Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Het bevalt ons enorm op onze nieuwe stek. Ik woon echt in een heerlijk huis!!!! De meeste schilderijen zijn opgehangen, de spiegel hangt eindelijk boven het dressoir (na 2 jaar in karton ingepakt te hebben gestaan...) en we voelen ons zo enorm thuis. Ben nu een echte huismus, kom als het niet nodig is de deur niet meer uit hahaha. De kinderen zijn blij want we wonen nu wel heel dicht bij hun vriendjes (Daan heeft een vriendje aan de overkant van de straat wonen en Suzanne een vriendje een straat verder. Enige nadeel is dat ik nu niet meer zo snel even naar school loop, maar dus met de auto ga. Als de zomer weer echt terug is, zal ik weer lekker op de fiets springen. We genieten nog iedere avond van de kaketoes die voorbijvliegen, de kookaburra's in de bomen en gisterenavond was Meneer de Uil ook weer even terug. Verder is het hier lekker rustig (geen buren hihihi) en hebben we het druk met het opvragen van offertes voor het zwembad en kunstgras voor in de achtertuin. Een leuke bezigheid!



@Afterbang: Als er flessen limonade of wijn in de auto liggen, rij ik over het asfalt. Anders gewoon de kortste weg en dus door het zand!
 
Het bevalt ons enorm op onze nieuwe stek. Ik woon echt in een heerlijk huis!!!! De meeste schilderijen zijn opgehangen, de spiegel hangt eindelijk boven het dressoir (na 2 jaar in karton ingepakt te hebben gestaan...) en we voelen ons zo enorm thuis. Ben nu een echte huismus, kom als het niet nodig is de deur niet meer uit hahaha. De kinderen zijn blij want we wonen nu wel heel dicht bij hun vriendjes (Daan heeft een vriendje aan de overkant van de straat wonen en Suzanne een vriendje een straat verder. Enige nadeel is dat ik nu niet meer zo snel even naar school loop, maar dus met de auto ga. Als de zomer weer echt terug is, zal ik weer lekker op de fiets springen. We genieten nog iedere avond van de kaketoes die voorbijvliegen, de kookaburra's in de bomen en gisterenavond was Meneer de Uil ook weer even terug. Verder is het hier lekker rustig (geen buren hihihi) en hebben we het druk met het opvragen van offertes voor het zwembad en kunstgras voor in de achtertuin. Een leuke bezigheid!



@Afterbang: Als er flessen limonade of wijn in de auto liggen, rij ik over het asfalt. Anders gewoon de kortste weg en dus door het zand!

Goed om te horen dat het zo bevalt. De 'weg' er naar toe was niet geheel zonder hobbels zeg maar. En je blijft wel een beetje een ondeuegnd meisje hé, zo dwars door de bush naar je huis :shock:

Have fun met het uitzoeken van de Pool. We komen pas weer langs als die er in ligt :evil: Beginnen al weer terug te verlangen naar OZ nu de zomer(?) hier langzaamaan echt niet meer lijkt te komen. Vanaf nu nog vele maanden, kou, mist, regen..... AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHH

Take care en doe Dirk en de meiden de groeten!
 
Wat een luxe, heerlijk hoor!
afro.gif
 
Let er op met kunst gras: het wordt heet in de szomer zodat je er niet op kan lopen.
Maar dat hadden we je al verteld.
 
Klopt :), maar het wordt pas heet bij temperaturen boven de 40 graden en dan spelen de meiden toch niet buiten op het gras !
 
Toen we er mee bezig waren, hadden we de show stukjes buiten in de zon gelegd, in het voorjaar.
Na een half uur kon je er niet meer op lopen, zo heet waren ze geworden.
Vraag proef stukjes en leg ze in de zon.

Ons zwembad is ook van Freedom.
Misschien een suggestie: bereid het zwembad vast voor voor solar heating.
Is goedkoper om het nu te doen (pijpen monteren die straks onder zand en tegels/gras liggen) dan achteraf.
 
Misschien een suggestie: bereid het zwembad vast voor voor solar heating.
Is goedkoper om het nu te doen (pijpen monteren die straks onder zand en tegels/gras liggen) dan achteraf.
Hebben ze bij ons zwembad inderdaad ook gedaan, van de pool onder het beton door naar het huis.
Alleen jammer dat het hele dak nu vol ligt met zonnepanelen, dus daar geen ruimte meer voor de pool heating.
Dan maar op de poolshed ;-)

Bart
 
Haha! De proefstukjes liggen al een tijdje in de zon en echt warm worden ze niet... 26 graden is ook niet warm... En we zijn voorbereid op solarheating :) Mochten we dat echt nodig vinden, want ik denk dat je met een goede cover al aardig wat warmte kan binnenhouden in de nazomer! Daarnaast ben ik toch een liefhebber van koud water, anders had ik wel een spa uitgezocht hihihi
 
Moet zeggen dat ik pas het water echt lekker begin te vinden wanneer het boven de 30 graden is. :)
 
Hi Sacha, kwam net een fenomeen tegen wat ik het eerste bij jullie thuis mee kreeg: Movember :gramps:

Hier in Nederland kende ik het nog niet maar het komt eraan:

Movember
 
Klopt :), maar het wordt pas heet bij temperaturen boven de 40 graden en dan spelen de meiden toch niet buiten op het gras !

Wel dat van boven de 40 graden klopt niet hoor 30 doet de truc al.

zolang je dan maar blijft lopen geen probleem, maar stil staan kan je een paar blaren kosten.

gr Bennie :lol:
 
Dat hadden wij op vakantie in Turkije op het strand. Maar hoe hard je ook liep, het zand warmde sneller je voeten op dan je voeten afkoelden als je ze optilde.
 
@Afterbang: Geweldig! Wij zijn hier ook weer opzoek naar sponsors, want natuurlijk doet Dirk (en Craig) weer mee dit jaar.

@Duiksmurf: Valt echt reuze mee. We hebben een stuk nu in de tuin liggen en ben er dus ook even op gaan staan toen de hele dag de zon erop had gestaan met 30 graden, maar niets bijzonders, het zand was warmer!
 
Ene lekker maken Sas, we hebbengisteren even een duik in onze zwembad genomen, lekker hoor. :)
 
Back
Top