Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Wist dat er een goede reden was om NOR te gaan wonen.... >:D
Wat was er ook alweer met die extra 11 coppers, die op korte termijn naar Clarkson police station moesten verhuizen?
Nee, dan liever een dagje zonder stroom >:D >:D

Bart
 
Tijd om een einde te maken aan mijn LaStaVaZa. Na jaren hier te hebben rond gehangen stop ik per vandaag met het forum. Ik voel dat ik geen toegevoegde waarde meer heb, want heb geen idee hoe het met de nieuwe visums werkt en erger mij te veel aan vragen die om de paar maanden opnieuw gesteld worden omdat mensen geen zin/tijd willen maken om zelf ergens moeite voor te doen en gewoon het forum eerst eens lezen voor ze vragen stellen.

Als er mensen zijn die graag buiten het forum om contact met mij willen houden of die met een vraag zitten waar ze via het forum geen antwoord op kunnen vinden, kunnen jullie mij altijd mailen op sacha@landdownunder.nl De website bestaat tijdelijk even niet, maar mijn mail adres werkt nog gewoon.

Voor alle toekomstige emigranten: Heel veel succes met het verkrijgen van jullie visum en als jullie ooit naar Perth komen, laat het mij maar weten :)

Groetjes,

Sacha
 
Tijd om een einde te maken aan mijn LaStaVaZa. Na jaren hier te hebben rond gehangen stop ik per vandaag met het forum.

Groetjes,

Sacha


:eek:

Maareh, stop je met je LaStaVaZa of stop je met het bezoeken van het forum in zijn geheel?

Je goed recht hoor! Maar de zin is tweeledig op te vatten
icon_scratch.gif
 
Your choice.
Bedankt voor alle info, kennis, meningen en emoties die je hier met ons gedeeld hebt.
Dankzij mensen zoals jij worden anderen steeds geholpen.
Al gaat het soms ergens, soms nergens over,... het forum is ook een ontmoetingsplek.
I like it.

All the best.
 
Ze stopt per vandaag met het forum dus helaas niet alleen de Lastavaza.

@Sascha bedankt voor al je bijdragen en have a happy life down under!
 
:( dan hoort dit eigenlijk in het GVD topic...

Maar ik begrijp de redenen ook wel, alleen is Sacha en het forum voor mij wel één....
Maar het enige wat vast staat is dat alles altijd verandert. Dus ook de populatie op het forum!

Sacha, bedankt voor alle onzin en alle wijze woorden. We'll stay in touch!
 
Sacha, bedankt voor alle info / grapjes etc. op het forum! Jammer dat je 'weggaat' maar ik begrijp het heel goed. Ik bemerk dat ik ook alleen nog maar naar sommige topics kijk en de rest oversla.. ooit geweten hoe het zat. Nu niet meer. Succes! Ik blijf je/jullie wel op FB volgen :) !!
 
Sacha, ik begrijp je redenen en je weet zelf het beste wat je wilt/niet wilt, maar het grootste deel van de adviezen die ik van jou heb gehad waren tijdloos. Over afscheid nemen, het vinden van een nieuwe manier om een relatie te onderhouden met familie en vrienden, over keuzes die je moet maken, over de kinderen. Wat dat betreft is jouw ervaring en de manier waarop je die deelt onbetaalbaar.
 
Hee Sas,

Jammer te horen dat ik je hier niet meer tegen ga komen, maar uiteraard houden we contact op facebook en zie ik je over 5 maandjes!!

Dikke knuf
 
mmm .. wat is dat nu? Was ik bijna geheel 'retired' als Perth promoter met een prima assistant promoter (sacha) .. Wie kan dat nu doen?? Ik ben zelf ook niet meer vaak genoeg hier om het serieus op te pakken ... ?

Overigens, Sacha (als je dit nog ooit leest:)), snap het ook helemaal hoor!!
 
Sommigen van jullie hebben het al gemerkt. Ik ben weer terug! Ik zal mij niet meer gaan bemoeien met vragen over visums, IELTS testen en andere dingen die mensen nodig hebben om hier te komen, maar zal proberen hier en daar weer een (on)zinnige bijdrage te geven, zeker voor de mensen die richting Perth komen.

Maar eerst maar eens een update geven over ons leven hier. Niets spannends te vermelden, maar we hebben wel een bevestiging van iets dat we altijd al verwacht hadden. Australie is inderdaad ons thuis geworden. We hebben een aantal weken vakantie gevierd in Nederland en konden na een week al niet meer wachten om terug naar huis te vliegen. Heel gezellig die familie, maar op een afstandje zijn ze een stuk beter verdraagbaar dan boven op je lip. Want of wij nu zo enorm veranderd zijn sinds we hier wonen of dat Nederland in die ruim 4 jaar zo veranderd is, dat maakt niet uit, onze keuze is nu echt definitief en dus tijd om in de malle molen van de Citizenship aanvraag te duiken!!!

Ik zal jullie op de hoogte houden!
 
Na een visum aanvraag is zo'n citizenship aanvraag dus een eitje!!! Aanvraagonline ingediend, betaling geregeld, papieren ingescand en aan de aanvraag gehangen. Nu alleen nog Form 1195 (Identity Declaration) laten invullen, ondertekenen en toevoegen en klaar is Klara! Bijna te makkelijk om waar te zijn...
 
Welcome back! En denk erom he, als zelfs Catkin haar visum hoogstwaarschijnlijk gaat krijgen, dan moet jullie citizinship wel heel simpel worden dacht ik zo!

Whahahahahahahahaha! Humor...

Klinkt goed! Fijn dat het zo goed bevalt! Tot over een paar maanden wellicht...
 
Welkom terug, ik vind het echt heel tof dat je als gesettelde migrant nog eens terugkomt op het forum. Ik heb wat van jullie verhaal gelezen en je post zijn echt waardevol!
 
Back
Top