Tijd voor een update van de bouw van ons huis: De render zit er op, zowel binnen als buiten en al mijn klachten zijn netjes verholpen voor dit erop ging. Ik krijg nu iedere week een telefoontje van de bouwer met de vraag of ik nog blij ben, dus hoef zelf niet meer overal achter na te bellen. Zag wel vrijdag dat er nog een ventilatie gat op de verkeerde plek zat, gaf dat door tijdens mijn wekelijkse telefoontje met Christina en binnen 5 minuten ging (zonder dat ik er om hoefde te vragen) Jason aan de telefoon. Had opdracht gegeven om dit te laten
verhelpen, ik stond voor zaterdagochtend op de controle lijst en hij zal direct contact opnemen met de verantwoordelijken om te zorgen dat het deze keer echt wordt opgelost met excuses dat het zo loopt.... Jummie, hou van mijzelf ....
Verder heb ik het tegenwoordig druk met andere zaken, want ik heb een baan! Ik geef zwemles op de lokale zwemschool op de dagen dat de jongste naar Kindy is en vind het de leukste baan van de wereld!!!
Ik zal de komende tijd niet meer zoveel op het forum zijn. Ik zie steeds dingen voorbij komen van mensen die elkaar via dit forum hebben leren kennen en deze relatie in de echte wereld hebben voortgezet. Dat is iets dat ik toe juich, want ook wij hebben via dit forum mensen leren kennen waar we nu in het echte leven een leuke band mee hebben opgebouwd. Waar ik mij echter verschrikkelijk aan erger is wanneer het blijkt niet meer zo goed te klikken tussen die mensen en er dan besloten wordt "We hebben elkaar hier leren kennen, we zullen de relatie ook hier eens even vernietigend afsluiten met het vertellen van dingen die we elkaar in in goed vertrouwen hebben verteld en die misschien door de ander anders zijn bedoeld/opgevat dan ze waren". Vervolgens worden er mensen in betrokken die er helemaal niets mee te maken hadden en voor je het weet eindigd het dus hier.
Dit forum is bedoeld om elkaar te helpen. Te helpen met het geven van tips en adviezen tijdens het emigratie proces. Dit proces is geestelijk enorm zwaar, voor iedereen op zijn eigen manier. We zitten hier om elkaar er door heen te slepen, het wachten lichter te maken, de tegenslagen zachter te maken en hulp te bieden waar nodig. Helaas zie ik het nu afglijden naar een roddel en achterklap rubriek en daar wil ik niets meer mee te maken hebben. Als het hier weer afgekoeld is en we de "echte wereld" weer buiten het forum laten, kom ik wel weer terug. Tot die tijd: Aan iedereen veel succes met wachten, geduld hebben en alle emoties.
Groetjes,
Sacha
(Nooit anoniem geweest...)