Zwerver
Moderator
Ja, of we gooien haar op de dakdragerGefeliciteerd
Binnenkort een tripje Coffs? Het is maar een paar uurtjes vanuit Brisbane. Mooie omgeving
En je moeder kan op het huis passen (wink wink)
Ja, of we gooien haar op de dakdragerGefeliciteerd
Binnenkort een tripje Coffs? Het is maar een paar uurtjes vanuit Brisbane. Mooie omgeving
En je moeder kan op het huis passen (wink wink)
Die zal ongetwijfeld wel geschikt zijn voor het gewicht. Maar dan zou ik er persoonlijk wel een dakkoffertje omheen doen, anders gaan mensen je toch raar aankijken denk ik, als ze daar zo los bovenop vliegen ligt te vangen met de tandjes.Ja, of we gooien haar op de dakdrager
Het zijn in ieder geval allemaal interessante locaties, allemaal op hun eigen manier. Dus wat je ook kiest, het wordt vast leuk. Brisbane schittert dan wel weer door afwezigheidCoffs, Perth e.o., Townsville, Port Macq… de opties vliegen hier om onze oren. Het is wel grappig om te zien hoe goed (of slecht) het proces van nee zeggen werkt hier in huis.
Tja, ze zijn een beetje chauvinistisch hier in Brisbane. Als je niet door hen volledig bent opgeleid, doei!Het zijn in ieder geval allemaal interessante locaties, allemaal op hun eigen manier. Dus wat je ook kiest, het wordt vast leuk. Brisbane schittert dan wel weer door afwezigheid
Ja, heb je alle kogels ontweken?wow dat is een spervuur
Maar iig gefeliciteerd met al deze beslissingen!
Het lijkt me iig heel erg Australisch om gewoon van ene naar andere kant te verkassen. Dus goed geassimileerd daar.
Trailer en auto’s, als je eraan gehecht bent, verhuizen idd niet zo makkelijk zonder bestuurders dus dat wordt nog een mooie trip.
Mijn baan is remote, dus die verhuist mee. Ik kan vanuit Perth net zo goed mijn mensen aansturen en het scheelt dat ik nu maar 1x per kwartaal naar Sydney of Melbourne hoef.Wow! Goed bezig,
en meteen een mooie roadtrip, dat zijn geen halve maatregelen.
Kwa klimaat pas Perth jou ook wel beter denk ik? En je baan? Zeg je die gewoon op?