Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Hoi Sacha,

Ik had al op jouw hyves gereageerd maar ik doe het hier nog maar een keer.

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VISUM.

Hoop dat jullie laatste weken in Nederland op rolletjes zullen lopen.

Groetjes Heidi

Ben echt heel erg blij met jullie reacties. Heb net ook mijn moeder maar voorzichtig gebeld en het slechte nieuws verteld. Ik hoorde een enorme harde plop. Dat was het geluid van die struisvogel die met zijn hoofd uit het zand kwam. Ze is blij voor ons, maar ik hoorde dat ze het er heel erg moeilijk mee heeft.

Hoi Sacha,

Ik kan het me best voorstellen dat je moeder het er even moeilijk mee heeft. Het is nu heel definitief nu je officieel je visum hebt. Je hebt er lang op moeten wachten Ze heeft het dus nog heel lang aan kunnen zien en nu is het toch onvermijdelijk dat je gaat.

Aan de andere kant is het ook wel weer een voordeel want ze is toch al een keer met jullie mee geweest in een camper dus ze weet een beetje waar jullie terecht komen. Hoe dan ook; het is toch nooit leuk dat ze haar dochter met man en kinderen ziet vertrekken naar het andere eind van de wereld.
Ook voor jullie zal het tzt wel even  moeilijk worden.  

Naast gefeliciteerd ook een sterkte met het afscheid nemen van jullie vertrouwde leventje in Nederland. Hopelijk vloeien er niet te veel  :cry2: :cry2: :cry2:

groetjes heidi

:congrats: :balloons2: :balloons2:[size=10pt]Gefeliciteerd fam. de Wit[/size]  :congrats: :balloons: :cheers:
Eindelijk is alles achter de rug kwa wachten op het visum.

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

We drinken er vanavond enkele op Jullie

:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Jack :evil:

Vlucht geboekt: 1 juni met Malaysia, de MH17, zijn we op 2 juni in Perth (MH125). We landen om 15.00 uur

Disneyland Parijs geboekt voor 11 mei, dus dan komen de stickers erin

Nu nog zoeken naar een huisje voor de eerste tijd.

Moet nu toch echt de champagne laten staan, tikken word steeds moeilijker  :crazy:

YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wAANZINNIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VEEL GELUK EN JE MAG ECHT HEEL BLIJ ZIJN DAT JE JE VISUM HEBT!!

IK SCHREEUW, WANT JE BENT INMIDDELS SO TIPSIE DAT JE HET WELLICHT NIET MEER LEZEN KUNT

[quote author=heidi76 link=topic=9733.msg137318#msg137318 date=1240474295]
Hoi Sacha,

Ik kan het me best voorstellen dat je moeder het er even moeilijk mee heeft. Het is nu heel definitief nu je officieel je visum hebt. Je hebt er lang op moeten wachten [size=12pt]Ze heeft het dus nog heel lang aan kunnen zien [/size] en nu is het toch onvermijdelijk dat je gaat.

[/quote]

Waarschijnlijk heeft ze het niet kunnen aanzien anders zou er geen harde plop geklonken hebben.  of was dat de tweede fles champagne? :grin: :grin: :grin:

Ik ben blij voor jullie.  :up:

YES! EINDELIJK!!!
Gefeliciteerd!  :happysun:

Best luxe zo'n champagne ontbijt op de donderdagmorgen hoor! zuipert hahaha

Je hebt nu nog drukke weken voor de boeg, maar ook lekker naar Parijs in de lente.
Ook niet onaardig lijkt me  :cool: Geniet nog even met volle teugen van alles  :up:

Ga nu even aan de koffie... moet zo de oudste weer uit school halen...op de fiets, minder kans dat ik word aangehouden....

De hele familie is erg blij met al jullie felicitatiessssss  :prop:

Zet maar wat binnebanden op die fiets die kunnen dienen als airbag want dat op en neer van school dat red je nooit zo.....

Jack :evil:

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg137314#msg137314 date=1240473516]
Ben echt heel erg blij met jullie reacties. Heb net ook mijn moeder maar voorzichtig gebeld en het slechte nieuws verteld. Ik hoorde een enorme harde plop. Dat was het geluid van die struisvogel die met zijn hoofd uit het zand kwam. Ze is blij voor ons, maar ik hoorde dat ze het er heel erg moeilijk mee heeft.
[/quote]

weet je wel zeker dat het jouw moeder was en niet de mijne?????? :lol:

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg137326#msg137326 date=1240481440]
Vlucht geboekt: 1 juni met Malaysia, de MH17, zijn we op 2 juni in Perth (MH125). We landen om 15.00 uur

Nu nog zoeken naar een huisje voor de eerste tijd.
[/quote]

B.v. eens hier kijken: http://www.stayz.com.au/accommodation/wa/perth?filterGuests=4&arrive_ts=1243864800&depart_ts=1246543200  ??

Alvast veel plezier met de voorpret ;-)

[size=16pt]GEFELICITEERD!!![/size]  :congrats: :beach:
Heel veel succes nu met het regelen van alles en het vakantie vieren ;) En hoe ons op de hoogte!
Waar in Perth willen jullie ong. gaan wonen?

Ook van ons van harte GEFELICITEERD!!!!  :drink: :drink: :drink:

zijn jullie al toe aan de 3e fles champagne :drink: :drink: :drink::drink: :drink: :drink:

veel plezier alvast bij Disney en succes met de laatste dingetjes.

Stefan en Marijn.

EN OOK NAMENS ONS VAN HARTE GEFELICITEERD. JEMIG WAT MOET DAT EEN OPLUCHTING VOOR JULLIE ALLEMAAL ZIJN  
:congrats:

:hi: :hi:

TOPPIE HOOR. EN WE ZIEN JULLIE WEL IN PERTH, ik zal wel een appeltaartje ofzo voor jullie gaan bakken. ik denk dat jullie zeker voor het einde van jaar wel tijd hebben om bij ons aan te waaien want ik heb al eerder gezien dat jullie eerst een hoop cheescakes moet gaan eten. :sunny: Jullie zijn in ieder geval welkom. Geniet van de laatste maanden want je zult zien dat de tijd vliegt....

Van Harte Sacha, Well deserved!!    :up:

Laten even weten waar jullie zitten.
We zijn waarschijnlijk in oktober/november in Perth en omgeving (om de boel nog eens uit te checken)
Komen we ff een bakkie  BBQ doen  :eat:

Groeten,

Michel en Nataschja

P.S. Have a nice trip!

Back