Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

In je citaat staat: FOL, on 19 February 2011 - 11:01, said:

Het ploaike doet het niet meer. Maar volgens mij was die volledig zwart. Wat ziet er zo zwart en donker uit als je zover inzoomt en je een foto maakt? :shock: :shock: :shock:

P.s. Dat laatste was een retorische vraag!

Had heel stiekem op een beetje meer fantasie gehoopt dan alleen een zwart plaatje :evil:

Terwijl Jack bezig is met hele andere dingen, kom ik weer even terug tot de kern van de zaak: Ons huis :angry: Ben ik nou echt zo'n raar mens? Ik heb de bouwer gebeld omdat ik graag met de construction manager door het huis wil lopen om bepaalde zaken aan te stippen die niet goed gedaan zijn. Dat doen ze de dag voor lock-up, kreeg ik te horen. Maar dan hebben jullie de binnen en buiten muren al gestuct? Ja.. Kan ik dan niet beter nu de dingen aangeven? Er zitten nl. een aantal leidingen (waaronder de gasleiding) niet op de juiste plek, is toch zonde van het werk.... Nee, kort voor lock-up
cry.gif

Misschien miet ik ze een mailtje sturen met een link naar een goede cursus time-management

Les 1: de bouwer heeft altijd gelijk.
Les 2: de bouwer heeft altijd gelijk
Les 3: de bouwer heeft altijd gelijk
..
..
Les 234: de bouwer heeft altijd gelijk

Geloof dat ik het begrijp.... Ik ga bouwer worden....
cry.gif

Eerst dat wc raampje nu dit weer.
<_< Zeg maar tegen die bouwer van je dat hij een klojo is die geen tekening en maten kan lezen.
Hij mag blij zijn dat hij mijn huis niet bouwt anders had hij mijn stalen neus in zijn reetbips, oja dat hoeft niet ik bouw mijn huisjes zelf....
G*&%Verd*^&me wat een amateur.

Jack :evil:

Had je niet goed gekeken welk naam er stond toen je het verzond.
Schrok me een ongeluk toen ik de inhoud las.
Zal ik het maar naar je terug sturen.

Dunno, ben een IT-er, dus niet zo handig met computers.

Over 7 dagen zweven we nu ergens boven India. Dan nog een uur of 10 en zijn we in Adelaide :) :) Het sneeuwt nu hier in NL trouwens....

Sacha... Ik heb medelijden met je. Zet hem op, je kunt het systeem veranderen!!! :evil:

Ga serieus overwegen mijn naam te laten veranderen... Ga vanaf vandaag door het leven als Don Quixote...

There's not the least thing can be said or done, but people will talk and find fault

Helemaal niets.. en dat is juist het probleem. Ik bel iedere dag, maar ze bellen niet terug!!!!!:angry:

Gewoon niet alles betalen. (Betaal je het hele bedrag dan zie je ze nooit meer want dan hebben ze het te druk ergens anders, als excuus.Ze doen zich vriendelijk voor totdat je alles betaalt hebt.

Weet zeker dat ze je dan wel gaan bellen.
Dan onmiddelijk een inspectie aanvragen en ze opwachten bij de voordeur met een dubbele loop.
Dan gaan ze snappen dat ze niet met de Witjes moeten klooien.

Goodluck,

Back