Family Zwerver (Q, Aysha and Sam)

Righto... Volgende grote stap. We hebben een huis gekocht (naja, we zijn nog een klein beetje aan het steggelen over bepaalde dingen die gemaakt moeten worden, maar dat zal de koop niet laten afketsen). We blijven dicht bij waar we huren (Floreat) en krijgen de sleutel op de 16e. Dan nog even met de kids door hun kamers heen om die muren te verven en stapelbedden te bouwen en we verwachten zo rond de 12e November erin te gaan.
Dit zijn de leuke stappen.
De kinderen vragen al een tijdje om het verven van de muren als ik het me goed herinner 😁

Gefeliciteerd in ieder geval. 🥂👍
 
Dit zijn de leuke stappen.
De kinderen vragen al een tijdje om het verven van de muren als ik het me goed herinner 😁

Gefeliciteerd in ieder geval. 🥂👍
Dank je wel ;) En idd, ze willen dit al een tijdje, dus eindelijk mogen ze. Ik ga er ook niet van uit dat we deze woning gaan verlaten de komende tien jaar (alhoewel het nooit helemaal rustig is in rollercoaster Zwerver's leven....
 
Volgende stap :) We wonen nu alweer een tijdje in het nieuwe huis, Aysha gaat deze week beginnen in year 1, Sammy gaat naar Kindy. En we hebben een tijdelijke uitbreiding in het gezin. Omdat het starten om 7-uur voor werk, gecombineerd met het naar school brengen van de kids allemaal wat veel werd hebben we een au pair in huis. Het is voor 1 term, ze is Nederlands (wat goed is voor de taalontwikkeling van de kids) en dat in principe alle drop offs, pick ups, day care duties (dus Sam heeft nu 2 dagen kindy, 1 dag day care en 2 dagen au pair), etc.

We gaan zien of dat bevalt!

En ik ben Q aan het helpen om alles in te vullen voor haar citizenship request; maar dat gaat heel rustig aan.
 
Volgende stap :) We wonen nu alweer een tijdje in het nieuwe huis, Aysha gaat deze week beginnen in year 1, Sammy gaat naar Kindy. En we hebben een tijdelijke uitbreiding in het gezin. Omdat het starten om 7-uur voor werk, gecombineerd met het naar school brengen van de kids allemaal wat veel werd hebben we een au pair in huis. Het is voor 1 term, ze is Nederlands (wat goed is voor de taalontwikkeling van de kids) en dat in principe alle drop offs, pick ups, day care duties (dus Sam heeft nu 2 dagen kindy, 1 dag day care en 2 dagen au pair), etc.

We gaan zien of dat bevalt!

En ik ben Q aan het helpen om alles in te vullen voor haar citizenship request; maar dat gaat heel rustig aan.
Leuk! Update en ontwikkelingen! Mrs Bang is ook begonnen met invullen. Weet niet of ze hem al ingediend heeft eigenlijk. Volgens mij gaat ze heel rustig en wacht ze nu op Immi document met de grens overgangen en data. (wat een stuk simpeler zal zijn als mijn lange lijst)
 
Volgende stap :) We wonen nu alweer een tijdje in het nieuwe huis, Aysha gaat deze week beginnen in year 1, Sammy gaat naar Kindy. En we hebben een tijdelijke uitbreiding in het gezin. Omdat het starten om 7-uur voor werk, gecombineerd met het naar school brengen van de kids allemaal wat veel werd hebben we een au pair in huis. Het is voor 1 term, ze is Nederlands (wat goed is voor de taalontwikkeling van de kids) en dat in principe alle drop offs, pick ups, day care duties (dus Sam heeft nu 2 dagen kindy, 1 dag day care en 2 dagen au pair), etc.

We gaan zien of dat bevalt!

En ik ben Q aan het helpen om alles in te vullen voor haar citizenship request; maar dat gaat heel rustig aan.
Good bezig!! Kleine miss Rolls is vandaag ook begonnen met reception op school. Leuke tijden.
 
Back
Top