Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Super Sas!!! Dat is al snel. Kun je me de 17e vertellen hoe t geweest was tijdens ons koffiemomentje op t vliegveld :-D
 
Laten we het voor de zekerheid nog even herhalen.... Dinsdag 17 december 2013.... Moet goed komen zo :)
 
9 weken lijken dan toch heel lang als je gewend bent elkaar zo vaak te zien. Maar word alleen maar langer als ik straks naar de Oostkust ga. MAAAARRRR tot nu toe staan de Perth Hills echt nog op 1!
 
Mooi, blijf je tenminste een beetje in de buurt wonen, handig voor wanneer we weer gaan stappen :)
 
Zou daar maar niet te veel op rekenen. Mijn vrouw heeft 24 Oct de test gezeten en vervolgens is het bericht dat het gemiddeld 3 maanden duurt voor je ceremonie. Je komt op de wachtlijst van je local council en wordt opgeroepen wanneer je aan de beurt bent. Als we geluk hebben dan haalt zij wel 26 Jan, maar zou allang blij zijn als het op tijd voor onze trip naar Europa in Mei is geregeld (maakt haar visum een stuk gemakkelijker).
Gisteren bevestiging, mijn vrouw heeft de ceremonie op 26 Jan 2014. Is dus 3 maanden tussen test en ceremonie.
 
Wanneer je "Our common band" download, zitten daar test vragen bij en er is ook een goede android app
 
Heb gisteren een geweldig kerstkado gekregen. Mijn application is goedgekeurd, dus ik blijf nog altijd hoop houden dat ik 26 januari mijn pledge kan doen. Er stond een wachttijd van 4 tot 6 weken voor een bericht van je approval en die heb na een week binnen!!!!
 


OFX
Back
Top