Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Sommigen van jullie hebben het al gemerkt. Ik ben weer terug! Ik zal mij niet meer gaan bemoeien met vragen over visums, IELTS testen en andere dingen die mensen nodig hebben om hier te komen, maar zal proberen hier en daar weer een onzinnige bijdrage te geven, zeker voor de mensen die richting Perth komen.

!

'Onzin' daar doen we niet aan.
Xpdite en Australia is alleen erg serieus bedoeld.

Serieus zoals Jack. (een groot voorbeeld voor velen)

Cup of tea time now.

Cheers,

your sincerely,

Jack>:D
 
Na een visum aanvraag is zo'n citizenship aanvraag dus een eitje!!! Aanvraagonline ingediend, betaling geregeld, papieren ingescand en aan de aanvraag gehangen. Nu alleen nog Form 1195 (Identity Declaration) laten invullen, ondertekenen en toevoegen en klaar is Klara! Bijna te makkelijk om waar te zijn...

dat geeft de burger moed :)! We moeten nog 3jaar wachten, maar als ik jullie laatste bericht zo lees, dan heb ik er nu al vertrouwen in. Ben benieuwd hoe snel jullie je Australian Citizen mogen gaan noemen. Succes!
 
Na een visum aanvraag is zo'n citizenship aanvraag dus een eitje!!! Aanvraagonline ingediend, betaling geregeld, papieren ingescand en aan de aanvraag gehangen. Nu alleen nog Form 1195 (Identity Declaration) laten invullen, ondertekenen en toevoegen en klaar is Klara! Bijna te makkelijk om waar te zijn...

Yep en de Quiz vragen kan een kleuter nog maken??
 
Nee, nog geen datum, maar ik hoop (heel stiekem) op Australia Day 2014 :)
Zou daar maar niet te veel op rekenen. Mijn vrouw heeft 24 Oct de test gezeten en vervolgens is het bericht dat het gemiddeld 3 maanden duurt voor je ceremonie. Je komt op de wachtlijst van je local council en wordt opgeroepen wanneer je aan de beurt bent. Als we geluk hebben dan haalt zij wel 26 Jan, maar zou allang blij zijn als het op tijd voor onze trip naar Europa in Mei is geregeld (maakt haar visum een stuk gemakkelijker).
 
Yep en de Quiz vragen kan een kleuter nog maken??
Het is geen domme test zoals de Nederlandse inburgeringstest waar het enige doel is om je te laten falen. De stof waar ze vragen over stellen is zeer beperkt en vrij eenvoudig, maar er zijn wel de nodige feiten in verwerkt die je zonder het lezen van het materiaal mogelijk niet zou weten (afhankelijk van je interesses). Je moet 15 van de 20 meerkeuzevragen goed hebben, dus dat is op zichzelf prima te doen.
 


OFX
Back
Top