Family Zwerver (Q, Aysha and Sam)

Klopt @afterbang, mam is 85 and counting! Normaliter komt ze 1x per jaar maar nu stond ze opeens na drie maanden alweer op de stoep. Iedere keer als ik haar afzet op de luchthaven denk ik dat het wel eens de laatste keer kan zijn. Geheugen wordt wat minder en ze is wat fragieler maar nog goed gezond. En zij hierheen is makkelijker dan wij daarheen. Ik zit niet te wachten om iedere vakantie in NL door te brengen!

"Hi ChatGPT, write me an update I can tell about my life to share on XPdite.net"...
.... <crickets>....

OK dan... Het is hier rustig. De kids gaan naar school, de kids komen thuis. De kids winnen wat met atletiek, de kids zwemmen wat. Geen idee eigenlijk :) We hebben geen stukje tropisch regenwoud, we plannen niet om een nieuw huis te gaan kopen, het gaat gewoon allemaal best goed hier :D

Yeah, nah, we rijden elektrisch, zoals echte western suburbians :D

Maar je hebt wel gelijk, we waren afgelopen week voor onze vakantie in Busselton... En dan doet 1:6 (want de Tesla trekt geen 2-ton camper trailer) wel pijn met een diesel...

Wij hebben een EV voor dagelijks gebruik. Mijn vrouw is voor de laatste 2 jaar geen servo binnen geweest.
Voor kamperen, wat we het lange weekend deden, daarvoor hebben we mijn V8. Daar zat nog voor 500-600 km benzine in, dus hoefde ik niet zo veel op te vullen.

Dat lijkt me de oplossing voor de komende jaren te worden. In elk gezin een EV en een meer klassiek 'avontuurlijk' vehicle.
Totdat over een jaar of 10(?) de batterij en laad techniek zover gekomen is dat ook de dinosaurus stoker in het museum kan.

Wij kijken ook al een tijdje rond naar die mix van 1 EV en 1 (2,3 :rolleyes:) oliestokers, werksituatie(s) zijn nog een beetje fluid, dus de beslissing is nog niet genomen. Maar dat gaat geen 5 jaar meer duren.

Dat lijkt me de oplossing voor de komende jaren te worden. In elk gezin een EV en een meer klassiek 'avontuurlijk' vehicle.
Totdat over een jaar of 10(?) de batterij en laad techniek zover gekomen is dat ook de dinosaurus stoker in het museum kan.

Wij kijken ook al een tijdje rond naar die mix van 1 EV en 1 (2,3 :rolleyes:) oliestokers, werksituatie(s) zijn nog een beetje fluid, dus de beslissing is nog niet genomen. Maar dat gaat geen 5 jaar meer duren.
Ja, wij hebben 2x EV en 1 werkpaard op diesel.

Back