Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Beter!! Heb je die stress in ieder geval niet meer..! Nu maar hopen dat jullie snel jullie visum in handen hebben  :up:

Niet te geloven wat er bij jullie allemaal gebeurd..... :shock:Ik denk dat jullie wel op nummer 1 staan van de te nemen hobbels voor jullie vertrek naar Perth. Ik geloof dat jullie nu wel genoeg hebben gehad en ik zal duimen dat het huis goed zal zijn om een poosje in te wonen. En verder ook maar extra duimen zodat jullie heel erg snel de vlucht kunnen boeken. (of zoals mijn schoonmoeder altijd doet een extra kaarsje branden...)

Good luck...

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg136790#msg136790 date=1239813980]
Wat willen we nog meer!
[/quote]
Dat weten we wel ... ;-) ;-) ;-)

:smile:

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg136790#msg136790 date=1239813980]
Wat willen we nog meer![/quote]

Een stempel misschien...

Jack :evil:

Dat stickertje en niet om hebberig over te komen, maar een leuke prijs in de staatloterij zou ook welkom zijn  :grin:

hoi sacha,

op die "grote"prijs van de staatsloterij wacht ik ook al zo lang. Heb vorige week extra nog gevraagd naar het eindcijfer waar een ton op viel maar die had de verkoopster zelf achtergehouden. 50.000 euro zou ook al helpen. Geld maakt niet gelukkig maar het leven wel een stuk makkelijker he?

even zonder gekheid; heb je al iets meer nieuws van die bezichtiging van vorige week?
Het zal best even balen zijn geweest om te horen dat je niet in dat huisje bij de molen terecht kunt. Je hebt in ieder geval weer iets anders gevonden. even de laatste loodjes voor je gaat,

groetjes heidi

We zitten weer in een stijgende lijn  :smile:

Ging net uit verveling maar weer eens naar de site van van de DIAC voor de online status check en wat blijkt: 14-04-09: Application being processed further. Dit stond al sinds juni 2008 op gewoon Application being processed, dus erg lijkt inderdaad beweging in te zitten.

Ben wel blij met alle reacties. De mensen in onze omgeving worden niet blij van onze vrolijke gezichten en snappen soms echt niet meer waar we mee bezig zijn. Dank je wel!

Sacha

Och, laat al die mensen maar lekker. Misschien zouden ze ook wel die stap willen zetten maar durven ze niet.

We zijn zaterdag midaag even wezen kijken in ons tijdelijke onderkomen. Wij hadden ons voorbereid op een kaal huis en ik wilde bij de kringloop winkel al wat kleden halen...

Maar dat is helemaal niet nodig!!!!! Het huis is helemaal af. Er liggen vloeten in, de muren zijn af, er staat een complete keuken in en een mooie badkamer. Er hangen gewoon gordijnen en er staan 2 ingerichte slaapkamers voorzien van bedden en TV's :grin:
Het lijkt wel een hotel, maar dan zonder roomservice.

Mensen, mensen, wat zijn we opgelucht!  :cool:

Ben dus gisterenavond maar de laatste rommel op marktplaats gaan zetten en vandaag komt er al iemand onze traphekjes halen tegen een leuke prijs. Had ook de fout gemaakt om mijn auto al op martkplaats te zetten, want was niet helemaal gelukkig met het bod van onze dealer. Had 'm gisteren al kunnen verkopen, maar dan zit ik nog een paar weken zonder auto en dat is niet handig. Nog maar even wachten daar mee dus.

Sacha

nou ik kan me zeker voorstellen dat jullie opgelucht zijn....  jullie hebben nu in ieder geval weer een mooi plekje om te slapen en om de laatste weken door te komen. Succes verder  :up: :up: :up:

We hebben een nieuwe CO: Jason Huang.... En op de vraag waarom kan niemand mij een antwoord geven...

Ik zou me niet al te veel zorgen maken... als er iets fout was geweest had je niet een nieuwe CO gekregen toch? Misschien was die van jullie ook wel langdurig op vakantie  :grin:
good luck! :up:

Vanochtend om 08.17 uur ging de telefoon. Het is Alida van Buysse... knikkende knietjes, waarom belt ze zo vroeg? Ze heeft goed nieuws....Pijn in mijn buik.....

[move][size=30pt]DE GRANTLETTER IS BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!![/size][/move]

Eindelijk het lange wachten zit erop! We hebben net al lekker aan de champagne gezeten en straks ga ik alles verder regelen, de vlucht, reisje naar Parijs met Disneyland voor de kinderen, uitnodigingen voor het afscheidsfeest, kadootjes bestellen voor de kids om te tracteren...

Ik stuiter ondertussen door het huis en weet niet of ik hier alleen de bubbels de schuld van kan geven...

WE KOMEN ER AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sacha

:bis: :balloons2: :drink: :dancing:[size=14pt]WHOEHOE!!!!!![/size]  [size=14pt]GEFELICITEERD!!! [/size]  :cheer: :balloons2: :balloons:

Geweldig nieuws!!  :up:

Van harte gefeliciteerd :balloons: :balloons:

En nu de leuke laatste dingen regelen..

groeten Jenny

Back