar die kwam wellicht aan bij Jack terwijl jij ook het idee had dat je die PM ontvangen had waarbij Jack vervolgens de pm doorstuurde naar jou omdat hij dacht dat de door hem ontvangen pm voor jou bedoeld was maar die was misschien voor hem bedoeld en moest hij het eerder replyen naar michel en natascha in plaats van naar sacha en dirk waardoor het nu iets ingewikkelder is geworden maar feit is dat er nu pm's zijn verstuurd en niemand weet meer waarheen... Misschien is het toch niet helemaal duidelijk :shock:

Of je kunt beter lullen als ik of je bent stront bezopen....

Sacha, Is dit een approval with permission om die foto's nu te mogen plaatsen op xpdite.

Jack :evil:

Het is nog ochtend hier in zuid nederland... Zelfs ik zit nog niet aan de drank (wel goed idee voor vanavond overigens :cool: )

Ach ja, als je uit DB komt, ben je in ieder geval geboren met 1 talent :grin:

edit: Afhankelijk van het antwoord op de vraag uit mijn vorige post zeg ik: Plaats maar die piccies hahaha

Het is nog ochtend hier in zuid nederland... Zelfs ik zit nog niet aan de drank (wel goed idee voor vanavond overigens :cool: )

edit: Afhankelijk van het antwoord op de vraag uit mijn vorige post zeg ik: Plaats maar die piccies hahaha

Heb 2 jaar in s'Hertogenbosch op school gezeten en 4 jaar bij f.c. den Bosch gevoetbald en bosschenaren kunnen 1 ding goed.
Veel lullen met weinig onderwerp........Misschien waren die jaartjes den bosch al te lang voor me...
En dan in het stadion tegen de scheids.
Die arme man moest het allemaal te horen krijgen van een vol stadion van wel 120 man :shock:

Alles wat niet kon heb ik zwart gemaakt...gecensureerd.

Black-TC.gif

:smile:

Toch grappig, in noord-nederland was het 12:01 toen je dit postte, middag dus. :wink:

Mooie foto Sacha!! :up:

Back