Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

SUPER! PROFICIAT !!!

:p[sub]om niet in herhaling te vallen, de koffie ........[/sub] :lol: tjonge dat wordt nog een abonnement op de sportschool voor je  :wink:

Veel sterkte met de laatste loodjes!

groetjes
Monja

We zijn het gisteren lekker samen gaan vieren met een etentje in ons stamcafe, nog een afzakertje genomen bij vrienden die jaren gelden een jaar in Australie hebben gewoond en vanochtend is het weer vroeg dag. Maar we feesten nog even lekker door. Mijn collega's hebben mijn hele bureau versierd. Kan door de slingers bijna niet meer om mij heen kijken  :grin:
Heb het enorm naar mijn zin!

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg137399#msg137399 date=1240547590]
Mijn collega's hebben mijn hele bureau versierd. Kan door de slingers bijna niet meer om mij heen kijken  :grin:
Heb het enorm naar mijn zin![/quote]

Verdomme, die zijn wel heel erg blij dat ze van je af zijn :wink:

Jack :evil:

[quote author=perthpete link=topic=9733.msg137443#msg137443 date=1240621148]
fotos!?!?!?
[/quote]

Ik ben nog zo'n holbewoner die een mobiel heeft om te bellen. Kan er dus ook echt geen fatsoenlijke foto's mee maken, sorry....

[quote author=Jack link=topic=9733.msg137450#msg137450 date=1240631383]
Verdomme, die zijn wel heel erg blij dat ze van je af zijn :wink:

Jack :evil:
[/quote]

Die moeten al 2 jaar aanhoren dat ik ga emigreren.... :lol: Maar als ze er zo blij mee zijn, waarom hadden we dan zakdoekjes nodig bij de champagne?

Loop trouwens de laatste heel veel zakdoekjes uit te delen....Voel mij een enorm gemeen wezen..... Zal blij zijn als ik in dat vliegtuig zit, word ik niet meer telkens met het verdriet van de achterblijvers geconfronteerd  :cry: Nog even en ik ga mee huilen....

Het valt mee.... tot nu toe hou ik het droog. Wel af en toe last van een brok in mijn keel, maar nog geen waterlanders!

Heb ik nu ook geen tijd voor, moet alle zooi uitzoeken. De verhuizers komen woensdag inpakken, maar moets dus wel alles klaar zetten. Overal staan nu dus stapels in het huis. Stapeltje rommelmarkt, stapeltje Roemenie, stapels voor op de boot, stapels voor mee naar ons tijdelijk onderkomen...... Het lijkt hier wel IKEA :lol:
Even doorbijten, zaterdag gaan we naar ons nieuwe huis en kunnen we rustig beginnen met afscheidnemen.

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg137611#msg137611 date=1240862015]
Het valt mee.... tot nu toe hou ik het droog. Wel af en toe last van een brok in mijn keel, maar nog geen waterlanders!

Heb ik nu ook geen tijd voor, moet alle zooi uitzoeken. De verhuizers komen woensdag inpakken, maar moets dus wel alles klaar zetten. Overal staan nu dus stapels in het huis. Stapeltje rommelmarkt, stapeltje Roemenie, stapels voor op de boot, stapels voor mee naar ons tijdelijk onderkomen...... Het lijkt hier wel IKEA :lol:
Even doorbijten, zaterdag gaan we naar ons nieuwe huis en kunnen we rustig beginnen met afscheidnemen.
[/quote]
Ik zou maar goed oppassen waar je alles neerzet.
Onze verhuizers hadden zomaar de kroepoek ingepakt en de keukenrol (die op het aanrecht stond) was ook in ene verdwenen :p

Bart

Bedankt voor de tip. Heb zojuist de sconemix nog maar even in een keukenkastje gezet en de keukenrolhouder in de krat "mee" gestopt!!!

Dacht toch echt dat we vanmiddag klaar waren, maar zijn nu nog de laatste dingen aan het doen. Verdwaalde schilderijen, verloren stekkerdozen.... nu maar bidden dat het morgen goed gaat. Zal voor de zekerheid een rondje met de mannen doen na het inpakken. Wil toch echt even zeker weten dat ze niet Dirk zijn laptop inpakken en stiekem in de zeecontainer stoppen......

Morgen ochtend komen de mannen van Crown inpakken en rond de lunch staat de container op de stoep!

