Sacha
Ass. Perth Promotor
Het bevalt ons enorm op onze nieuwe stek. Ik woon echt in een heerlijk huis!!!! De meeste schilderijen zijn opgehangen, de spiegel hangt eindelijk boven het dressoir (na 2 jaar in karton ingepakt te hebben gestaan...) en we voelen ons zo enorm thuis. Ben nu een echte huismus, kom als het niet nodig is de deur niet meer uit hahaha. De kinderen zijn blij want we wonen nu wel heel dicht bij hun vriendjes (Daan heeft een vriendje aan de overkant van de straat wonen en Suzanne een vriendje een straat verder. Enige nadeel is dat ik nu niet meer zo snel even naar school loop, maar dus met de auto ga. Als de zomer weer echt terug is, zal ik weer lekker op de fiets springen. We genieten nog iedere avond van de kaketoes die voorbijvliegen, de kookaburra's in de bomen en gisterenavond was Meneer de Uil ook weer even terug. Verder is het hier lekker rustig (geen buren hihihi) en hebben we het druk met het opvragen van offertes voor het zwembad en kunstgras voor in de achtertuin. Een leuke bezigheid!
@Afterbang: Als er flessen limonade of wijn in de auto liggen, rij ik over het asfalt. Anders gewoon de kortste weg en dus door het zand!
@Afterbang: Als er flessen limonade of wijn in de auto liggen, rij ik over het asfalt. Anders gewoon de kortste weg en dus door het zand!