Ik dacht toch echt dat ik gisteren een berichtje had getypt, nou nog maar een keer dan.

He Sacha, van harte met je visum.
Ik lees het nu pas want we zijn net terug van 2 weken vakantie.
Veel plezier met het inpakken en organiseren van de reis.
Suc6.

Sacha,
Een tip die we zelf heel bruikbaar vonden is om te zorgen dat je ALLES wat je zelf meeneemt in 1 kamer zet/legt (desnoods badkamer). Die kamer doe je op slot en je houd de sleutel daarvan bij je. Dan kunnen ze die kamer niet in al zouden ze willen ;-). Vooral ook je papieren etc niet vergeten!!

[quote author=Wilsil link=topic=9733.msg137661#msg137661 date=1240966645]
Ik dacht toch echt dat ik gisteren een berichtje had getypt, nou nog maar een keer dan.

He Sacha, van harte met je visum.
Ik lees het nu pas want we zijn net terug van 2 weken vakantie.
Veel plezier met het inpakken en organiseren van de reis.
Suc6.
[/quote]

Had je ook gedaan, berichtjes van de laatste 11 uur staan er niet meer op.

spannnnnnend!!  :lol:

Ik herken het helemaal hoor, dat niet hoeven mee huilen enzo.
Wij leven al zo lang met het idee van wat je gaat doen, dan ben je er al overheen denk ik.
En je denk dat je omgeving dat net zo heeft, maar dat is niet zo.
Ze geloven gewoon niet dat je gaat tot je echt gaat.
In het vliegmasjien zaten George en ik elkaar aan te kijken van: gek hè? ik heb helemaal niet het idee dat we gaan emigreren en wellicht nooit meer terug komen  :roll:
Ik weet nu dat er een terugslag kan komenm, maar voor jullie Sas:  GENIET VAN JE FEESTGEVOEL!

Gefeliciteerd  :up:succes met alle voorbereidingen.  :up:
2 juni een appeltaart op Perth International, ga ik me best voor doen.
Niet vergeten vooraf aan Malaysian Airlines te vragen om extra bagage allowances.
Als je dat van te voren doet kost het soms niks.

Groetjes

Erik
Mandurah

[quote author=looseontheloop link=topic=9733.msg137704#msg137704 date=1241013975]
Gefeliciteerd  :up:succes met alle voorbereidingen.  :up:
2 juni een appeltaart op Perth International, ga ik me best voor doen.
Niet vergeten vooraf aan Malaysian Airlines te vragen om extra bagage allowances.
Als je dat van te voren doet kost het soms niks.

Groetjes

Erik
Mandurah
[/quote]
Daar doet Malaysian jammer genoeg niet aan mee :cry:

Bart

We zijn nog altijd blij met alle felicitaties en ook alle goede tips. Ondanks de waarschuwing ging het toch nog mis. Vanochtend om 07.30 uur stonden ze met 4 man sterk op de stoep. Heb even snel verteld wat wel en niet mee moest en ben toe koffie gaan halen (was op...domdomdom..) Dirk had echter al zijn handen en ogen nodig om de kinderen in de gaten te houden, want die waren wakker gebeld door de verhuizers. Gevolg: Kwam terug met koffie en toen bleek dat Danielle haar krat met kleding (voor de reis apart gehouden) en haar favoriete bed knuffels als in dozen zaten  :-( Die konden dus mooi weer open. Waren de mannen niet zo blij mee. Toen ik beneden kwam stonden er inmiddels al verhuisdozen voor het kastje waar de camera en fototoestel in lagen... moest dus nog opzij.
Kon er niets aan doen, ze hadden me overvallen, stonden een uur eerder dan gepland op de stoep, dus overmacht.

Heb de mannen de rest van de dag vermaakt met koffie, cola en lekkere koeken en met als resultaat dat ze niet moeilijk deze over dat ik op het laatste moment toch mijn 2 leunstoelen mee wilde en er iets meer dan 1 doosje voor iemand anders in zat! Anoek, de spullen zijn onderweg naar je (wat heb je trouwens een lieve ouders :smile:)

Foto's??? Ja deze keer wel! Kijk maar op onze website onder foto's, verhuizing!

We hebben de container met z'n allen uitgezwaaid en dan krijg je toch wel een brok in de keel. Dus maar snel nog even naar de speeltuin gegaan! Morgen de laatste zooi op de rommelmarkt verkopen.

Sacha

Back